Tämä Laurahan on selkeesti osaaja muihin persuihin verrattuna. Paras naisehdokas. Kattokaa puskaradiosta.
Kaikki tahtoo ps Jokelan Lauran
120
1459
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa pätevältä. Mitä puskaradio kertoo?
- Anonyymi
Tehokasta kommenttien poistelua ylläpidolta. Laittakaas ylläpito perustelut. Ja noudattakaa omia sääntöjänne.
- Anonyymi
Tässähän rupeaa olemaan sanavapauden rajoittaminen kyseessä. Vai mitä suomi24?
- Anonyymi
Ehkä tästä pitää tehdä ilmoitus sanavapauden rikkomisesta.
- Anonyymi
Suomi24 ei tahdo Jokelan Lauraa. 😆
Vaan jonku hevoshöröttelijän. Iihahaa! - Anonyymi
joo tää je käy jo ärsyttään. ääni lauralle.
- Anonyymi
Onko tää se jonka pää ei kestänyt eduskuntavaaleja vaa lopetti kesken ja muutti jostain hesasta tänne? Katoin videon, ihan jees, mut mistää ei löydy mitä konkreettista aikois ajaa tai mielipiteitä?
- Anonyymi
Laura on kahden persukansanedustajan avustaja eduskunnassa. Hän kertoo näin:
"Orimattilaan haluan tuoda tuoreita ideoita ja näkökulmia, miten kaupunkia voisi kehittää. Tärkeintä on kuulla paikallisia asukkaita, koska he ovat Orimattilan parhaat asiantuntijat. Siksi aion myös viestiä mahdollisimman paljon päätettävistä asioista, jotta paikalliset saavat tietoa, mitä on meneillään". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laura on kahden persukansanedustajan avustaja eduskunnassa. Hän kertoo näin:
"Orimattilaan haluan tuoda tuoreita ideoita ja näkökulmia, miten kaupunkia voisi kehittää. Tärkeintä on kuulla paikallisia asukkaita, koska he ovat Orimattilan parhaat asiantuntijat. Siksi aion myös viestiä mahdollisimman paljon päätettävistä asioista, jotta paikalliset saavat tietoa, mitä on meneillään".täähä on vaa sanahelinää, ei yhtää oikeeta tietoa olan asioista mitä täällä on meneillää.. kaivelin netistä ja näköjää on perhettä, taloremppaa, opiskelua ja viel avustajakii eduskunnassa..
varmaa iha ok tyyppi, mut ei taida aika oikeesti riittää ku ei oo liiemmin olassa näkyny..
- Anonyymi
laural Orimattilatuntemus nolla ku vast tänne muuttanu. nyt jo tääl kaikki kuolakallet ja jormat sekasin nahkahameesta ja pitseistä.
voi kai nahkahameel valtuustoo päästä, ei kai siinä. mut kuolaajat jää nuolemaan näppejään ku miehensäkin on ehdolla, oikee näyttävät julisteet talon seinäs.- Anonyymi
Laura on todella pätevä Orimattilan kaupunginvaltuustoon. Tietoa ja taitoa on paljon.
- Anonyymi
Vote for Laura!
- Anonyymi
I do. Niin teen. Laura valtuustoon.
- Anonyymi
Kyllä Vasemmistoliiton Tarmo vie nyt tästä kisaajasta voiton.
Äänestäkää numero 7 kuntavaaleissa.- Anonyymi
Siit kunnon kivireki valtuustoon. Ei *umalauta!
- Anonyymi
Tarmo on hyvä, mutta Laura on aivan omaa luokkaansa.
- Anonyymi
Laura voi hyvinkin olla Perussuomalaisten ääniharava.
- Anonyymi
parempi ekmania se on vissi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
parempi ekmania se on vissi
Laura on nyt uusi supernova Orimattilan tähtitaivaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laura on nyt uusi supernova Orimattilan tähtitaivaalla.
Samaa mieltä. Tv Laura
- Anonyymi
perhe äänesti lauraa ei je
- Anonyymi
Tarmo on se joka jyrää Persut. Numero 7 on jämpti mies.
- Anonyymi
Oma veikkaukseni on että tämä LJ jää varasijalle tällä kertaa ja JE läpi. Mutta sitten välissä on eduskuntavaalit ja siihen mennessä LJ jo tunnetaan ja nämä kaksi naista kisaavat samoista äänistä. Neljän vuoden päästä kuntavaaleissa LJ voi olla hyvä ja silloin jo tunnettu ehdokas orimattilassa.
- Anonyymi
Laura on raikas ruulahdus olaan. Ei sijaisille ja päännyökyttäjille
- Anonyymi
pakko kysyä että minkä alan yrittäjä johanna ekman on? ja mikä vastuullisuus neuvonantaja. en tiedä mistä saisi selville eikä taida sitä missään kertoa. kuka vaan voi olla yrittäjä
- Anonyymi
Missä niin lukee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niin lukee?
vaalimainoksessa.
- Anonyymi
Ei ole tietoa minkä alan yrittäjä hän on. Mutta kovasti yrittää päästä kumpaankin valtuustoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaalimainoksessa.
suoraan jee sivuilta: Työuraa olen tehnyt myynnin ja asiakaspalvelun parissa. Tällä hetkellä työskentelen osapäiväisesti yrittäjänä tehden mm. sisällöntuotantoa ja markkinointia, toimin vastuullisuus neuvonantajana uusiutuvaan energiaan liittyvissä hankkeissa ja lisäksi teen opettajan sijaisuuksia ala- ja yläasteilla.
huhu kertoo ettei olisi edes valmistunut hankkenista? tilatkaa joku raportti, niin nähdään paljonko toiminimi liikevaihto on. ja huomioikaa että on myös traktori kortti, se on suuri meriitti 38 v autokortilliselle keskiikäiselle naiselle =) jolla autokortti on korvannut t kortin, mutta hyvä mainita =).
