Eurooppa on täynnä hyviä musa festareita joista monet jo loppuumyytyjä.
Tässä esimerkkinä joitakin parhaimpia festareita jonne festarilipun sisältäviä matkoja suomesta.
ELMU ry KESÄN 2025 ULKOMAAN FESTARIMATKAT FESTARILIPUILLA
( myös hotellimajoituksella)
SWEDENROCK, 2.6-8.6.2025 (Ruotsi) mm. Slipknot, Korn, King Diamond, Dream Theater, DAD, Sabaton, Black Country Communium
HELLFEST, 18.6-23.6.2025 (Ranska) mm.Linkin Park, Korn,Till Lindeman, Judas Priest, Cypress Hill, Apocalyptica, The Hu
ROSKILDE FESTIVAL 27.6-7.7.2025 (Tanska )mm. Nine Inch Nails, Deftones, The Hu, Electric Callboy, Jinjer, Olivia Rodrigo, Stormzy, Arca
WACKEN OPEN AIR, 27.7-4.8.2025 (Saksa) mm.Mastodon, Machine Head, Guns N’ Roses, Papa Roach, Gojira, Tarja & Marko Hietala
AUGUSTIBLUUS 1.8-3.8.2025 (Viro) esiintyjät julkaistaan huhtikuussa
BRUTAL ASSAULT, 4.8-11.8.2025 (Tsekki) mm. Kerry King, Dimmu Borgir, Opeth, Karnivool, Gojira
Vielä mahtuu mukaan joka matkalle ja myös hotellihuoneita vapaana!.
Elmu ry:llä vielä festarilippuja jäljellä matkapaketissa vaikka itse festari olisi loppuunmyyty.
Lisätiedot Elmu ry:n kesän 2025 ulkomaan festarimatkoista: https://www.elmu.fi/matkailu
Kesän 2025 ulkomaan festarit
Anonyymi-ap
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinne pummilla pääsee. Mutta yli ~25 v. kannattaa ehkä miettiä, onko tuommoinen viikko viinaa tai/ja huumeita hyvä peruskestävyydelle, kun kumminkin tarkoitus osallistua Jukolaan syksyllä taas.
Itse ehkä hankkisin majoituksen, niin voi vapaammin vetää taas keaikkea heviäkin jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673