Lehdestä luettua

Anonyymi-ap

"Viime kuntavaaleissa yli puolet paikoistaan menettänyt kokoomus yrittää nyt väellä ja voimalla paluuta suurten ryhmien joukkoon Sysmässä. Tarjolla on 27 ehdokasta, kun heitä neljä vuotta sitten oli vain 14"
Näin sanotaan maakuntalehdessä. Luoja meitä varjelkoon noilta kokoomuksen valittajilta ja riidankylväjiltä. Arvoisat äänestäjät, valitkaa ihan uusia henkilöitä valtuustoon ja muita kuin kokoomusta. Jospa sopu tulisi joskus.

8

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja höpö höpö

• Anonyymi

Niin kauan kun tietyt henkilöt on paikkakunnalla, on turha toivoa valituksetonta aikaa. Kokkareet toivoo äänisaalista määrällä, ei laadulla.

• Anonyymi

Voi voi kepulin hätää, on se kova paikka.

• Anonyymi

Huvittaa nämä kotiin jaettavat vaalimainokset, joissa ehdokkaat kehuvat itseään niin että korvat heiluvat. Totean edelleen, että teot ja käyttäytyminen puhuvat puolestaan. Minä en korvaani lotkauta moisille mainoksille ja lupauksille. Toivon vain, että valtuustoon valitaan ihmiset, jotka TODELLA välittävät Sysmästä ja sysmäläisistä.

• Anonyymi

Moni lupaa yhtä ja toista. Toiset taas valehtelee suoraan. Kannattaa äänestää jotakin johon voi luottaa.

• Anonyymi

Taitaa olla avoimestikepulaisilla suuri hätä, ellei peräti housussa.

• Anonyymi

Onneksi kokoomuksella riitti niin paljon hyviä ehdokkaita, että vain yksi nykyinen valtuutettu mahtui listalle. Ja varavaltuutetuista ei kukaan.

• Anonyymi

Sanon suoraan jo nyt ,en äänestä kokoomusta, en keskustaa, en persuja, jää katsottavaksi onko jäljellä ketään noiden jälkeen....jos ei sopivaa niin
      anti olla.....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60