Älkää lähtekö kyseiseen kampanjaan! Laadukkaiden hajusteiden käyttö tuo mukavuutta kaikille. Ulosteelta ja hieltä tuoksuvat konttiin ja kontti merelle.
Hajusteeton huittinen Lauttakylälehti
9
443
Vastaukset
- Anonyymi
Hajusteet aiheuttavat monelle päänsärkyä, silmien kirvelyä, nenän vuotamista, Tuoksuille herkistyneenä voin kertoa, että oireet voivat olla tosi rankat. Oli tuoksu sitten laadukasta tai ei.
Puhtaus ennen kaikkea!- Anonyymi
Laadukkaat tuotteet on testattu viimeisen päälle, eikä aiheuta oireita. Kyse on asenteesta ja sen kautta tulevista teatraalisista päänsäryistä ja niiskutuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laadukkaat tuotteet on testattu viimeisen päälle, eikä aiheuta oireita. Kyse on asenteesta ja sen kautta tulevista teatraalisista päänsäryistä ja niiskutuksesta.
Sanoo ihminen, joka ei itse saa oireita. On niin helppo sanoa kun ei tiedä asiasta!
- Anonyymi
Tää on taas jotain näitä Kokoomuksen ja Valkoisen ruusun ritarikunnan "hajuttomien" poliitikoitten kohkaamista.
https://lauttakyla.fi/uutiset/27a0c806-a381-49ce-888e-f972cc1787c2
Ainakin minä olen aikoinaan muuttanut Huittisiin sen takia, että täällä tavallinen ihminen saa haista tavalliselta ihmiseltä. Ei tarvitte peittää itteänsä ja vaatteitansa ja kaikkea, jonkun teknokemiallisen hajupilven sekaan. - Anonyymi
Katupölyä kun ruvetaan harjaamaan se on todella paha asia, sitä on silmät ja hengitystiet täynnä. Kyllä henkeen ottaa vaikkei olisi allergiaa, astmaa....
- Anonyymi
Olisiko parempi sitten jättää harjaamati??
- Anonyymi
Jotkut miehet käyttää liikaa väkevää partavettä, semmoinen mies kun tulee kauppaan niin tukehduttaa kaikki lähellä olevat ja koko kauppa haisee, öyks!
- Anonyymi
Kunnollinen partavesi on miehen paras kaveri. Laittaa kunnolla partavettä aamulla, niin koko päivän on itsellä mukava ja raikas olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnollinen partavesi on miehen paras kaveri. Laittaa kunnolla partavettä aamulla, niin koko päivän on itsellä mukava ja raikas olo.
Ja naiset juoksee karkuun lemupilveä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712