Mikä pisseeria.. Mikä? Kysykää nerotoimittajalta paikallisläpysikästä! Sehän tämän levitti ja aikaansai!
Mikä pisseeria.. Mikä? Kysykää nerotoimittajalta paikallisläpysikästä! Sehän tämän levitti ja aikaan
18
583
Vastaukset
- Anonyymi
Cookki. Ja niksulan sivupiste. Kotikaares
Toivottavasti tulee nimet julki
Harmittaa egen puolesta nämä syyttelijät jotka on kilpailevasta leiristä (veropetturit) huutelee todella aktiivisesti syyttäen egeä.Voisi kuvitella että näin laaja lynkkaaminen kiinnostais muitakin.
Ege toiminut kankaanpäässä ainakin 30vuotta! Toinen just sen kaks kolme vuotta.
Ei ole epäselvää. Ja mikä oli visio antaa liiketoiminta luvan jatkua?? Heti ovetsäppiin kun nyt on taas uusi veronkiertäjä aloittamassa hymyssä suin- Anonyymi
Käräjäoikeuden paperit saa pyytämällä sähköpostiinsa. Sieltä sitten ilmenee syytettyjen nimet. Egehän on syytön, sen tietää tyhmempikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käräjäoikeuden paperit saa pyytämällä sähköpostiinsa. Sieltä sitten ilmenee syytettyjen nimet. Egehän on syytön, sen tietää tyhmempikin.
näytäppä mulle todiste nii uskon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin "fiksu" osaa varmasti selvittää asian itsekin. Itsehän pyysin papereita sähköpostiini, niin tiedän kyseisen tyypin ravintolat kiertää kaukaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin "fiksu" osaa varmasti selvittää asian itsekin. Itsehän pyysin papereita sähköpostiini, niin tiedän kyseisen tyypin ravintolat kiertää kaukaa :)
on se sit kumma juttu et tiimarin tilois oleva pizzeeria pyörii ihan normaalisti ja siellä käy ihmisiä. itse meinaan mennä aina sinne koska paremmat eväät ku egestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se sit kumma juttu et tiimarin tilois oleva pizzeeria pyörii ihan normaalisti ja siellä käy ihmisiä. itse meinaan mennä aina sinne koska paremmat eväät ku egestä
Mee sä vaan sinne. Mä meen Egeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sä vaan sinne. Mä meen Egeen
nii meenki heti ruokatunnilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todiste on siinä, että kirjoitat nettihakuun kärjäoikeuden paperit ja menet tuomioistuinlaitoksen sivulle niin siellä on aika selkeästi ohjeet, miten paperit itselleen saa. Ei se sen kummempia todisteita tarvitse.
- Anonyymi
Vellihousut! Läpyskän geniustoimittajalta kysymään noin kunnolla, vai eikä velli pysy byxorissa pidemmälle?
- Anonyymi
Ei me uskalleta! Me pelätään paikallisläpyskän suurta toimittajaa nyyyh
- Anonyymi
Ainoa, joka tämän sai aikaan, on laittomasti toiminut yrittäjä. Ei auta kuin peiliin katsoa.
Cry me a river - Anonyymi
Eläköön paskalehdistö!
- Anonyymi
rikolliset onneks saa sitä mitä tilaa, muhahahahahaa
- Anonyymi
hyvältä maistuu
- Anonyymi
näky faces lukevan että niinisalon pitseria aukes tauon jälkeen ja pian uusi päivitys että pitseria eri nimellä nykyään.
- Anonyymi
Serkku tuli hätiin.
- Anonyymi
justii... eipä onneks tarvi käydä
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla uuden armypizzan nimi niksulas? Ja viä anoi mihin valtio suostui liiketoiminta kiellon siirtoa että voi ajaa hallitusti alas..... kuolen nauruunnnn!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690