Anne Holmlund, ylioppilas ja merkonomi tarvitsee suuret palkkatulot, että tuntuisi johtajanaiselta. Ministerinä tumpeloi monta asiaa jotka lehdistö vaikeni. Ei pääse kuitenkaan toisen ylioppilasnaisen, Merja Ylä-anttilan, YLE johtajan 360 000 euron vuosituloihin.
ylioppilasnaisen, Merja Ylä-anttilan, YLE johtajan 360 000 euron vuosituloihin.
10
261
Vastaukset
- Anonyymi
Ylä- Anttila on KELVOTON JOHTAJA.
Eroa typerys. - Anonyymi
Muistan Holmlundin nimityskoukerot sisäministerinä. Suopoon johtajaksi hyvän perhetuttavan Paateron poika. Sitä ennen isi ylipoliisipäälliköksi.
Holmlund oli Vanhasen hallituksen innokkain maahantuonti-ihmisten haluaja. Mitään perusteluja ei ollut, paitsi "värikkyyttä katukuvaan". - Anonyymi
Pelkkä vitsi koko juttu. Kokoomus tarvitsi Satakunnasta ministerin, muttei se ollutkaan ihan niin kuin ajattelivat.😁
- Anonyymi
Ei kannata kankoonpeeläisten arvostella muita. Itse valitsivat kansanedustajakseenkin kansakoulun käyneen suutarin, joka myös kaupunginvaltuuston puheenjohtajaksi huudettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata kankoonpeeläisten arvostella muita. Itse valitsivat kansanedustajakseenkin kansakoulun käyneen suutarin, joka myös kaupunginvaltuuston puheenjohtajaksi huudettiin.
Sun ei kannattaisi kirjoitella tietämättömänä ja tylsänä mitään. Miehellä on kaksi akateemista tutkintoa, joista toinen tohtorriväitös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ei kannattaisi kirjoitella tietämättömänä ja tylsänä mitään. Miehellä on kaksi akateemista tutkintoa, joista toinen tohtorriväitös.
Voi, voi, tuo mitä tarkoitin, tapahtui noin 50 vuotta sitten, jolloin ei persuista tiedetty yhtään mitään. Suutarin perustama kenkätehdas oli Tehtaankadulla, ja rakennuskin on paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, voi, tuo mitä tarkoitin, tapahtui noin 50 vuotta sitten, jolloin ei persuista tiedetty yhtään mitään. Suutarin perustama kenkätehdas oli Tehtaankadulla, ja rakennuskin on paikallaan.
Hyvä että olet sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, hieno mies. Kake Singersiä mukaillen: Mäntsälä mielessäin.
- Anonyymi
Kepulaista suhmurointia.
- Anonyymi
PARAS UUTINEN IKINÄ. LOPULTAKIN SIITÄ PERKELEESTÄ PÄÄSTIIN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722