Aiotko äänestää eniten makkaroita jakavaa ehdokasta? Onhan kuuma ravaa tihkuva grillimakkara pivossa parempi kuin kymmenen kaupan kylmähyllyssä?
Rasvaisten grillimakkaroiden jako senkun vaan kiihtyy
23
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ravassa paidan rintamuskin. Tavallaan oikeassa olet sillä aikalailla kyllä makkarassa on fosfaattia joka on käytännössä savea.
- Anonyymi
Tottakait äänestän sitä, jolta saa eniten grillimakkaroita. Olutta olis myös hyvä saada särpimeksi.
- Anonyymi
Rasvaa tihkuvat grillimakkarat ovat juuri niitä, mitä kansa eniten haluaa.
- Anonyymi
Kansa tarvitsi ennen leipää ja sirkushuveja, nykyisin grillimakkaroita ja HPK:n pelejä.
- Anonyymi
Vihreät tarjosi jotain vegemakkaroita.Hyi vit.u mitä pas.aa pitäisi ihmisten syödä jos nuo sais päättää
- Anonyymi
Ne saakin koska ne voittaa vaalit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne saakin koska ne voittaa vaalit.
Kiitos päivän komediasta 🤣
- Anonyymi
Miksi et maistanut? Moni vegemakkara on oikein hyvän makuinen. Syön kyllä lihaakin.
- Anonyymi
Et sä sitä kuitenkaan syö vaan työnnät taas pyllyysi.
- Anonyymi
Sen jälkeen se syö sen.
- Anonyymi
Ravat kannattaa pyyhkiä pois ennen kuin syö
- Anonyymi
Voi nuolla puhtaaksi.
- Anonyymi
Ei mitään hpk pelejä vaan, grillimakkaroita ja Frediä! Vegemakkarat pyllyyn!
- Anonyymi
Persut jakaa pelkkää rasvaa maggarana.
- Anonyymi
Mitä saat kun vaahtoat täällä mielisairaasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä saat kun vaahtoat täällä mielisairaasti?
Olen ylioppilas ja kohta sun pomo. Kun vaan pääsen töihin. Huomenna maskulle makaamaan
- Anonyymi
Äänestän rasvaisinta makkaraa.
- Anonyymi
Harmi kun Fredi ei ole ehdolla, hänen makkaransa oli rasvainen(liuku-rasvaa). Bum bum biisi kertoi pyllyistä joten hän taisi työntää makkaransa hanuriin.
- Anonyymi
Riippuu vähän siitä makkarasta. Poprilli tai Atrilli eivät riitä äänen saamiseen, mutta jo Wilhelmi rupeaa olemaan niillä rajoilla.
- Anonyymi
Hiillos parasta.
- Anonyymi
Itse otan hk n blueta mieluiten ..nuriini. Tai herra snellmannin slerssin.
- Anonyymi
Meinasin jo kirjoittaa etten tiennytkään että Snellman kuului vähemmistöihin..... Sitten tajusin että kirjoittaja onkin nainen, olinpas idiootti!
- Anonyymi
Uunilenkki HK 8g suolaa jos syö molemmat pätkät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774