Valtuustoon, väkisen.

Anonyymi-ap

Meinaako se yksi äiti, väkisen tyttärensä saada valtuustoon.
Kannattiko itse jäädä pois, kun nuon kovaa tyrkyttämistä tekee.
Ihmisillä vapaus valita, täällä Koskenkorvalla jo ahdistaa, kun näkee vaaliteltan.
Älä tyrkytä, anna tyttären itse hoitaa vaalityö.

28

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki tekee tavallaan, älkää nyt hermostuko. Vaalit on ihmisen parasta aikaa

• Anonyymi

Niin mutta kun pitää vielä kuskata, kaikki äänestämään.
      Tämä se vasta kovaa työtä, ja varmistaa ketä pitää äänestää 👏

• Anonyymi

Persuilla ja demareillahan on se tekninen vaaliliitto. Onkohan jonkinlainen naimakauppa työn alla.

• Anonyymi

No älä mitään, sehän jo ohi .......

• Anonyymi

Eveliinaa ei saa kiusata. Viekö Koskenkorvan kepusatraapilta äänet vai miksi kepun sisäiset riidat palstoilla käydään?

• Anonyymi

Onhan siellä toinenkin äitin tyttö ja monta muuta, hallahousua ja sossunelättiä työtöntä. Pyrkimässä palkoille

• Anonyymi

Hienoa, että nuoria pyrkii valtuustoon.

• Anonyymi

Nuorille ääni annettu, ääni ei mene hukkaan

• Anonyymi

Hukkaan meni. Ei keskustan edellisten vaalien nuorta ääniharavaa kelpuutettu mihinkään luottamustoimeen. Kepu pettää aina, omansakin.
        Satraapit vie paikat, kepunuoret on vain heille aisaa kannattamassa.

• Anonyymi

Kyllä me äitinkanssa ollaan kolkutettu postilaatikkoja paljon.
      Kadehdittako on se hyvä, kun on tukijoukot, jotkut jopa kadehtii olen huomannut.

• Anonyymi

Mitä mitä ihmettä, yhden ehdokkaan huru-ukko vanha lusuhousu äijä entinen politikko, tuolla kauppojen edessä lakupötkiä jakaa.
      Jumppakerhos toitottaa, melkein pakottaa äänestämään suojattiaan.
      Älkää te näitä äitiä moittiko, olkaa ylpeitä heistä, että tukevat tyttäriä.

• Anonyymi

Oliko eilen äitee asialla vaaliteltalla koppansakanssa

• Anonyymi

Kepulaiset taistelee jo keskenään. Viekö satraapilta äänet vai mitä Ahti pelkää?

• Anonyymi

Ootta kateellista sakkia! Menkää itte ehdolle.

• Anonyymi

Samaamieltä katellisten panettelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaamieltä katellisten panettelua

Kyllä näkyy kateus ja ilkeys, saahan sitä tehdä vaalityötä kukavain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näkyy kateus ja ilkeys, saahan sitä tehdä vaalityötä kukavain

No jaa, on se kyllä kumma miten yli kolmekymppinen aikamies kehtaa nakittaa vanhempansa jakamaan vaaliflaikkujaan lumipyryssä kun ei muka itse kerkiä.. kai moinen peräkammarinpoikuus vanhempien vaivoina on kulttuurille ominaista.. ja kehtaa vielä puhua miten maassa pitää olla maan tavalla, tekopyhä narsisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa, on se kyllä kumma miten yli kolmekymppinen aikamies kehtaa nakittaa vanhempansa jakamaan vaaliflaikkujaan lumipyryssä kun ei muka itse kerkiä.. kai moinen peräkammarinpoikuus vanhempien vaivoina on kulttuurille ominaista.. ja kehtaa vielä puhua miten maassa pitää olla maan tavalla, tekopyhä narsisti

Menikö porukoiden kanssa välit poikki ja siten kotitilan sukupolvenvaihdos viduiksi, vai mikä kiukuttaa? On se vaan niin väärin kun jollakin on niin hyvät välit vanhempiensa kanssa että yhteiselo sujuu ja molemminpuolinen apu toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö porukoiden kanssa välit poikki ja siten kotitilan sukupolvenvaihdos viduiksi, vai mikä kiukuttaa? On se vaan niin väärin kun jollakin on niin hyvät välit vanhempiensa kanssa että yhteiselo sujuu ja molemminpuolinen apu toimii.

Maatalousyhtymässä kaikki hyvin. R tekee työt ja A kehuu kylillä.

• Anonyymi

Tänään tule katsomaan kuinka lättyä syödään, rikkaat paistaa köyhille ruokaa, kiitos kokoomus. Saavat sitten hyvällämielellä kurittaa köyhiä ja nauraa.

• Anonyymi

Voi voi kun ootte kateellisia. Menkää itte ehdolle ja tekemään vaalityötä ja vaikuttamista! Sinne vain!

• Anonyymi

Niin me vaan äitinkanssa tänäänkin telttailtiin, mukavaa oli vai mitä pojat

• Anonyymi

Useammalla valtuustoon pyrkivällä on äiti. Osalla äiti tukee lapsensa vaalikampanjaa, osalla ei.
      Valtavaa että voi olla vaikea asia osalle. Kateellisia piisaa.

• Anonyymi

Mutta jos se tytönhempukka vie Ahdin paikan hallituksessa!!!

• Anonyymi

Onko Ahti Unkarilainen? Eveliina taitaa olla liberaali wokettaja?
        Ihanaa Koskenkorva Pride!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Ahti Unkarilainen? Eveliina taitaa olla liberaali wokettaja?
        Ihanaa Koskenkorva Pride!!!

Ahti toisi konservatiivista näkemystä hallitukseen.
        Mitä lisäarvoa Eveliina voisi antaa, vai tuleeko äiti neuvomaan viereen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahti toisi konservatiivista näkemystä hallitukseen.
        Mitä lisäarvoa Eveliina voisi antaa, vai tuleeko äiti neuvomaan viereen?

Nuoria tarvitaan valtuustossa konservatiivien nujertamiseen. Meski-ikä valtuustossa yli 50 vee, hyvä, kun tuli valituksi nuoria tuoreita valtuutettuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoria tarvitaan valtuustossa konservatiivien nujertamiseen. Meski-ikä valtuustossa yli 50 vee, hyvä, kun tuli valituksi nuoria tuoreita valtuutettuja.

Olkoot valtuustossa, mutta hallitukseen ei hempukkoja saa laittaa. Tarvitaan kokemusta, sellaisia kun Ahti

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60