Olin muutaman vuoden pois Lopelta. Harkinnan jälkeen muutinkin kuitenkin takaisin. Tuli kutsu, mutta se tulikin Riihimäen Kaupungilta, eikä Lopen kunnalta. Eikö Sirkku ole enää kunnantalolla tulostamassa kuntouttavan työtoiminnan sopimusta ja kertomassa siitä kuinka Kela voi alentaa 20-40% toimeentulotukeani?
Mitä helvettiä?
Minne Jabang katosi?
9
277
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ämmä käy kahdeksaakymppiä, tarviiko sen vielä siellä kunnantalolla hakea sisältöä elämäänsä?
- Anonyymi
Hän.. Gambialaiseen,. :P
Olen yhtä mieltä kok ja PS -läisten kanssa siitä, että Suomalainen + #000000 = Kansalaisuuden mentettäämiten.
Mitä se mustan ******* nielijä tietää?
- Anonyymi
Hiltusen isän eli Timpan kokkari vaalihörhöilijät ovat täällä jo lietsomassa.
- Anonyymi
MIksi se ämmä haki sisältöä eläämsä afrikkalaisista miehistä?
- Anonyymi
Tavallisille Suomalaisille miehille käy Suomalaiset tytöt, kuten Rydmanille ja kahdelle kylän miehelle joiden etunimet alkaa J:llä. Harmikseni en muista niiden tyttöjen nimiä enää, muistan vain Erikan.
- Anonyymi
Onhan täällä aikojen saatossa moni setäytyvä perheellinen mies n*ssinut 15-vuotiaita pikkulikkoja ja sitten on juostu terapioimassa kun on älytty koko kuvio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan täällä aikojen saatossa moni setäytyvä perheellinen mies n*ssinut 15-vuotiaita pikkulikkoja ja sitten on juostu terapioimassa kun on älytty koko kuvio.
Kyllä pahempi synti on sekaantua Afrikkalaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pahempi synti on sekaantua Afrikkalaiseen.
Noi on niitä pedofiilipersujen moraalikompasseja. Voi Lopen pikkup*lluja jos persut pääsee valloilleen.
- Anonyymi
Muutit sitten takaisin Lopelle veroja maksamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774