Tuulia Viitanen Lulun vaalivankkureissa

Anonyymi-ap

Tuulia Viitanen ei taida nyt ymmärtää, että suurin osa kansasta ei pidä näistä tummista nuorista miehistä maleksimassa kännykkä kourassa kauppakeskuksissa. Viitanen ei liioin hoksaa, että näillä Lulua koskevilla jutuillaan juuri vaalien alla julkaisee samalla ilmaista vaalimainontaa ministerille. Lulun valtuustossa pitämä puhe olisi ilman Viitasta jäänyt varmuudella täysin huomiotta. No jatkakaa hyvää työtänne rouva Viitanen, veikkaan että Lulu saa kuntavaaleissa tällä kertaa 2500 ääntä juurikin Tuulia Viitasen ansiosta.

32

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minä pidän heistä paljonkin. Mulla on itseasiassa nytkin tumma poikkis ja on aivan ihana.

• Anonyymi

Vielä sekin että on selvin päin eikä hakkaa minua.

• Anonyymi

Liha on pilaantunut...

• Anonyymi

Valtaosa kansasta ei pidä perussuomalaisista.

• Anonyymi

Juuri kukaan kaupunkilainen ei pidä Töppö-Teposta.

• Anonyymi

Avauksen tekijälle suosittelen silmälääläriä. Goodmannissa maleksii suomijuoppoja joita vahtii 3 vartiaa. Sopii mennä katsomaan.

• Anonyymi

Hyvä Tuulia jatka Lulun ruoskintaa ja äänivyöry on taattu. Teet näin hyvällä työllä vielä Lulusta presidentin

• Anonyymi

Hämeen sanomista on tullut päätoimittajan myötä vassareitten äänenkannattaja. Tämän Viitasen kirjoitukset voi laittaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kaipaan entisajan päätoimittajaa, oli oikeiston kannattaja mutta ei tuonut sitä esille kirjoituksissaan, mutta pääsi päätoimittajaksi ansioillaan.

• Anonyymi

En olisi uskonut että Viitanen on ihan näin hölmö, ei oppinut mitään viime eduskuntavaalien Lulu-tykityksestä, jolloin Lulu lähes tuplasi äänimääränsä

• Anonyymi

Annan ilman muuta Lululle ääneni, syy siihen on tämän Viitasen halveeraavat kirjoitukset ministeri Ranteesta. Kateus on paha asia, tai sitten kirjoittelee mitä veljet käskee,

• Anonyymi

Miksi olet kateellinen Viitasen suhteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei ainakaan Viitasen järjen juoksua kannata kadehtia, on nimittäin umpiluu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei ainakaan Viitasen järjen juoksua kannata kadehtia, on nimittäin umpiluu

Maanantaina Viitanen menee töihin ja sinä kelaan kumpi on umpiluuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka voi olla kateellinen Viitasen suhteen. Osta elämä.

• Anonyymi

Huonosti on persujen asiat Hämeenlinnassa.

• Anonyymi

Se oli huippu, kun Viitanen totesi ettei linnan puisto kaipaa baaria tai vessaa, kun porukka voi käydä linnassa paskalla😄

• Anonyymi

Miksi Viitanen toi kirjoituksessaan esiin Ilkkalan, miksi ei tuonut Kiemunkia joka sai tuomion rikoksesta. Sosialidemokraattinen eduskuntaryhmä on valinnut Iisakki Kiemungin mediasuhteiden asiantuntijaksi. Veljet ei hylkää vaikka äänestäjät vaaleissa hylkäsi.

• Anonyymi

Ilkkala sai ainoana scc casessa kovan tuomion.

• Anonyymi

Perussuomalaisista tulee valtuuston suurin piolue.

• Anonyymi

Saavat sitten varmaankin paljon pioluetukea?

• Anonyymi

Aloittaja ei taida ymmärtää että suurin osa suomalaisista ei pidä Trumpia ja Putinia kannattavista persuista joita maleksii ostarin nurkalla häiritsemässä kunnon kansalaisia.

• Anonyymi

Nauti sinä niistä kelan antimista. Kannattaisi kokeilla miltä työnteko maistuu.

• Anonyymi

Ei kannata. Järjettömän pienellä palkalla saa raataa urakalla työajan joka sekunnin.

• Anonyymi

Lulu on valehtelija petti äänestäjänsä. Tyhmiä ovat he jotka PerusSuomalaisia äänestää

• Anonyymi

LULU 💔💔💔💔💔💔💔💔

• Anonyymi

Paljonko sulle maksetaan tuosta floodaamisesta.

Ja paljonko 💩-modelle maksetaan viestien poistelusta.

Kyllä on 💩 maa.

• Anonyymi

Kuulitte sitten ekana täältä. Seuraavassa kaupunginhallituksessa ei tule olemaan yhtäkään persua. Toivottavasti ei koko valtuustossa

• Anonyymi

Ja kun äänet on laskettu persuja ei enää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun äänet on laskettu persuja ei enää ole.

Perussuomalaisille tulossa jytkyvoitto ja Lulusta tulee äänikuningatar!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaisille tulossa jytkyvoitto ja Lulusta tulee äänikuningatar!

Persuna minua hävettää niin hitosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuna minua hävettää niin hitosti.

Hyvä että tunnustat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että tunnustat.

Ramppaako kodinhoitajat niin usein että oikein hävettää?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31