eli pätkätyöläinen hän on. jee vois itse vastata minkä yrityksen kirjoilla hän on vastuullisuusneuvonantajana ue hankkeissa. sekin kuitenkin vaatii työsuhteen. ei vakuuta se ettei jee ole edes vakituisissa hommissa?
petri ja reijo vois ottaa kaikkien ehdokkaiden ilmoittamat tittelit lähempään tarkasteluun, niin selviäis perus asioita ja osaamista titteleiden takaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suoraan jee sivuilta: Työuraa olen tehnyt myynnin ja asiakaspalvelun parissa. Tällä hetkellä työskentelen osapäiväisesti yrittäjänä tehden mm. sisällöntuotantoa ja markkinointia, toimin vastuullisuus neuvonantajana uusiutuvaan energiaan liittyvissä hankkeissa ja lisäksi teen opettajan sijaisuuksia ala- ja yläasteilla.
huhu kertoo ettei olisi edes valmistunut hankkenista? tilatkaa joku raportti, niin nähdään paljonko toiminimi liikevaihto on. ja huomioikaa että on myös traktori kortti, se on suuri meriitti 38 v autokortilliselle keskiikäiselle naiselle =) jolla autokortti on korvannut t kortin, mutta hyvä mainita =).
eli pätkätyöläinen hän on. jee vois itse vastata minkä yrityksen kirjoilla hän on vastuullisuusneuvonantajana ue hankkeissa. sekin kuitenkin vaatii työsuhteen. ei vakuuta se ettei jee ole edes vakituisissa hommissa?
petri ja reijo vois ottaa kaikkien ehdokkaiden ilmoittamat tittelit lähempään tarkasteluun, niin selviäis perus asioita ja osaamista titteleiden takaa.heh ei olan luottotoimittajat johannaa kampita fanittaa persuja molemmat ja sekös teitä porvareita vituttaa!!
- Anonyymi
Minä äänestän rehellistä vas Taavilaa, saa ps leikkiä mitä leikkii.. seiska on täydellisyyden luku.
- Anonyymi
Tämä Ekman on jotenkin tyrkyn oloinen, eikä ole esittää mitään uskottavaa työhistoriaakaan. Kyllä noin vanhalla pitää jo olla vähintään 10 vuotta selkeää työhistoriaa takana.
Taitaa olla henkilö jolla ei todellisuudessa ole juuri mitään, millään alalla takana? - Anonyymi
" Tiedot ja taidot
Kielitaito: suomi, englanti, ruotsi ja saksa. Lisäksi olen opiskellut ranskaa ja hieman espanjaa.
Järjestyksenvalvoja, hevospalveluohjaaja
Ajokortti: B + T eli traktorikortti
Muita käymiäni koulutuksia:
EA1 + EA2
Hygieniapassi
Kennelliiton kasvattajan perus- ja jatkokurssi,
SRL:n B- ja A-merkki
Nykyisten ja menneiden harrastuksieni pohjalta ymmärrän mm. seuraavista asioista:
Ratsastus ja hevosurheilu, laskettelu, kuntosali, tennis, golf, uinti, juoksu, koirat, rallytoko, koirien trimmaus, hiustenleikkaus, keilaus, spinning,
ruuanlaitto, lihan- ja kalankäsittely, pianonsoitto, autoilu, urheiluhieronta"
Tuo kaikki kertoo jo paljon. Kuinka moni mainitsee T-kortin ja Ea 1 + Ea2 kortit? Hyvin hyvin harva ja monella ne on taskussa.- Anonyymi
Ei hyvää päivää , nyt on mimmillä CV - kunossa . Oikein traktori kortti js EA kurssit.
Jossain oli maininta myös järkkäri kortista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää , nyt on mimmillä CV - kunossa . Oikein traktori kortti js EA kurssit.
Jossain oli maininta myös järkkäri kortista.Ja kalan käsittely todella mainitsemisen arvoinen .
- Anonyymi
Johanna on miettimällä miettinyt mitä laittaisi hakemukseen ja sinne on tullut laitettua liikaa asiaa, sellaisia joita ilman olisi tullut parempi mainos ja kuva hänestä.
- Anonyymi
Mä tahtoisin silti Lauran jos käy.
- Anonyymi
siinä on olan plikalla meriittiä… huh…
- Anonyymi
Lauralla on persuista paras kroppa. Sopiva pylly ja hyvä rintamus. Heti toisena on mittaJari❤️.
- Anonyymi
Mun kaverin mummolla on myös hyvä perse. Hän käy salilla.
- Anonyymi
meikä äänestää jomman kumman perssusta!
- Anonyymi
Kiva ylläri tämä Laura. Tuo persuihin kaivattua raikkautta. Menee heittämällä läpi.
- Anonyymi
Eilen kuuntelin Jokimaa raveissa eekmannin vaalipuhetta. Tekoripset räpsyen oli tyhjää suun auontaa. Ei mitään järkevää ulosantia.
- Anonyymi
Tuon Ekmanin puheet uppoaa lähinnä Marenkin kahvila tasoiseen porukkaan. Ei kukaan asioista perillä oleva häntä äänestä. Mahtaa Ekmania harmittaa kun Laura on tullut mukaan kuvioihin. Laura vie ihan kivasti Johanna Ekmanin ääniä. Toki nekin sataa persulaariin, mutta JE on nähty.
- Anonyymi
Ootte kateellisia. Äänestin 35!
- Anonyymi
Talbotti Tarmo on varteen otettava.
- Anonyymi
Mikä oli peruste sille että äänestit 35?
- Anonyymi
En ole kateellinen. Äänestin Lauraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kateellinen. Äänestin Lauraa
et äänestänyt
- Anonyymi
Tarmo " Talbot" Taavila on se joka ottaa äänikuninkaan viitan harteilleen.
