Näin ennustaa Korhonen! Mutta luotetaanko Kauhavalla vain tähän ennustukseen, kun puolue ei markkinoi itseään? Voiko tuollaiselle porukalle ääntänsä antaa?
Keskusta nousuun
11
302
Vastaukset
- Anonyymi
`
- vai kes kusta nousuun ?
__________________________ Keskustaa Ei Enää Ole ;
On Vain LaitaVasemmiston RÄKYTTÄVÄ Rakki-Koira - VasemmistoKEPU ry .
`- Anonyymi
joo ja Kanki Kyrmyniska
- Anonyymi
Keskusta on viimeinkin de-sentralisoinut itsensä.
- Anonyymi
En äänestäisi, varsinkin sen jälkeen kun ottivat tuon epärehellisen loikkaripahoinpitelijän listalle.
- Anonyymi
Tarkoitatko tätä sosialistia, joka oli prrsuissa ja nyt kepussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko tätä sosialistia, joka oli prrsuissa ja nyt kepussa?
Ketään.muutakaan, kaatopaikan omistaja.... Joka ei siivoa jätöksiään .
- Anonyymi
Ei tarvitse markkinoida. Keskusta on vaalien suurin voittaja.
- Anonyymi
Iliman Hemppa ei nousut onnistu
- Anonyymi
Mä uskon kepuhun ja orotan kurvista tulevaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon kepuhun ja orotan kurvista tulevaksi.
Kuinkahan Valittajakaksikon käy, saavatko valtakirjan jatkaa aiheettomien ja perusteettomien valitusten tekemistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan Valittajakaksikon käy, saavatko valtakirjan jatkaa aiheettomien ja perusteettomien valitusten tekemistä?
Jos pahoinvointi pytinkiä ei olisi tehty nyt voisi tehdä uimahallin ja satsata lapsiin ja nuoriin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764