Oiskohan täällä ketään ystävällistä, joka voisi antaa vinkkejä mitä laittaa seinälle? Itsellä ei ole yhtään silmää, minkälainen canvastaulu tai seinäkoristeita sopisi tilaan.
Sisustusapua
Anonyymi-ap
2
207
Vastaukset
- Anonyymi
Käyn joskus vilkasemassa sisustuslehtiä kirjastossa ja toisinaan tutkin myytävänä olevia asuntoja kuinka niissä on sisustettu.
- Anonyymi
Eihän seinille ole mikään pakko mitään laittaa, jotkut tykkäävät minimalistisemmasta tyylistä. Toki tuo "koristelun" tarve ja mahdollisuudet riippuu usein paljon myös itse tilasta, sen tyylistä, koosta, muodosta ja ikkunoiden määrästä/ sijoittelusta yms. Asunnon sisustus on kuitenkin pääasiassa asukkaita itseään varten, joten ei seinille kannata väkisin laittaa mitään "turhaa", mistä ei itse pidä tai välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725