Onko työntekijöiden asiat kunnossa täällä.
Hml tokmanni
7
268
Vastaukset
- Anonyymi
On varmasti ovat niin hyvällä tuulella ainakin aina se henkilökunta mihin minä olen törmännyt.
- Anonyymi
Ei ole. On kielletty puhumasta asioista.
- Anonyymi
No eihän firman asioista saa muutenkaan koskaan puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän firman asioista saa muutenkaan koskaan puhua.
No mulla on pari tuttua siellä töissä san kyllä selville koskeeko kohu hämiksen putiikkeja kolmehan näitä täällä on.
- Anonyymi
On seksikäs myyjätär tiiriöllä. Hänellä tuskin on valittamista, vaikka toisinaan voi Kakkonen huutaa punasena.
- Anonyymi
Ainakin mitä hintoja katsoo. Niin ei ainakaan tuotteiden tekijöille oo maksettu kunnon palkkoja, sairausvakuutuksesta tai eläkkeistä puhumattakaan. Vaikka ois miten matala tuotantomaan hintataso, niin ei noilla hinnoilla taata ihmisarvoista elämää. Huomioikaa, että siinä on myös kaupan kate, verot ja kuljetuskustannukset. Aivan älytöntä riistoa täytyy olla.
- Anonyymi
Varokaa Turengissa tummaa vanhempaa naista olevinaan jokupomo ? Saa helposti raivari. Nähty viimeksi matto osastolla.
Ei ihme jos asiakkaat kaikkoot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774