Tuota kun saisi omaa poskea vasten rahnuuttaa, niin olisin maailman onnellisin tyttö !
Olen jo pitkään ihaillut Metsa Manin partaa.
19
742
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä paremmalta tuntuis jos kannikkaa hieros parransänkeä vasten.
- Anonyymi
Jännä leuka
- Anonyymi
Väkäleuka ja paskamaha.
- Anonyymi
Kateellinen hönö huutelee
- Anonyymi
Oletko muuttanut sotua eli nykyinen tyttö.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Mitä metsäman viestittää lipomalla kieltään, ootteko kysyneet?
- Anonyymi
Sättikottaraisille osoitettu kutsu soidinmenoihin,sitä on tuo kielenlipominen.
- Anonyymi
Mitä metsäman viestii pyllistämällä ja esittelemällä persvakoaan?
Kun naisväki esim. puutarha-askareissa noukkii jatkuvasti jotakin ja pyllistelee niin viestistä ei voi erehtyä. Seiväskankea mieli tekee. - Anonyymi
Myös @hellulehto on kommentti kentällä keväisissä tunnelmissa sukkulan kaipauksineen:
"SUKKULA VENUKSEEN sukkelasti napsi, ihan kuin rikkaruohoja napsi äidin ryytimaasta hyviä kuvakulmia..hyvin näky oranssi kypärä ja manin pusuhuulet vaativat kiivaaseen suuteloon kaikille kiihkeille metsureille työteliästä kevättä"
Maaseudun miehen silmät, huulet ja miehekäs leuka hullaannuttavat sättien naiset.- Anonyymi
Vaihdevuosi vaivoista kärsivät mummotkin heräilevät keväällä ja toivovat,että josko ne mahlat vielä valuisi kun mestari lipoo kieltään ja esittelee kuurnaansa.
- Anonyymi
Minä olen jo pitkään ihaillut Partasen kalakukkoliikkeen myyjää.
- Anonyymi
Sätissä on vain haaraliikkeen myyjiä.
- Anonyymi
Jakorasiota myydään haaraliikkeessä!😋🤣
- Anonyymi
Kun vaan näkis vielä kunnolla sen karvaperseen niin heti olisin onneni huipulla.
- Anonyymi
Jännä miten tapahtumiin ja tilaisuuksiin sitten päivien parransängen kanssa?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699