Tuulia Viitanen ei taida nyt ymmärtää, että suurin osa kansasta ei pidä näistä tummista nuorista miehistä maleksimassa kännykkä kourassa kauppakeskuksissa. Viitanen ei liioin hoksaa, että näillä Lulua koskevilla jutuillaan juuri vaalien alla julkaisee samalla ilmaista vaalimainontaa ministerille. Lulun valtuustossa pitämä puhe olisi ilman Viitasta jäänyt varmuudella täysin huomiotta. No jatkakaa hyvää työtänne rouva Viitanen, veikkaan että Lulu saa kuntavaaleissa tällä kertaa 2500 ääntä juurikin Tuulia Viitasen ansiosta.
Tuulia Viitanen Lulun vaalivankkureissa
32
390
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minä pidän heistä paljonkin. Mulla on itseasiassa nytkin tumma poikkis ja on aivan ihana.
- Anonyymi
Vielä sekin että on selvin päin eikä hakkaa minua.
- Anonyymi
Liha on pilaantunut...
- Anonyymi
Valtaosa kansasta ei pidä perussuomalaisista.
- Anonyymi
Juuri kukaan kaupunkilainen ei pidä Töppö-Teposta.
- Anonyymi
Avauksen tekijälle suosittelen silmälääläriä. Goodmannissa maleksii suomijuoppoja joita vahtii 3 vartiaa. Sopii mennä katsomaan.
- Anonyymi
Hyvä Tuulia jatka Lulun ruoskintaa ja äänivyöry on taattu. Teet näin hyvällä työllä vielä Lulusta presidentin
- Anonyymi
Hämeen sanomista on tullut päätoimittajan myötä vassareitten äänenkannattaja. Tämän Viitasen kirjoitukset voi laittaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kaipaan entisajan päätoimittajaa, oli oikeiston kannattaja mutta ei tuonut sitä esille kirjoituksissaan, mutta pääsi päätoimittajaksi ansioillaan.
- Anonyymi
En olisi uskonut että Viitanen on ihan näin hölmö, ei oppinut mitään viime eduskuntavaalien Lulu-tykityksestä, jolloin Lulu lähes tuplasi äänimääränsä
- Anonyymi
Annan ilman muuta Lululle ääneni, syy siihen on tämän Viitasen halveeraavat kirjoitukset ministeri Ranteesta. Kateus on paha asia, tai sitten kirjoittelee mitä veljet käskee,
- Anonyymi
Miksi olet kateellinen Viitasen suhteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei ainakaan Viitasen järjen juoksua kannata kadehtia, on nimittäin umpiluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei ainakaan Viitasen järjen juoksua kannata kadehtia, on nimittäin umpiluu
Maanantaina Viitanen menee töihin ja sinä kelaan kumpi on umpiluuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka voi olla kateellinen Viitasen suhteen. Osta elämä.
- Anonyymi
Huonosti on persujen asiat Hämeenlinnassa.
- Anonyymi
Se oli huippu, kun Viitanen totesi ettei linnan puisto kaipaa baaria tai vessaa, kun porukka voi käydä linnassa paskalla😄
- Anonyymi
Miksi Viitanen toi kirjoituksessaan esiin Ilkkalan, miksi ei tuonut Kiemunkia joka sai tuomion rikoksesta. Sosialidemokraattinen eduskuntaryhmä on valinnut Iisakki Kiemungin mediasuhteiden asiantuntijaksi. Veljet ei hylkää vaikka äänestäjät vaaleissa hylkäsi.
- Anonyymi
Ilkkala sai ainoana scc casessa kovan tuomion.
- Anonyymi
Perussuomalaisista tulee valtuuston suurin piolue.
- Anonyymi
Saavat sitten varmaankin paljon pioluetukea?
- Anonyymi
Aloittaja ei taida ymmärtää että suurin osa suomalaisista ei pidä Trumpia ja Putinia kannattavista persuista joita maleksii ostarin nurkalla häiritsemässä kunnon kansalaisia.
- Anonyymi
Nauti sinä niistä kelan antimista. Kannattaisi kokeilla miltä työnteko maistuu.
- Anonyymi
Ei kannata. Järjettömän pienellä palkalla saa raataa urakalla työajan joka sekunnin.
- Anonyymi
Lulu on valehtelija petti äänestäjänsä. Tyhmiä ovat he jotka PerusSuomalaisia äänestää
- Anonyymi
LULU 💔💔💔💔💔💔💔💔
- Anonyymi
Paljonko sulle maksetaan tuosta floodaamisesta.
Ja paljonko 💩-modelle maksetaan viestien poistelusta.
Kyllä on 💩 maa.
- Anonyymi
Kuulitte sitten ekana täältä. Seuraavassa kaupunginhallituksessa ei tule olemaan yhtäkään persua. Toivottavasti ei koko valtuustossa
- Anonyymi
Ja kun äänet on laskettu persuja ei enää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun äänet on laskettu persuja ei enää ole.
Perussuomalaisille tulossa jytkyvoitto ja Lulusta tulee äänikuningatar!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisille tulossa jytkyvoitto ja Lulusta tulee äänikuningatar!
Persuna minua hävettää niin hitosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuna minua hävettää niin hitosti.
Hyvä että tunnustat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että tunnustat.
Ramppaako kodinhoitajat niin usein että oikein hävettää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774