Vieremän vaalit

Anonyymi-ap

Samat naamat loistavat vaalijulisteissa vuosikymmenistä toiseen ja hillotolpista pidetään kiinni kynsin hampain. Samaa tahkoa pyöritetään ja asiat eivät muutu.
Ääni nuorille ja uusille kasvoille päätöksentekijöiksi !

11

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusille kasvoille kyllä kunhan eivät ole rikollisia. Nuorille ei koska ei heillä ei ole elämänkokemusta.

• Anonyymi

Nuoret ovat kykenenviä ajattelemaan asioita maalaisjärjellä. Sillä pärjää. Ei kai Vieremän ehdokkaissa liene rikollisia ? Jos omat asiat ovat kuralla niin miten on kykenevä hoitamaan yhteisiä asioita ja pitämään huolta veronmaksajien varoista, kysyn vaan.

• Anonyymi

Eiköhän se ole ihan sama keitä siellä on, onko valtuutetuilla edes vaikutusvaltaa?

• Anonyymi

No kuka ne asiat sitten päättää, ellei valtuutetut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka ne asiat sitten päättää, ellei valtuutetut?

Eiköhän ne virkamiehet päätä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne virkamiehet päätä...

Virkamiehet valmistelee käsiteltävät asiat valtuutetuille ja toteuttaa sitten päätetyksi tulleita asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virkamiehet valmistelee käsiteltävät asiat valtuutetuille ja toteuttaa sitten päätetyksi tulleita asioita.

Virkamiehillä onkin paras tieto. Vieremällä onkin hyvät ja pätevät virkamiehet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virkamiehillä onkin paras tieto. Vieremällä onkin hyvät ja pätevät virkamiehet.

Elikäs, koska virkamiehillä on paras tieto ja virkamiehet ovat hyviä ja päteviä, on aivan sama keitä siellä on ”päättämässä”…..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elikäs, koska virkamiehillä on paras tieto ja virkamiehet ovat hyviä ja päteviä, on aivan sama keitä siellä on ”päättämässä”…..

Äänestäjän osuus on antaa äänensä ehdokkaalle, jonka uskoo eniten ajavan ko. äänestäjälle tärkeitä asioita. Kun äänet on laskettu, valittujen pitäisi kutakuinkin edustaa äänestäjäkuntaansa. Se on sitten eri asia, kuinka hyvin ehdokas on mielipiteensä esille tuonut, ja nekin vain kysyttyihin asioihin. Mielipiteet muista eteen tulevista asioista on sitten ihan arvoitus. Mutta näin demokratia toimii, ja on myös tehtävä.kompromisseja. Asettumslla itse ehdokkaaksi ja tulemalla valituksi voi vaikuttaa enemmän kuin äänestämällä.

• Anonyymi

Keskustalle tulee yksinkertainen enemmistö tulevissa vaaleissa Vieremällä. Kaikki muut mukaanlukien vasemmisto (lue Vieremä 2000)menettävät paikkoja. Taitaa jiähä nämä vaalit väliin.

• Anonyymi

Kannattaa seurata valtuuston striimattuja kokouksia jolloin selviää mitä kukin on ja uskaltaako suutaan aukaista. Olen seurannut noita kokouksia ja on useita, useita valtuutettuja jotka istuvat vuosia täysin hiljaa puhumatta yhtikäs mitään. Onkohan hän väärässä paikassa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1384
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1188
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      901
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      762
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      741
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60