YLE:lläkin idiootteja töissä

Anonyymi-ap

Olen usein puolustanut YLE:ä keskusteluissa ja YLE onkin Suomen paras televisiokanava, varsinkin YLE TV1.

Mutta nyt minulla on valitettavaa! Ketkä hemmetin kusipäät keksivät laittaa "typeriä" ilmoituksia näkymään kesken ohjelman.

Katsoin digiboksilta sarjaa Kuukukkamurhat ja kesken ohjelman ruudun yläreunaan ilmestyi ilmoitus "perusmuotoisten lähetysten loppumisesta". Ketkä kusipäät keksivät laittaa sen ohjelman aikana ruutuun ja miksi sen piti vielä kestää ainakin puoli tuntia? Eikö niitä olisi voinut laittaa johonkin merkityksettömään ohjelmaan tai vaikka uutisien ajaksi (niitä useimmat katsovat). Tuokaltaisille idiooteille voisikin hyvin antaa potkut!

Mainoskanavat tekevät tällaista jatkuvasti, mutta miksi YLE:nkin pitää sortua tällaiseen? Mainoskanavat esim. tekevät jatkuvasti seuraavaa: Kesken lopputekstien ruutuun tungetaan seuraavan ohjelman mainos. Eiköhän jokainen itse näe, mikä ohjelma seuraavaksi alkaa.

Kiitos niin helvetisti ohjelman katsomisen pilaamisesta!!!

9

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

annan ylen

• Anonyymi

En ole huomannut vielä moista mutta jos tuo on totta niin olen samaa mieltä ettei ohjelmia saa pilata tuollaisilla, se on syy miksi en maikkarin ohjelmiakaan enää katso!
      Laittakaa Ylelle palautetta asiasta:

https://asiakaspalvelu.yle.fi/csp?lang=fi

HUOM! tuonne pitää mennä evästeet sallittuna, muuten sivu ei lataudu oikein.

• Anonyymi

Tuskin noita ilmoituksia perusmuotoisten lähetysten loppumisesta on kovin usein odotettavissa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin noita ilmoituksia perusmuotoisten lähetysten loppumisesta on kovin usein odotettavissa...

Ehkä, ehkä ei mutta jos tolle linjalle lähdetään että kaikesta lätkästään kesken ohjelman jokin lätkä kuvan päälle niin ei ole hyvä juttu ollenkaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä, ehkä ei mutta jos tolle linjalle lähdetään että kaikesta lätkästään kesken ohjelman jokin lätkä kuvan päälle niin ei ole hyvä juttu ollenkaan!!

Ei se ihan keskellä kuvan päällä ollut mutta yläreunassa oli ärsyttävä vaalea raita, jossa teksti kiersi loputtomasti, ainakin puolet ohjelmasta.

Asiasta oli jankutettu jo kuukausia. Jos joku ei ollut vielä asiaa tajunnut, ei edes tarvitse televisiota. Mutta olisi sen nyt johonkin muuhun ohjelmaan voinut laittaa. Tuollainen osoittaa todella pahaa harkintakyvyn puutetta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ihan keskellä kuvan päällä ollut mutta yläreunassa oli ärsyttävä vaalea raita, jossa teksti kiersi loputtomasti, ainakin puolet ohjelmasta.

Asiasta oli jankutettu jo kuukausia. Jos joku ei ollut vielä asiaa tajunnut, ei edes tarvitse televisiota. Mutta olisi sen nyt johonkin muuhun ohjelmaan voinut laittaa. Tuollainen osoittaa todella pahaa harkintakyvyn puutetta...

No minulle tuo oli "merkityksetön" ohjelma, koska en sitä katsonut tai aio katsoa Areenastakaan (missä varmasti nähtävissä ilman yläreunan ilmoitusta).

Onneksi siinä ei kai sentään samalla kuulunut voimakasta morsetusta, kuten joskus hätätiedotteiden kanssa (esim. kun jossain päin Suomea tulipalo jonka savusta varoitellaan).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minulle tuo oli "merkityksetön" ohjelma, koska en sitä katsonut tai aio katsoa Areenastakaan (missä varmasti nähtävissä ilman yläreunan ilmoitusta).

Onneksi siinä ei kai sentään samalla kuulunut voimakasta morsetusta, kuten joskus hätätiedotteiden kanssa (esim. kun jossain päin Suomea tulipalo jonka savusta varoitellaan).

Mutta pointti oli siinä, että ei tuollaisia pitäisi laittaa elokuviin tai televisiosarjoihin. Ne voisi laittaa ajankohtaisohjelmiin, uutisiin tai trömssööhön, joita vain katsotaan eikä tallenneta pitkäaikaisesti. Ja vaikka joku tallentaisikin, nämä "ylimääräiset" eivät niissä haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta pointti oli siinä, että ei tuollaisia pitäisi laittaa elokuviin tai televisiosarjoihin. Ne voisi laittaa ajankohtaisohjelmiin, uutisiin tai trömssööhön, joita vain katsotaan eikä tallenneta pitkäaikaisesti. Ja vaikka joku tallentaisikin, nämä "ylimääräiset" eivät niissä haittaa.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, leffoja ja sarjoja EI SAISI PILATA!

• Anonyymi

Joo, ei näy yle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31