Luvattomien viestiyhteyksien käyttö paikkatiedon jakamiseen luvattomasti saatetaan tulkita vaaralliseksi lietsonnaksi. Voitteko itse tehdä asialle jotain? Jos ette halua olla kaupassa töissä ja saada hyvää palkkaa ja muita etuja, niin älkää menkö sinne.
Kaupan naisille tiedoksi
6
139
Vastaukset
- Anonyymi
Hämeenlinnan kaupan ja pankin naisten aktivismi on juuri se syy miksi naisten poliittista aktivismia on joinakin aikoina pidetty huonona asiana - ja jossain pidetään edelleen.
- Anonyymi
Onko joku turbojuntti taustalla kun pyörittää naiskartellia?
- Anonyymi
Sulkekaa luvattomat viestiyhteydet. Ääni ei saa kuulua. Akkujen on toimittava. Auton on toimittava. Paikkatiedon luvaton jakaminen on kielletty.
- Anonyymi
????
Mistä te puhutte? - Anonyymi
> Mistä te puhutte?
Sandels varoitti Koljonvirran sillalla ettei yli saa päästää perhanaa. Olette sen verran oudon ja omituisen näköisiä, että etteköhän ole juuri se mistä on varoitettu. - Anonyymi
Yritän kutsua tänne lainvalvojia muista maista - olette jollain tavoin järjiltänne ja aiheutatte omituisella tai maanisella käytöksellä jonkinlaisen kriisitilanteen. Varmaan itse tiedätte paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784