Sähköautojen hinnat tippuu mielettömästi kukaan ei uskalla ostaa käytettyä patteriautoa
Taxillakin tulisi halvemmaksi liikkua kuin Sähköautolla
9
157
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmat taksit onkin niitä sähköautoja.
- Anonyymi
Se onkin vähiten huono käyttö kun saavat halvemmalla, matkat yleensä lyhyitä ja pitävät samaa autoa vähän aikaa.
- Anonyymi
Putoaako sähköautojen enää, ehkä päivitys tämän päivän tietoihin voisi auttaa katkeruuteen ja provoilun pakkoon?
- Anonyymi
Taksi on varmasti edullisin monelle auton omistavalle.
Siinä on vain se huono puoli, että se vaikeuttaa liikkumista kun ei se taksi odota pihassa. - Anonyymi
Minä käytän julkista liikennettä, vuokra-autoja ja silloin tällöin takseja. Omistusauto autopaikkoineen ja kaikkine kuluineen tulisi paljon kalliimmaksi.
- Anonyymi
Tuo on hyvä tapa jos omat liikkumisiin sopii. Normiperhe tai liikkuva ja aktiivinen ihminen on sitten toinen juttu.
- Anonyymi
Sähköautolla kuskin kera on edullisempi liikkua kuin sähköautolla itse ajaen?
- Anonyymi
Sähköautojen arvonalenemat vai kiihtyy ne putoaa jo ennen ostamista ja jos ostat sähköauton on sinulla aina vanha malli koska joka viikko tulee uutta tekniikkaa näin on vielä vuosikausia
- Anonyymi
Jos minulla olisi niin hyvät tulot että olisi varaa Teslaan niin ajaisin vain taksilla. Ajaminen on rahvasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712