Numero 7 on oikea valinta. Tarmo on jämpti mies!
Oliko Tarmolla Talbot Horizon vai 1510 malli vai Solara? - Anonyymi
Mis mun tekoripsi.
- Anonyymi
Mis mun tekoripsi.
- Anonyymi
Laura julkaisi justiinsa uuden videon. On kyllä fiksuja ajatuksia nuorella nätillä naisellisella naisella. Voittaa näissä missikisoissa.
- Anonyymi
Ihana video. ☺️
- Anonyymi
Tää on kyl mielenkiintoinen neito. Saatan muuttaa vielä ketä äänestän. Tämä plikka saattaa ottaa ääneni.
- Anonyymi
Joojoojoo pidätkö teidän äänestäjiä niin tyhminä, että suoli24:sta valkkaa ehdokkaansa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joojoojoo pidätkö teidän äänestäjiä niin tyhminä, että suoli24:sta valkkaa ehdokkaansa???
Mistä sä suosittelet tietoa haettavan.
T. Kiinnostunut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä suosittelet tietoa haettavan.
T. KiinnostunutHei! 👐 Kannattaa tutustua vaalikoneiden vastauksiin ja vertailla siellä ehdokkaita. Hyvät perustelut vaalikoneissa kertovat ehdokkaan paneutumisesta ja asian tuntemuksesta! Tsemppiä vaaleihin! 🙌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! 👐 Kannattaa tutustua vaalikoneiden vastauksiin ja vertailla siellä ehdokkaita. Hyvät perustelut vaalikoneissa kertovat ehdokkaan paneutumisesta ja asian tuntemuksesta! Tsemppiä vaaleihin! 🙌
Niitä perusteluja kukaan lue! Vaalikone läpi ja kolmesta ekasta joku!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä perusteluja kukaan lue! Vaalikone läpi ja kolmesta ekasta joku!
Aika heppoista on tuntemus jos pitää vaalikonetta käyttää. Parempi tuntea ehdokas henk.koht. niin tietää mikä tyyppi on. Tietty vasta paikkakunnalle muuttaneille pitää olla joku vaalikone ja tarjoilua ja esittelyä vaali teltalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! 👐 Kannattaa tutustua vaalikoneiden vastauksiin ja vertailla siellä ehdokkaita. Hyvät perustelut vaalikoneissa kertovat ehdokkaan paneutumisesta ja asian tuntemuksesta! Tsemppiä vaaleihin! 🙌
JE siellä :DDD
- Anonyymi
Vaalikoneet oli taas ihan täyttä tuubaa. 60% kysymyksistä liity kunta/aluevaaleihin mitenkään.
Ja jos jonkun tarvii perehtyä vastatakseen koneisiin niin älä missään nimessä tämmöstä tampiota äänestä.
Laura valtuustoon <3- Anonyymi
mp persujen 9,5% kannatuksesta :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mp persujen 9,5% kannatuksesta :DDD
Teidän jutut naurattaa muo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän jutut naurattaa muo.
perssuiden total panic huvittaa topzzzz
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perssuiden total panic huvittaa topzzzz
En ymmärrä yhtään mistä puhut, mutta en ole itse huomannut mitään persujen panikoimista ja minä taas olen jatkuvassa paniikkikohtauksessa ollut läpi elämäni. Se on todellakin pysyvä tila ;p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä yhtään mistä puhut, mutta en ole itse huomannut mitään persujen panikoimista ja minä taas olen jatkuvassa paniikkikohtauksessa ollut läpi elämäni. Se on todellakin pysyvä tila ;p
joo ,no minä näen vähän lähempää näitä vääntöjä
- Anonyymi
: DDD Siis Oikeesti nyt pitää olla järki mukana kun äänestää. Kaikilla ei oo : DDD
- Anonyymi
Näyttää siltä kuin minä olisin mukana vaalikampanjassa :DDD
Ihan siis muistutan etten aio tänäkään vuonna äänestää ketään. Pari kertaa tuli keskustaa äänestettyä presidentin vaaleissa ja jossain muualla. Sitten mulla homma jäi. JOS... äänestäisin, niin keskustaa. Mölsä oli jossain ja sitä kai taas. En ole silti noin muutoin edes katsellut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan siis muistutan etten aio tänäkään vuonna äänestää ketään. Pari kertaa tuli keskustaa äänestettyä presidentin vaaleissa ja jossain muualla. Sitten mulla homma jäi. JOS... äänestäisin, niin keskustaa. Mölsä oli jossain ja sitä kai taas. En ole silti noin muutoin edes katsellut.Keskusta ei ole huono valinta kun et äänestä Riita Pukaria. :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan siis muistutan etten aio tänäkään vuonna äänestää ketään. Pari kertaa tuli keskustaa äänestettyä presidentin vaaleissa ja jossain muualla. Sitten mulla homma jäi. JOS... äänestäisin, niin keskustaa. Mölsä oli jossain ja sitä kai taas. En ole silti noin muutoin edes katsellut.Joo, mut OIKEESTI mä äänestän nro 7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mut OIKEESTI mä äänestän nro 7
Joo ihan OIKEESTI äänestin 39. Perussuomalaisten ykkönen.
- Anonyymi
Mä äänestän paksuinta naista. Kuka ois semmonen?
- Anonyymi
Kiva odotella huomista ja katsoa ketkä menee läpi : DDD
- Anonyymi
kiitos kommasta! ❤️
- Anonyymi
Tulee ehk vähän paha mieli ku JE teki jonkun kämäsen videon heti ku laura oli laittanut niitä. On tasoeroa jos nätisti voi näin sanoo
- Anonyymi
No mutta mitäpä sosialistit ja muut limaset sedät tykkää, kun Eekmanni menikin läpi? Ja tähän Jokelan "plikkaan" nähden vielä nelinkertaisella äänimäärällä.
