Haastateltavakin asiallinen. Kuinka suuri osa teistä elää yhtä kunnollista elämää kuin haastateltu?
https://yle.fi/a/74-20149601
Asiallinen juttu romaneista
5
306
Vastaukset
- Anonyymi
Arvostan.
Se iso Daniel. - Anonyymi
Vaan eipä kiinnosta asiallinen aihe montaa kirjoittajaa täällä.
- Anonyymi
Itse ainakin käyn töissä ja elelen muutenkin rauhallista elämää.
En häiritse muita enkä anna muiden häiriköidä itseäni, hyvin on kantanut ainakin tähän asti ja työn syrjässä olen jo tosiaan pysynyt koko aikuisikäni. Työttömyysjaksoja ei ole kovinkaan montaa ja viimeisinkin niistä on vuoden 2006 alusta, mikä kesti hieman alle 3kk.
Eikä mulla ole edes parkkisakkoja kontollani, muista puuhmattakaan. Eli olen tuon lain noudattamisenkin tiimoilta elellyt siivosti. Toki 2 kirjallista huomautusta olen poliisilta saanut ylinopeudesta, eka oli 57km/h 50km/h rajoitusalueella ja toinen oli 45km/h 40km/h rajoitusalueella.
Eli käsittääkseni elän tätä kunnollista elämää itsekin.- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Oletko helluntailaispastori, koulunkäyntiavustaja vai jossain ongelmanuorien laitoksessa töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Oletko helluntailaispastori, koulunkäyntiavustaja vai jossain ongelmanuorien laitoksessa töissä?
Olen yritysjohtaja eräässä keskisuuressa yrityksessä. Riittikö tämä tieto sinulle.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725