Kunnallisvaaliehdokkaat

Anonyymi-ap

Vaaleissa tahtoisin äänestää oman kylän ehdokasta joka olisi motivoitunut kehittämään omaa asuinaluetta,ja jolla olisi kosketuspintaa mitä täytyy kehittää.Kaikki kyllä lupaa olla koko kunnan asialla,mutta tiedän ettei korvalaaset piittaa esim.Ahonkylän asioista.Nuosta ehdokaslistoista vaikea löytää mistäpäin Ilmajokea ovat,ja vettentuomana ei ole niin tuntemusta,JYK ainut jonka esitteestä ymmärrän hänen olevan Ahonkylästä ja muutenkin samoilla linjoilla ollaan,siis ketä ehdokkaita Ahonkylästä ,onko edes vaihtoehtoja?

18

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sen väliä ketä äänestää kunhan on lihava ja tyhymä.

• Anonyymi

Lihava tyhymä on munkin suosikki.

• Anonyymi

No taitaa olla niin että kyläpoliitikkoja ei kannata äänestää. Pitääs olla jotain laajempaa näkemystä koko kunnan kehittämisestä.

• Anonyymi

Kunnanvaltuutettu on nimenomaan koko kunnan valtuutettu. On nähty liikaa näitä kyläpolitikkoja, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia hankkia rahoitusta valtiolta pyöräteihin ym.

• Anonyymi

Ryhmissä toimivat valtuutetut,joissa yksittäinenkin ehdokas voi vaikuttaa(paitsi Persut) mutta totta on että esityksiä tekemään olisi hyvä saada edustajia mahdollisimman tasaisesti joka alueelta.

• Anonyymi

Kaikissa muissa puolueissa paitsi perussuomalaisissa valtuutetut joutuvat alistumaan ryhmäpäätöksiin.
        Perussuomalaisissa jokainen kylän/kunnan edustaja saa ihan itse päättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikissa muissa puolueissa paitsi perussuomalaisissa valtuutetut joutuvat alistumaan ryhmäpäätöksiin.

Älänyt viitsi valehdella, persut kaikki tekee niinkui hanu määrää. Lampita ovat ja määkivät perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkahan kävi esim. Oulaisten päivystyksen äänestyksessä,Purra antoi luvan muutamalle äänestää vastaan kun laski että Hallituksen ehdotus voittaa,täpärästi toki meni.Mutta ryhmäkuri on myös Persuulla,ehkä jopa kovempi kuin muilla

• Anonyymi

Kun kaikki ylipainoiset äänestää Hannua, se on ylivoimainen ääniharava.

• Anonyymi

Ahonkylässä on monta ehdokasta, tule vaaliteltoille ja kysy missäpäin ehdokkaat asustaa. Haastattele ehdokkaita, käy kaikkien puollueitten teltoille.

• Anonyymi

Tahtoisin toteuttaa suuria ja jaloja asioita, mutta ensisijainen velvollisuuteni on toteuttaa pieniä asioita ikään kuin ne olisivat suuria ja jaloja.

• Anonyymi

Kaupan pihalla en tuntenut ketään Ahonkyläistä,hyviä tyyppejä oli kyllä muuten monta

• Anonyymi

Sami Mäkinen Ahonkylästä, uusi ehdokas. Perehtynyt asioihin fiksukaveri.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä,liikunta lähellä sydäntä myös

• Anonyymi

Varo ainakin näitä joilla 6 vuotta vanhat lehtikirjoittelut kulujen lisäämisvaatimuksista ja verojen laskuvaatimuksista ovat ainoita meriitttejä vuoden 2025 vaaleissa.

• Anonyymi

Älä usko persuja ne kopioi muitten juttuja, muutenkin vievät köyhiltä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1446
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1228
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      968
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      823
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      820
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      802
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      784
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      780
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32