Entäpä äänipotti aluevaltuustoon? Onko Ekman ja sadat äänestäjät tyhjäpäitä, vai onkohan se vika teissä muutamassa tämän alustan käyttäjässä?
Ps. Te muutamat Olan paikallispoliitikot jotka tänne kirjotatte, teidät kyllä on tunnistettu ;)
Terv. Lahden kaupunginvaltuustoon nro 217, aluevaltuustoon 2229🫵 - Anonyymi
Vai ruotsinkieliset vielä apuna. No nythän je sitten näyttää muutakin kuin kalanperkuuta. Silmätikkuna tulee olemaan. Toivotaan että orimattila oikea kannattavuusloikan kun ritard ja johnssu siellä hoitelee asioita...
Onneksi on t-kortti se pelastaa. - Anonyymi
Hyvin JE voitti missikisat mut sitähän se ei takaa että orimattila sillä voittaa mitään. Osaaminen puuttuu. Kyllä saattaa vielä paljastua sieltäkin kaapista pikku huijauksia.
- Anonyymi
Puskaradiossa pidettiin Lauran puskasta. Ehdottomasti paras valituista.
- Anonyymi
Mielestäni Laura on kyllä naisellinen ,verrattuna kuivahtaneeseen vannapee missiin.
- Anonyymi
Laura meni heti eka kerralla valtuustoon. JE meni toisella yrittämällä.
- Anonyymi
Itse huomasin Jokelan vasta kun ennakkoäänestys oli jo päättynyt. En tiedä oliko mainostanut sitä ennen missään. Onneksi en käynyt ennakkoon äänestämässä ja sain antaa hänelle äänen sunnuntaina. Hän on piristys Olan paikallispolitiikkaan. Toivottavasti jatkaa samalla linjalla.
- Anonyymi
Mutta onneksi Vasemmistoliitto sai ehdokkaan läpi. Paras oli kuitenkin persujen vaalitappio.
- Anonyymi
Talpotti pelastaa!
- Anonyymi
Tarmo " Talbot" Taavila is the King of Orimattila!
- Anonyymi
Orimattilan Kunkku.
- Anonyymi
Persuilla on eri valiokuntien ja kaupunginhallituksen johtajan paikat. Jatkaako Eerola vielä hallituksen puheen johtajana.?
- Anonyymi
Miten hävinneen puolueen jäsen voisi jatkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hävinneen puolueen jäsen voisi jatkaa?
Lähinnä siksi voisi jatkaa kun hänellä on nyt kokemusta puheen johtajana. Ja pärjää Lardsonin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä siksi voisi jatkaa kun hänellä on nyt kokemusta puheen johtajana. Ja pärjää Lardsonin kanssa.
Hyvä näkemys :DDDD
- Anonyymi
Valtuustoon nousi monta uutta nimeä. Ehkä nyt salamyhkäisyys päättyy ja päätöksenteosta tulee vihdoin avointa.
- Anonyymi
Laittakoot Lardsonin ojennukseen ensi töikseen.
- Anonyymi
Eihän se pelkkä vaihtaminen nyt vain auta. Outo näkemys.
Meillä oli kerran hankala naapuri ja se kun sai häädön, niin tilalle tuli toinen samanlainen. Sekin sitten siitä häädettiin lähes heti sen että edes tuli. Sitten tulikin jo ainakin minun käsitykseni mukaan sopiva asukas, mutta mikä sitten muutin tänne Orimattilaan pian siitä. En päässyt kauaa nauttimaan tästä rauhallisemmasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se pelkkä vaihtaminen nyt vain auta. Outo näkemys.
Meillä oli kerran hankala naapuri ja se kun sai häädön, niin tilalle tuli toinen samanlainen. Sekin sitten siitä häädettiin lähes heti sen että edes tuli. Sitten tulikin jo ainakin minun käsitykseni mukaan sopiva asukas, mutta mikä sitten muutin tänne Orimattilaan pian siitä. En päässyt kauaa nauttimaan tästä rauhallisemmasta....Tosissaan mikään yksi ainoa ihminen ei aiheuta salamyhkäisyyttä. Ei ole olemassa yhden ihmisen salamyhkäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tosissaan mikään yksi ainoa ihminen ei aiheuta salamyhkäisyyttä. Ei ole olemassa yhden ihmisen salamyhkäisyyttä.
...*huokaisu* No, ei toi mun lisäys nyt vieläkään kai avartanut :(
Orimattilan puhumattomuuden kulttuuri on silti iso massa ja se on joka elämän osa-alueella eli ei pelkkä politiikkakaan poista sitä maailmaa täällä Orimattilassa. Yksi ihminen ei kykene aiheuttamaan tällaista eli siellä on niitä useampia ja kaikesta päätellen verkostoituneena, koska minulle tuli korruptio-ongelmia poliisin ja KKV:n kanssakin.
Sitä voi purkaa, muttei se koneista yhtä tai kahtakaan miestä kaipaa. Jokainen huono pois on hyvä asia, mutta vain se että vaihdetaan vaihtamisen vuoksi ei ainakaan minua vakuuta. Se vaakuutta, jos tilalle oikeasti tulee sellaisia, jotka eivät alistu aiempien ongelmiin. Omalta kohdaltanikin voin sanoa (Poliisi ja KKV!!!!) että eihän se nyt helppoa ole! Jos joku tietää ne alkusyyt siellä, niin sehän on hyvä juttu, mutten oikein usko että siellä se päättäjissä jotenkin olisi iso kiho. Tuskin. Tuskin ne nyt siellä näitä rikoksia suunnittelee?
Mä siis uskon aidosti että siellä on hyviä joukossa ja jossain vaiheessa saattaa kaikilla olla se vaikea paikka. Somen perusteella Orimattilaan tulijoita on varoiteltu ja silti moni toteaa nopeasti ettei täällä kannata olla. Ei se siis vaihtamalla parana, kun tänne on pesiytynyt umpimätä korruptio jokaiselle elämän osa-alueelle.
