Kaupunki missä pystyy elämään? Kiinteistöverot vanhoillakin taloilla 1000neliön tontilla 700e. Kauppoja ei ole keskustassa juurikaan. Ruoka kauppoja rikkaille on vaikka heillä on autot millä ajella tiiriöön kauppaan. Halvemmille tarjouksille. Tästäkö haluan maksaa? Pöly lentää ja ilma on huono hengittää.
Joko hämeenlinna on kallein
7
163
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi aloittaja valehtelee? Maksan kiinteistöveroa ~340€ 1100m2:n tontista
- Anonyymi
Millä alueella. Asut kaukana tai valehtelet tai olet valtuutetun kaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä alueella. Asut kaukana tai valehtelet tai olet valtuutetun kaveri
Asun Lammilla metässä olen juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkönsiirtokin nousi ei pitäisi olla katkoksia. On niitä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ihme. Sieltä on pitkä matka joka paikkaan. Palvelut on poissa ja vähenee. Sairaalaan on pitkä matka. Auraamattomia teitä. Edes niistä auraamisista ei kanta hämeessä kannata veroina maksaa kun niitä ei ole. Talot on puoli ilmaisia. Kallis kiinteistövero silti.
- Anonyymi
Siihen Suomen kalleimmat sähkönsiirtomaksut, kaukolämmön hinnoittelu ja kunnallisvero, niin alkaa olla
- Anonyymi
Suomen kallein kaupunki asua liki pitäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774