Pidemmittä puheitta, esitelkööt itse itsensä:
https://www.youtube.com/watch?v=3a0W8Vavs-w
Saanen esitellä putinistien kauhun ja russofobikkojen johtajan...!!
5
225
Vastaukset
- Anonyymi
Perussuomalaiset on sotahulluin puolue ja siellä on sotahulluin kannattajajoukko Suomessa ja tällä palstallakin sen huomaa.
Jussi laukkaa alvariinsa Ukrainassa. On kertonut että vetää nimmarinsa joka kerta ainakin tuhanteen pommiin.
Nukkuu sitten hyvin ja maireasti kun pommit päässä jytisevät.- Anonyymi
Jussin vaihdokki se siellä paukkii Ukrainassa, Jussi vaihdettiin toiseen jo vuosia sitten kun alkuperäinen koettiin liian hankalaksi hallita. Hänen psyykettään ei edes aivopesukoneessa saatu murtumaan. Siksi vaihto koettiin oleellisena osana "kohti 15 minuutin kaupunkeja" kamppanjaa.
- Anonyymi
Hullun kiihko Jussin silmistä paistaa.
En ennen tiennyt miltä sotahullu näyttää.
Nyt sen tiedän.- Anonyymi
Hyvä että sait kokea sen miltä sota hullun silmät näyttää, niin voitte olla tyytyväisiä koska olette niin uutta ja avartavaa saaneet kokea. Kohta tajuatte Jotn muutakin olen varma siitä.
- Anonyymi
Eiks ne pässit jo tiedä, että venäjä ois jo hyökännyt aikoja sitte jos haluavat tehdä sen???➕➕➕➕➕➕➕
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745