Jokainen yksikin hyvä tyyppi ja hyvä teko on silti aina suunta parempaan :) "Ole itse se muutos" ja sitä minä olen tehnyt ja ollut. Meikä tätä vesakkoa raivaa täällä, kun ei ole parempaakaan tekemistä ja tämähän on jopa parasta mitä ihminen voi tehdä <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattilan puhumattomuuden kulttuuri on silti iso massa ja se on joka elämän osa-alueella eli ei pelkkä politiikkakaan poista sitä maailmaa täällä Orimattilassa. Yksi ihminen ei kykene aiheuttamaan tällaista eli siellä on niitä useampia ja kaikesta päätellen verkostoituneena, koska minulle tuli korruptio-ongelmia poliisin ja KKV:n kanssakin.
Sitä voi purkaa, muttei se koneista yhtä tai kahtakaan miestä kaipaa. Jokainen huono pois on hyvä asia, mutta vain se että vaihdetaan vaihtamisen vuoksi ei ainakaan minua vakuuta. Se vaakuutta, jos tilalle oikeasti tulee sellaisia, jotka eivät alistu aiempien ongelmiin. Omalta kohdaltanikin voin sanoa (Poliisi ja KKV!!!!) että eihän se nyt helppoa ole! Jos joku tietää ne alkusyyt siellä, niin sehän on hyvä juttu, mutten oikein usko että siellä se päättäjissä jotenkin olisi iso kiho. Tuskin. Tuskin ne nyt siellä näitä rikoksia suunnittelee?
Mä siis uskon aidosti että siellä on hyviä joukossa ja jossain vaiheessa saattaa kaikilla olla se vaikea paikka. Somen perusteella Orimattilaan tulijoita on varoiteltu ja silti moni toteaa nopeasti ettei täällä kannata olla. Ei se siis vaihtamalla parana, kun tänne on pesiytynyt umpimätä korruptio jokaiselle elämän osa-alueelle.
Jokainen yksikin hyvä tyyppi ja hyvä teko on silti aina suunta parempaan :) "Ole itse se muutos" ja sitä minä olen tehnyt ja ollut. Meikä tätä vesakkoa raivaa täällä, kun ei ole parempaakaan tekemistä ja tämähän on jopa parasta mitä ihminen voi tehdä <3...Ja uusille Orimattilaan tulleille ihmettelijöille, niin KAIKKI siis lavastetaan. Älä hätäänny. Ne ajaa kulmaan. Kulmasta SAA tulla ulos. Et ole paha ihminen. Laki ei ole niin yksoikoinen että väärä on aina väärin. On tapauksia, joissa ihminen SAA puolustautua.
Kavereita on tuotu salaa tilanteisiin, jossa ne päätyy todistamaan rikosta. Alaikäisiä usutetaan näpistämään ja kaikki se rikosmaailma, koska tiedetään ettei lapsia rangaista. Sitten nää lapset :( No, niille varmaan tulee pahaolo, mutta asiat VOI selvittää. Älä usko niitä h*lmöjä aikuisia. Jos sä haluat tunnustaa, niin tunnusta. Sehän olit SINÄ, joka sen teki, joten jos sä haluat, niin sä saat sen kertoa poliisille. Aika suurella todennäköisyydellä sinut ususettiin siihen ja ne ongelmat tulee niille, jotka sinut laittoi sen tekemään ;)
...Ne saattaa uhkailla, mutta ne nyt onkin pahoja ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja uusille Orimattilaan tulleille ihmettelijöille, niin KAIKKI siis lavastetaan. Älä hätäänny. Ne ajaa kulmaan. Kulmasta SAA tulla ulos. Et ole paha ihminen. Laki ei ole niin yksoikoinen että väärä on aina väärin. On tapauksia, joissa ihminen SAA puolustautua.
Kavereita on tuotu salaa tilanteisiin, jossa ne päätyy todistamaan rikosta. Alaikäisiä usutetaan näpistämään ja kaikki se rikosmaailma, koska tiedetään ettei lapsia rangaista. Sitten nää lapset :( No, niille varmaan tulee pahaolo, mutta asiat VOI selvittää. Älä usko niitä h*lmöjä aikuisia. Jos sä haluat tunnustaa, niin tunnusta. Sehän olit SINÄ, joka sen teki, joten jos sä haluat, niin sä saat sen kertoa poliisille. Aika suurella todennäköisyydellä sinut ususettiin siihen ja ne ongelmat tulee niille, jotka sinut laittoi sen tekemään ;)
...Ne saattaa uhkailla, mutta ne nyt onkin pahoja ihmisiä....Pienet rikkeet on TOOOOOOOOOOOOOOSI helppo hoitaa ja ne varsinkin jotka ei edes olleet väärin.
Ne ongelmat tulee niille, jotka näitä pikkurikoksia pyörittää. Niille tää näyttää olevan elämän ja kuoleman kysymys tai ainakin niille välimatkan tunareille :/ Eka teit näpistyksen, sitten jotain enemmän? Minua on suostutellut mihin milloinkin ja aina ne painostaa loputtoman kauan. Huoltoyhstiöstäkin (vuosia sitten) äijä yritti ja yritti ja aina vaan puhelin loppuun asti yritti selittää jotain vaihtoehtoista teoriaa sille miksi HÄN SOITTI minulle. Yritti väittää että minä olisin hänelle soittanut. No, oli niin tai näin, niin ei kannata myöntää tekoja joita ei koskaan ole tehnytkään. Jälkikäteenkin voi silti sanoa ne SYYT miksi teki jotain.
