Tilanne jossa ei keksi mitään sanottavaa on sukua kirjoituskammolle.
Kirjoituskammo on kirjoittavalle kuin näkymätön seinä, johon juuttuu kiinni, eikä pääse eteenpäin.
Kun näin on, tulee sanoneeksi jotain turhaa ja teennäistä, joka ei auta mitään, sillä lukki jo lähestyy.
Näin olen kuullut olevan.
- Hirnu -
En keksi mitään sanottavaa
32
388
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ajatellut mahdollisuutta olla hiljaa?
Mikä upea mahdollisuus.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Mjaa
Sieltä se lukki nyt tuli ja tupsahti kylään.
Kuis menee?
- Hirnu - - Anonyymi
Kiihtyykö keinovaginakauppa näin keväällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Sieltä se lukki nyt tuli ja tupsahti kylään.
Kuis menee?
- Hirnu -Keskustelupalstahistoriani
En ole järin keskusteleva ihminen, sillä omat keskusteluni täällä ovat olleet turhia - tai näin olen kokenut.
Keskustelu (noin yleisesti) on syvää päätyä syvempi seikka, sillä syvässä päädyssä uiskentelevat ne parhaimmat kalat.
- Hirnu - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelupalstahistoriani
En ole järin keskusteleva ihminen, sillä omat keskusteluni täällä ovat olleet turhia - tai näin olen kokenut.
Keskustelu (noin yleisesti) on syvää päätyä syvempi seikka, sillä syvässä päädyssä uiskentelevat ne parhaimmat kalat.
- Hirnu -Märkä pääty
En ollut kuullut tätä ihmeellistä sanayhdistelmää, kunnes minut vietiin sinne, ja sain ihmetellä sen varsinaisia rikkauksia matkallani perille.
Mutta mitä perillä oli?
Pullovettä.
- Hirnu - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihtyykö keinovaginakauppa näin keväällä?
Luulisin, että edelliset on kulutettu loppuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisin, että edelliset on kulutettu loppuun
Very informative, oliko tsekkauksen arvoinen tämä palstaäijän aloitus, eemeli epätoivoinen edusmies?
- Anonyymi
Eli säälittävää targetointia ja maalitusta, minkä tahansa nippelitiedon haalimista löröt housuissa
- Anonyymi
Mjoo
Mun mielestä on varsin idioottimaista ajella fillarilla pitkin katuja vedellen perässään peräkärryä, johon on istutettu kolme pitkää tankoa (viiteineen), ja vielä kolme mainosplakaatia niiden alle.
En tiedä mitä tämä dude mainosti, mutta kävin nostamassa ojasta ylös tämän ääliön Pitskun ympyrästä.
Ehkä on tulossa jotkin vaalit.
- Hirnu -- Anonyymi
Demokratia
Kuten nyt tässä olemme tulleet huomanneeksi, on se että aina kannattaa äänestää.
En tiedä onko muualla Suomessa mahdollisuus äänestää asioistamme, mutta minusta se olisi reilua. Oltaisiin vähän kuin fifty-fifty.
- Hirnu -
- Anonyymi
Jaa empä tiedä moisesta ei ole tullu tilannetta jossako jäisin sanattomaksi toisinaan vaan on hyvä osata olla sanomatta mitään ettei toista loukkaa ellei toinen si ihte halua tietää totuutta
- Anonyymi
Suru
Veneiden muodot pressujen alla, lapset suojateillä ja väsymys leskenlehtein terälehdillä tuo pyytämättä kämmenelle kaiken sellaisen, jota ei ole, ei pyydä tai halua.
Mutta on olemassa suurempi voima välittää.
- Hirnu - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suru
Veneiden muodot pressujen alla, lapset suojateillä ja väsymys leskenlehtein terälehdillä tuo pyytämättä kämmenelle kaiken sellaisen, jota ei ole, ei pyydä tai halua.
Mutta on olemassa suurempi voima välittää.
- Hirnu -Pidin tästä haikusta. Se on kuin
Udunomaisia savunauhoja
jotka sitovat surua
ja nousevat kevyesti.
Ja sinusta on helppo pitää...
Muistan miten melko tuntematon ihminen halusi kertoa, miten hänestä on mukava katsella, aina kun luen kirjaa ja ajattella miten viikonloppuisin ajelen hiukset hulmuten lomalle.
Jotenkin noin se meni. Se tuntui täysin absurdilta, koska hän tiesi että kävin läpi surua. Ja sitten se tuohon haiun mukana nousee ilmoille:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidin tästä haikusta. Se on kuin
Udunomaisia savunauhoja
jotka sitovat surua
ja nousevat kevyesti.
Ja sinusta on helppo pitää...
Muistan miten melko tuntematon ihminen halusi kertoa, miten hänestä on mukava katsella, aina kun luen kirjaa ja ajattella miten viikonloppuisin ajelen hiukset hulmuten lomalle.
Jotenkin noin se meni. Se tuntui täysin absurdilta, koska hän tiesi että kävin läpi surua. Ja sitten se tuohon haiun mukana nousee ilmoille:)Ja kyllä... siellä se menee 🤭
Tottakai joku voi nähdä toisessa kaikenlaista. 😀
Että kuinka porais reiän kookospähkinään!
