Vaaleissa tahtoisin äänestää oman kylän ehdokasta joka olisi motivoitunut kehittämään omaa asuinaluetta,ja jolla olisi kosketuspintaa mitä täytyy kehittää.Kaikki kyllä lupaa olla koko kunnan asialla,mutta tiedän ettei korvalaaset piittaa esim.Ahonkylän asioista.Nuosta ehdokaslistoista vaikea löytää mistäpäin Ilmajokea ovat,ja vettentuomana ei ole niin tuntemusta,JYK ainut jonka esitteestä ymmärrän hänen olevan Ahonkylästä ja muutenkin samoilla linjoilla ollaan,siis ketä ehdokkaita Ahonkylästä ,onko edes vaihtoehtoja?
Kunnallisvaaliehdokkaat
18
347
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sen väliä ketä äänestää kunhan on lihava ja tyhymä.
- Anonyymi
Lihava tyhymä on munkin suosikki.
- Anonyymi
No taitaa olla niin että kyläpoliitikkoja ei kannata äänestää. Pitääs olla jotain laajempaa näkemystä koko kunnan kehittämisestä.
- Anonyymi
Kunnanvaltuutettu on nimenomaan koko kunnan valtuutettu. On nähty liikaa näitä kyläpolitikkoja, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia hankkia rahoitusta valtiolta pyöräteihin ym.
- Anonyymi
Ryhmissä toimivat valtuutetut,joissa yksittäinenkin ehdokas voi vaikuttaa(paitsi Persut) mutta totta on että esityksiä tekemään olisi hyvä saada edustajia mahdollisimman tasaisesti joka alueelta.
- Anonyymi
Kaikissa muissa puolueissa paitsi perussuomalaisissa valtuutetut joutuvat alistumaan ryhmäpäätöksiin.
Perussuomalaisissa jokainen kylän/kunnan edustaja saa ihan itse päättää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa muissa puolueissa paitsi perussuomalaisissa valtuutetut joutuvat alistumaan ryhmäpäätöksiin.
Perussuomalaisissa jokainen kylän/kunnan edustaja saa ihan itse päättää.Älänyt viitsi valehdella, persut kaikki tekee niinkui hanu määrää. Lampita ovat ja määkivät perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisissa jokainen kylän/kunnan edustaja saa ihan itse päättää.Kuinkahan kävi esim. Oulaisten päivystyksen äänestyksessä,Purra antoi luvan muutamalle äänestää vastaan kun laski että Hallituksen ehdotus voittaa,täpärästi toki meni.Mutta ryhmäkuri on myös Persuulla,ehkä jopa kovempi kuin muilla
- Anonyymi
Kun kaikki ylipainoiset äänestää Hannua, se on ylivoimainen ääniharava.
- Anonyymi
Ahonkylässä on monta ehdokasta, tule vaaliteltoille ja kysy missäpäin ehdokkaat asustaa. Haastattele ehdokkaita, käy kaikkien puollueitten teltoille.
- Anonyymi
Tahtoisin toteuttaa suuria ja jaloja asioita, mutta ensisijainen velvollisuuteni on toteuttaa pieniä asioita ikään kuin ne olisivat suuria ja jaloja.
- Anonyymi
Kaupan pihalla en tuntenut ketään Ahonkyläistä,hyviä tyyppejä oli kyllä muuten monta
- Anonyymi
Sami Mäkinen Ahonkylästä, uusi ehdokas. Perehtynyt asioihin fiksukaveri.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä,liikunta lähellä sydäntä myös
- Anonyymi
Varo ainakin näitä joilla 6 vuotta vanhat lehtikirjoittelut kulujen lisäämisvaatimuksista ja verojen laskuvaatimuksista ovat ainoita meriitttejä vuoden 2025 vaaleissa.
- Anonyymi
Älä usko persuja ne kopioi muitten juttuja, muutenkin vievät köyhiltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725