On ollut monella tapaa puhdistavaa minunkin kertoa kaikkea poliisille (tai tänne Suomi24), kun lähes aina ne on olleet ihan älyttömän turhia. Jostain syystä sitä ihan mitättömiä juttuja ei kerro. Sitten siinä vasta kun asiat kertoo, niin tajuaa miten tyhmää se aina oli olla kertomatta <3
Joo... se painostus, mutta todellakin ne ongelmat tulee niille pahantekijöille. Ne osaa syyllistää uhria. Ne on hyviä siinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Pienet rikkeet on TOOOOOOOOOOOOOOSI helppo hoitaa ja ne varsinkin jotka ei edes olleet väärin.
Ne ongelmat tulee niille, jotka näitä pikkurikoksia pyörittää. Niille tää näyttää olevan elämän ja kuoleman kysymys tai ainakin niille välimatkan tunareille :/ Eka teit näpistyksen, sitten jotain enemmän? Minua on suostutellut mihin milloinkin ja aina ne painostaa loputtoman kauan. Huoltoyhstiöstäkin (vuosia sitten) äijä yritti ja yritti ja aina vaan puhelin loppuun asti yritti selittää jotain vaihtoehtoista teoriaa sille miksi HÄN SOITTI minulle. Yritti väittää että minä olisin hänelle soittanut. No, oli niin tai näin, niin ei kannata myöntää tekoja joita ei koskaan ole tehnytkään. Jälkikäteenkin voi silti sanoa ne SYYT miksi teki jotain.
On ollut monella tapaa puhdistavaa minunkin kertoa kaikkea poliisille (tai tänne Suomi24), kun lähes aina ne on olleet ihan älyttömän turhia. Jostain syystä sitä ihan mitättömiä juttuja ei kerro. Sitten siinä vasta kun asiat kertoo, niin tajuaa miten tyhmää se aina oli olla kertomatta <3
Joo... se painostus, mutta todellakin ne ongelmat tulee niille pahantekijöille. Ne osaa syyllistää uhria. Ne on hyviä siinä."Ne osaa syyllistää uhria. Ne on hyviä siinä."
...Muutoin ne sitten onkin tunareita :/
Sitä alkaa syyttää itseään, mutta kun oivaltaa että HEI enhän mä edes tehnyt mitään, niin sitten mulla on ainakin ollut helppoa :) Niillä sitten on ollut vaikeuksia esim. perustella sitä VÄKIVALTAA. Minä kun en ikinä ole mitenkään koskaan ollut haitaksi tai harmiksi esim. kaupassa. Ei ole koskaan ollut mitään syytä heidän käytökselleen.
Orimattilaan muuttaesani äijä soitti ja kyseli outoja. Se sitten veti kai väärin käsityksen takia idean että mä olisin muka huono vuokralainen. Ei se kysynyt tarkentavia kysymyksiä sille että MIKSI mulla oli ollut vaikeaa saada uutta asuntoa. Olisi kysynyt!!!
No... minua sitten kohdeltiin ihan JOKA elämänosa-alueella kuin olisin joku pahainen rikollinen tai en osaisi huolehtia arjestani. Sossukin jopa suuttui mulle, kun en myöntänyt että minulla mitään ongelmia olisi. Asunnossani oli ravannut huoltomies jne. Koko homma oli tehty valmiiksi ja selkeästi jo aivan liian VALMIIKSI, koska kukaan heistä ei ole enää osannut muuttaa suuntaa.
Se on vuosikymmenestä toiseen vaihtunut mitä nää musta väittää, mutten ole siis rikollinen, asunnot on oleet kunnossa, KAIKKI laskut aina maksettu enkä käytä mitään päihteitä enkä ole edes tupakkaa kokeillut jne. On todellakin aina mystistä tämä miten minä MUKA olisin jotenkin huono ihminen tai huono kansalainen. No, nää silti otti sen linjan ja paniikissa vaihtaa tekniikkaansa, mutta ne aina menee pieleen. Minä kun en ole mitään noista. Ei ole ollut mitään syytä vainota ja syrjiä minua. Pankilla ei ollut syytä olla palvelematta minua jne.
Te olette yksioikoisesti vain syrjineet minua ilman että olen tehnyt mitään väärää. Minun harteilleni on laitettu mitä omituisempia syytteitä, mutten tietenkään ole niitä tehnyt ja olen ilmiantanut aina kaikkia, mitä nyt olen päässyt henkilöimään. Totta kai!
Ei ne silti lopettaneet :DDDD Raukat. Ei ne jotenkin tajunneet ja ihan loppuun asti yrittivät kehitellä jotain lavastettua tilannetta että MINÄ MUKA olisin tehnyt jotain väärää. Sitten oli se toukokuun 2022, kun ne yritti leimata minut hulluksi, joka myös oli ihan poskettoman nolo yritys :DDDDD Siinä oli silti ne kaksi selkeää vihjettä minulle. Ok, se selittää miksei ne tajua, koska ne ei tiedä että olen jo vakavasti mielisairas. Ja se että mun homma toimii, kun niiden nyt täytyy yrittää saada edes jollain valheella mun todistukseni kumottua. :DDD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ne osaa syyllistää uhria. Ne on hyviä siinä."
...Muutoin ne sitten onkin tunareita :/
Sitä alkaa syyttää itseään, mutta kun oivaltaa että HEI enhän mä edes tehnyt mitään, niin sitten mulla on ainakin ollut helppoa :) Niillä sitten on ollut vaikeuksia esim. perustella sitä VÄKIVALTAA. Minä kun en ikinä ole mitenkään koskaan ollut haitaksi tai harmiksi esim. kaupassa. Ei ole koskaan ollut mitään syytä heidän käytökselleen.
Orimattilaan muuttaesani äijä soitti ja kyseli outoja. Se sitten veti kai väärin käsityksen takia idean että mä olisin muka huono vuokralainen. Ei se kysynyt tarkentavia kysymyksiä sille että MIKSI mulla oli ollut vaikeaa saada uutta asuntoa. Olisi kysynyt!!!
