Nyt on pakko hämmästellä ko henkilön puhetta valtuustossa jossa hän samalla puhui avoimuudesta, mutta torui voimakkaasti sen että asioista tiedotetaan miten ja mihin rahat halutaan käyttää? Yhteiset verorahat!
On vähintäänkin kyseenalaista, että mies haluaa, että yhteisten veroeurojen käyttö jopa "yksityisen" säätiön kaupassa pitäisi ennemmin pitää salassa kokouspalkkioineen.
Pitää muistaa myös se, että kaupunki on 50% osakas kyseisessä säätiössä.
Onko siis kokoomuksen linja se, että kunhan kavereita suojellaan niin kunnan rahoilla ei ole väliä!?
Ville-Pentin puhe valtuustossa
15
856
Vastaukset
- Anonyymi
Villepentti paremmin osaa juutuuppi-videoota, Keskittyys siihen ja jättää politiikan toisille. Niin hyvä kaikillen.
- Anonyymi
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Kokoomus siis tukee toimintasi jossa veronmaksajia saa huijata?
- Anonyymi
En ymmärrä sitä itkua salaisista asiakirjoista. Ne eivät ole salassa, koska ne tuli kunnan haltuun. Käsittelyn jälkeen ne on julkisia. Aika ohkaista on kokoomuksen osaaminen kun valheellisesti tälläistä paskaa levitellään valtuustotasolla.
- Anonyymi
Kokoomus valehdellut ennenkin eikä ole oikaissut.
- Anonyymi
Ville-Pentin pitäisi vielä opiskella.
https://www.kuntaliitto.fi/laki/julkisuus-ja-tietosuoja/kunnan-viranomaisten-toiminnan-julkisuus - Anonyymi
Klopilla noussut keltaanen päähän.
- Anonyymi
Joku typerä Keijo yliselän sähköpostihan kupletin juonen avasi. Ja hyvä niin. Heikkilä liioitteli aican kuin olisi valtion turvallisuustason asiasta kyse.
Mikä on hänen oma suhde Säätiöön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku typerä Keijo yliselän sähköpostihan kupletin juonen avasi. Ja hyvä niin. Heikkilä liioitteli aican kuin olisi valtion turvallisuustason asiasta kyse.
Mikä on hänen oma suhde Säätiöön?Ei ole rehellisyydellä väliä nykyvaltuutetuilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rehellisyydellä väliä nykyvaltuutetuilla
"Hyvältä tuntuvia päätöksiä"
Sulle-mulle-mulle-mulle ja sulle"😂
- Anonyymi
Ei tuo pidä Alaharmissa paikkaansa, koska me ei olla saatu mitään..
- Anonyymi
Mutta eikös siellä just oo kaikkea?
- Anonyymi
Yhteiskunnan massilla käy kykypuolue ei yksin Kauhavan kaupungissa vaan isot rahat kuppaavat valtiolta.
On suurille pörssiyhtiöille jotka tukevat pääasiassa Kokoomusta vaaleissa ohjattu kehittämisrahaa melleviä määriä.- Anonyymi
Lutuusia poijjat kun vähä kinasteloovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lutuusia poijjat kun vähä kinasteloovat
Mun firma on menos konkkaan hoitaisko kaupunki rästit pois? Kehen voin olla yhteyksissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784