Kumpi on mielestäsi parempi elokuva: The Missing vai Dances with Wolves? Ja perustelut kiitos!
Kumpi on mielestäsi parempi elokuva?
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nähnyt kumpaakaan. Normaalisti luen pari kolme arvostelua, ennen kuin lähden katsomaan maksamaan mistään, jota voisi nähdä tv:n kautta.
Dances with Wolves kuulostaa raatelevalta. Voi olla että bitbullien ilmestyessä joutuisin kaivamaan nitroja. Ei sitä.
Pelkän nimen perusteella päätyisin elokuvaan The Missing. Toivon että se olisi scifiä. Sitten sama fantasiana, mutta tyylillä tehty film noir tai kauhu käy myös. Hyvä draamakin menee. Pahin odotusarvo romanttisille joulukuville ja lapsikaappauksille.
Nyt kun en tiennyt mitä tilata, niin kerro lopuksi kumpi on parempi ja miksi!- Anonyymi
Tanssii susien kanssa on oma nuoruuteni lemppari ja Kevin Costnerin paras roolisuoritus misdään. Olen katsonut kyseisen leffan ainakin 20 kertaa aikoinaan ja pitkästä aikaa vois katsoa taas.
Tuo The missing (Kadoksissa) on taas muutamaa vuotta uudempi (2003), Tommy Lee Jonesin tähdittämä elokuva, joka on yllätävänkin mukaansa tempaava sinänsä melko tylsähköstä lähtökohdasta huolimatta. Tämä tuli mieleeni lähinnä vastikää menehtyneestä Val Kilmeristä, joka näytteli kyseissä elokuvassa pienessä sivuroolissa upseerina. Tässä on myös ripaus magiaa intiaaninoituri (brujon) muodossa. Suosittelen katsomaan.
Molemmat ovat siis intiaaneja viliseviä "puolilänkkäreitä", tarinallisesti mielenkiintoisia ja taitavasti näyteltyjä ja ohjattuja elokuvia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssii susien kanssa on oma nuoruuteni lemppari ja Kevin Costnerin paras roolisuoritus misdään. Olen katsonut kyseisen leffan ainakin 20 kertaa aikoinaan ja pitkästä aikaa vois katsoa taas.
Tuo The missing (Kadoksissa) on taas muutamaa vuotta uudempi (2003), Tommy Lee Jonesin tähdittämä elokuva, joka on yllätävänkin mukaansa tempaava sinänsä melko tylsähköstä lähtökohdasta huolimatta. Tämä tuli mieleeni lähinnä vastikää menehtyneestä Val Kilmeristä, joka näytteli kyseissä elokuvassa pienessä sivuroolissa upseerina. Tässä on myös ripaus magiaa intiaaninoituri (brujon) muodossa. Suosittelen katsomaan.
Molemmat ovat siis intiaaneja viliseviä "puolilänkkäreitä", tarinallisesti mielenkiintoisia ja taitavasti näyteltyjä ja ohjattuja elokuvia.Okei. Nyt muistan paremmin. Nämä menevät minun genressä selviytymisseikkailuihin ja alaluokalla henkinen. Pidän kyllä sellaisista. Naisille on näitä tehty paljon vähemmän ja moni niistä tahtoo kääntyä omaan luokittelugenreeni 'dance with wolfes'. Siksi nuo miespääosilla tehdyt selviytymisseikkailut pienellä mystiikallakin höystettynä toimivat sen tarpeeseen paljon paremmin :)
Kiitos kysymyksestä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Nyt muistan paremmin. Nämä menevät minun genressä selviytymisseikkailuihin ja alaluokalla henkinen. Pidän kyllä sellaisista. Naisille on näitä tehty paljon vähemmän ja moni niistä tahtoo kääntyä omaan luokittelugenreeni 'dance with wolfes'. Siksi nuo miespääosilla tehdyt selviytymisseikkailut pienellä mystiikallakin höystettynä toimivat sen tarpeeseen paljon paremmin :)
Kiitos kysymyksestä!Eikun siis vastauksesta. Tuli yhtäkkiä tämä mieleen. Joskus joku hyvä kuva auttaa selviytymään ulos omasta huoneesta. Jos alkaa miettimään liikaa kaikkea, niin voi ahdistua.
22-Pistepirkko - Birdy
https://youtu.be/HWFtUbYiCMw
- Anonyymi
Jälkimmäinen.
Kevinillä ainakin oli kiva beba.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745