No... minua sitten kohdeltiin ihan JOKA elämänosa-alueella kuin olisin joku pahainen rikollinen tai en osaisi huolehtia arjestani. Sossukin jopa suuttui mulle, kun en myöntänyt että minulla mitään ongelmia olisi. Asunnossani oli ravannut huoltomies jne. Koko homma oli tehty valmiiksi ja selkeästi jo aivan liian VALMIIKSI, koska kukaan heistä ei ole enää osannut muuttaa suuntaa.
Se on vuosikymmenestä toiseen vaihtunut mitä nää musta väittää, mutten ole siis rikollinen, asunnot on oleet kunnossa, KAIKKI laskut aina maksettu enkä käytä mitään päihteitä enkä ole edes tupakkaa kokeillut jne. On todellakin aina mystistä tämä miten minä MUKA olisin jotenkin huono ihminen tai huono kansalainen. No, nää silti otti sen linjan ja paniikissa vaihtaa tekniikkaansa, mutta ne aina menee pieleen. Minä kun en ole mitään noista. Ei ole ollut mitään syytä vainota ja syrjiä minua. Pankilla ei ollut syytä olla palvelematta minua jne.
Te olette yksioikoisesti vain syrjineet minua ilman että olen tehnyt mitään väärää. Minun harteilleni on laitettu mitä omituisempia syytteitä, mutten tietenkään ole niitä tehnyt ja olen ilmiantanut aina kaikkia, mitä nyt olen päässyt henkilöimään. Totta kai!
Ei ne silti lopettaneet :DDDD Raukat. Ei ne jotenkin tajunneet ja ihan loppuun asti yrittivät kehitellä jotain lavastettua tilannetta että MINÄ MUKA olisin tehnyt jotain väärää. Sitten oli se toukokuun 2022, kun ne yritti leimata minut hulluksi, joka myös oli ihan poskettoman nolo yritys :DDDDD Siinä oli silti ne kaksi selkeää vihjettä minulle. Ok, se selittää miksei ne tajua, koska ne ei tiedä että olen jo vakavasti mielisairas. Ja se että mun homma toimii, kun niiden nyt täytyy yrittää saada edes jollain valheella mun todistukseni kumottua. :DDD...Jos minun mielisairauteni nyt jotain aiheuttaisi, niin se olisi sen tehnyt jo vuosikymmeniä sitten. Olin siis tosi heikossa hapessa silloin -2007 kun asuin vielä Orimattilassa. Olin noin 10 vuotta Lahdessa ja siellä asiat oli paljon paremmin ja nytkin voi yhä palaamiseni jälkeen paremmin kuin silloin 20 vuotta sitten.
Eli... ne ongelmat olisi olleet jo siellä 20 vuotta sitten. Miksi te NYT sekoatte ja yritätte minusta jotain hullua leimata :DDDDD kun mä nimenomaan olen jo rauhoittunut ja elämääni tasaantunut? 10 vuotta meni myös Lahdessa ihan hyvin eli miten te nyt näin? Ei minun olossa ole ollut mitään dramaattista muutosta. Teidän paniikki naurattaa minua. Ei tainnut mikään teidän jekuista toimia :/ Noin siinä käy, kun ei noudata ohjeita ja käytä ihan vain niitä VIRALLISIA keinoja. Sieltä ne kaikki selviää kyllä... sekin että olen siis vakavasti mielisairas ja aina ollutkin. Ei mitään syytä NYT flipata siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Jos minun mielisairauteni nyt jotain aiheuttaisi, niin se olisi sen tehnyt jo vuosikymmeniä sitten. Olin siis tosi heikossa hapessa silloin -2007 kun asuin vielä Orimattilassa. Olin noin 10 vuotta Lahdessa ja siellä asiat oli paljon paremmin ja nytkin voi yhä palaamiseni jälkeen paremmin kuin silloin 20 vuotta sitten.
Eli... ne ongelmat olisi olleet jo siellä 20 vuotta sitten. Miksi te NYT sekoatte ja yritätte minusta jotain hullua leimata :DDDDD kun mä nimenomaan olen jo rauhoittunut ja elämääni tasaantunut? 10 vuotta meni myös Lahdessa ihan hyvin eli miten te nyt näin? Ei minun olossa ole ollut mitään dramaattista muutosta. Teidän paniikki naurattaa minua. Ei tainnut mikään teidän jekuista toimia :/ Noin siinä käy, kun ei noudata ohjeita ja käytä ihan vain niitä VIRALLISIA keinoja. Sieltä ne kaikki selviää kyllä... sekin että olen siis vakavasti mielisairas ja aina ollutkin. Ei mitään syytä NYT flipata siitä....O.i.k.e.a.s.t.i.
Meikä on niinku ollut TOSI sairas.
Mä olen koko elämäni ollut tosi sairas. Invalidi.
Sitten toukokuussa 2022 musta tehdään huoli-ilmoitus mikälie??? Te ette tajua jotenkin tota kontrastia. Ai, te niinku NYT (NYYYT?) huomasitte ettei kaikki olekaan ihan ok? Ei ihan ok? Ei ei ei ole, ne ei ole ihan ok :DDD Miten ne nyt sen sitten ajattelitte? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...O.i.k.e.a.s.t.i.
Meikä on niinku ollut TOSI sairas.
Mä olen koko elämäni ollut tosi sairas. Invalidi.
Sitten toukokuussa 2022 musta tehdään huoli-ilmoitus mikälie??? Te ette tajua jotenkin tota kontrastia. Ai, te niinku NYT (NYYYT?) huomasitte ettei kaikki olekaan ihan ok? Ei ihan ok? Ei ei ei ole, ne ei ole ihan ok :DDD Miten ne nyt sen sitten ajattelitte?...Musta on huomionarvoista että sekä Lahdessa että täällä Orimattilassa random huoltomieshet alkaneet sönköttää mulle jotain sekavaa... ISÄSTÄNI??? Minun isäni? Ai, luulet tietäväsi hyvinkin kuka olen? *huokausu* Olet heikolla hangilla.