🤣💦🥥
- Anonyymi
Tämä on sitten pelkästään uteliaan asettama kysymys eikä veetuilua, onko palsta ollut koskaan aiemmin näin tylsä ja kuiva kuin nyt?
- Anonyymi
Mjaa
Tuleeko ensisijaisesti olla hauska ja viihdyttävä elääkseen?
- Hirnu - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Tuleeko ensisijaisesti olla hauska ja viihdyttävä elääkseen?
- Hirnu -enpä tainnut sitä kysyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enpä tainnut sitä kysyä
Mjoo
En kysymykseesi vastannut, koska en ymmärtänyt mitä kysyit;
tämä tällainen on moderni lapsus, josta voi uida ulos tavalla tai toisella.
On kuuluisa se lausuma, jota täällä aina silloin ja tällöin tuotiin julki.
Se on lyhykäisyydessään: palstatila.
Kuvitellaan (ei ajatella), että on jokin tila (status quo) tms, niin mikä taho ja missä määrittelee sen marginaalit?
- Hirnu - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
En kysymykseesi vastannut, koska en ymmärtänyt mitä kysyit;
tämä tällainen on moderni lapsus, josta voi uida ulos tavalla tai toisella.
On kuuluisa se lausuma, jota täällä aina silloin ja tällöin tuotiin julki.
Se on lyhykäisyydessään: palstatila.
Kuvitellaan (ei ajatella), että on jokin tila (status quo) tms, niin mikä taho ja missä määrittelee sen marginaalit?
- Hirnu -20:20
Löytyy tahoja, mitkä kuvittelevat omaavansa enemmän valtaa ja vaikutusta, mutta sellaisen vakuuttelu ryhmänä osoittaa sen heikkouden eli onko. Todella onko?
Vilma
Jännää seurata niitä yritteliäitä peliliikkeitä, millä epätoivoisesti yritetään vaikuttaa esim. äänestämiseen.
Valppaana. - Anonyymi
No on se kuule ollut padawan sitä aivan koko ajan, mutta sen jälkeen kun on havaittu, ettei täällä ole mitään muuta ku palstasedän kekeä monologia, joidenkin elämättömien elämästä katoaa värit ja sävyt, näin olen ymmärtänyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enpä tainnut sitä kysyä
Palstasetä fundeeras sulle ny kuitenkin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on se kuule ollut padawan sitä aivan koko ajan, mutta sen jälkeen kun on havaittu, ettei täällä ole mitään muuta ku palstasedän kekeä monologia, joidenkin elämättömien elämästä katoaa värit ja sävyt, näin olen ymmärtänyt
It’s a pathetic limbo
Mulla vähän sama juttu, etten enää keksi mitään sanottavaa. Ei oikeen oo ollu, paitsi Ristokeskustelu oli mielenkiintoinen. Osallistuitteko te Ristokeskusteluun? Ja jos ette, niin miksi ette?
- Anonyymi
Mjaa
En ole ottanut osaa, koska Ristoja on niin monta.
Hukun Ristoihin.
(hirn)
https://youtu.be/dPxCnDmMaSc?si=AiGPu5grxx-3XyR6 - Anonyymi
Onko sinulla palstasetä itselläsi mitään näkemystä siitä, että miksi ko niccisi bannattiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla palstasetä itselläsi mitään näkemystä siitä, että miksi ko niccisi bannattiin?
Jatkan- eihän siinäkään nk sapluunassa ollut tätä guben susihahmoa kummempaa sisältöä- vrt heippa keitin kahvia ja loppu on historiaa
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eikö se risto voittanut oikeuden käynin lopulta
Gubbe kaivoi verkkokellarista taas tämän nymfomaani suurperheäidin. Ilmentää psyykkeen akuuttia horjumista
- Anonyymi
Olet väärässä. Itseasiassa sinulla ei vaan ole henkeä kuten useimmilla ateisteilla ei.
- Anonyymi
Tykkään sun jutuista. Sulla on aina jokin ajatus, jota jään pohtimaan. Näennäisen kepeän asian ohella sanot painavia asioita. Tulee mieleen Behmin auringon suutelema. Siinä kappaleessa välittyy mulle jostain syystä samanlainen tunnelma.
Harmi, ettei keskustelu ole mahdollista tuollaisen pohdinnan pohjalta. Eihän laulun tekijäkään keskustele laulun kohteelle muuta kuin laulussa. Niin tehden se on puhetta seinille, sydämille, taivaalle tai jollekin kuulevalle.- Anonyymi
Mjaa
Hämmentävää saada näin kaunista palautetta. Yleensä minua heitellään vain kivillä ja risuilla.
Ihan tässä sanattomaksi menee, kuten jo puhe olikin.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Hämmentävää saada näin kaunista palautetta. Yleensä minua heitellään vain kivillä ja risuilla.
Ihan tässä sanattomaksi menee, kuten jo puhe olikin.
(hihitystä)❤️ :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745