Sä saat olla niin hyvää pataa kuin haluat ISÄNI kanssa, mutta isukki ei päätä asioistani. Minä en ole kertonut kuka olen, niin kukahan näitä valheita sitten levittelee? Vaikea arvata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Musta on huomionarvoista että sekä Lahdessa että täällä Orimattilassa random huoltomieshet alkaneet sönköttää mulle jotain sekavaa... ISÄSTÄNI??? Minun isäni? Ai, luulet tietäväsi hyvinkin kuka olen? *huokausu* Olet heikolla hangilla.
Sä saat olla niin hyvää pataa kuin haluat ISÄNI kanssa, mutta isukki ei päätä asioistani. Minä en ole kertonut kuka olen, niin kukahan näitä valheita sitten levittelee? Vaikea arvata....Just ne räikeimmät on olleet vielä sellaisia ihme inttämistapauksia, jossa mä vain tajuan että toinen oivaltaa etten oleKAAN kuten isäni. Minä siinä yhä ihmettelen että kuka v* r*nkku SINÄ luulet olevasi?? Sä tuut mun kotiin kinaamaan kanssani siitä kuka MINÄ olen? Sitten sä vain siinä koet ahaa elämyksen että Kappas, jännä juttu, likka ei olekaan identtinen isänsä kanssa. Olet ***
Kun asiat kriisiytyi vuonna 2022, yhä mulle (?) joku huoltomiesheppu sönköttää jotain ISÄÄNI LIITTYVÄÄ. Onko teillä k*sipäillä joku aktijengi hänen kanssaan, vai miksi minun pitää kuunnelle teitä r*nkkareita?? Vetäkää k* ihan keskenänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Just ne räikeimmät on olleet vielä sellaisia ihme inttämistapauksia, jossa mä vain tajuan että toinen oivaltaa etten oleKAAN kuten isäni. Minä siinä yhä ihmettelen että kuka v* r*nkku SINÄ luulet olevasi?? Sä tuut mun kotiin kinaamaan kanssani siitä kuka MINÄ olen? Sitten sä vain siinä koet ahaa elämyksen että Kappas, jännä juttu, likka ei olekaan identtinen isänsä kanssa. Olet ***
Kun asiat kriisiytyi vuonna 2022, yhä mulle (?) joku huoltomiesheppu sönköttää jotain ISÄÄNI LIITTYVÄÄ. Onko teillä k*sipäillä joku aktijengi hänen kanssaan, vai miksi minun pitää kuunnelle teitä r*nkkareita?? Vetäkää k* ihan keskenänne....Onko se todellakin niiiiin järkyttävää että jokaisen orimattilalaiset ja jonkun Lahdessakin täytyy p*skoa allensa vuoron perään sen takia ... ETTEN OLE KUIN ISÄNI???
Ei tota järjenjuoksua teillä ole kauheasti.
Olen jo onnitellut monesti kaikkia, mutta nyt kaikille synttärisankareillekin onnea että olette p*skoneet kaiken sekaisin.
Miksi tämän farssin piti milliäkään vaikuttaa MINUN elämään? En liity teidän v*jakkien ongelmiin tikullakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen yksikin hyvä tyyppi ja hyvä teko on silti aina suunta parempaan :) "Ole itse se muutos" ja sitä minä olen tehnyt ja ollut. Meikä tätä vesakkoa raivaa täällä, kun ei ole parempaakaan tekemistä ja tämähän on jopa parasta mitä ihminen voi tehdä <3...Ainakin se yksi huoltomies politiikassa ei auttaisi SALAMYHKÄISYYTEEN. Mitä sekin sönkötti jotain Pukkilasta, kun tulin siihen? Onko todellakin joku h*lvetin hyväkin syy. Ole MIES ja sano asiasi älä p*sko allesi, kun et uskalla sanoa mitä sulla on asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ainakin se yksi huoltomies politiikassa ei auttaisi SALAMYHKÄISYYTEEN. Mitä sekin sönkötti jotain Pukkilasta, kun tulin siihen? Onko todellakin joku h*lvetin hyväkin syy. Ole MIES ja sano asiasi älä p*sko allesi, kun et uskalla sanoa mitä sulla on asiaa.
...MIKSI EDES PUHUT????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tosissaan mikään yksi ainoa ihminen ei aiheuta salamyhkäisyyttä. Ei ole olemassa yhden ihmisen salamyhkäisyyttä.
...Mä ymmärrän että kun on ujo, niin poika kyselee kaveriltaan. Minä kun en ole kertonut missä asun, niin sun ei sitä edes pitäisi tietää. No, tää nyt on tällainen osoite asia ja häiriintynyt sitten selvittelee missä joku nainen asuu. Creeper!!
Sitten sama - sama creeper - ei sitten uskalla MINULTA kysyä mitään. Mitä sä jätekasa luulet tekeväsi mun OSOITTEELLA?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä ymmärrän että kun on ujo, niin poika kyselee kaveriltaan. Minä kun en ole kertonut missä asun, niin sun ei sitä edes pitäisi tietää. No, tää nyt on tällainen osoite asia ja häiriintynyt sitten selvittelee missä joku nainen asuu. Creeper!!
Sitten sama - sama creeper - ei sitten uskalla MINULTA kysyä mitään. Mitä sä jätekasa luulet tekeväsi mun OSOITTEELLA??...Koko Orimattila on jäänyt tolle tasolle.
Ja se on teidän mielestä ok, jos mun isä sanoo teille että se on ok? Yhdessäkö te käteen v*?
- Anonyymi
Jokelan näin seurueensa kanssa Violetassa torstai iltana. Kansanedustaja Sebastian Tynkkynen oli hänen kanssaan. Moni näytti käyvän jututtavan heitä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712