Lopetin jokin aika sitten Emmerdalen katsomisen. Pieni viehättävä englantilainen maalaiskylä ja sen asukkaat joihin aikoinaan rakastuin ovat muuttuneet täysin tuntemattomiksi minulle. Väkivaltaa, alati jatkuvaa surkeutta ilman yhtään iloa ja huumoria. En nauttinut sarjasta enää lainkaan. Mutta nyt tuntuu paljon paremmalta kun on puoli tuntia aikaa muuhun toimintaan, en kaipaa sarjaa sitten yhtään!
Lopetin Emmerdalen katsomisen
5
265
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä mutta en voi vielä luovuttaa. Rumaksi on kyllä mennyt, katson vielä vähän aikaa.
- Anonyymi
Sarja ja kylän meininki ovat muuttuneet paljon siitä ajasta, jolloin aloitin katsomaan 90-luvun lopulla. Edellistä kompaten ei kuitenkaan malta lopettaa...
- Anonyymi
Kyllä seurasin ennen mutta juurikin mennyt väkivaltaiseksi 😓!
- Anonyymi
Lopetin katselemisen viime viikolla, kun totesin, että joka ikinen hahmo ärsyttää nykyään. Hermot menivät joka kerta katsellessa. Tuli sentään katsottua n. 20 vuotta lähes päivittäin.
- Anonyymi
Itseltäkin jäänyt katsominen samoista syistä. Myös erikoisjaksoja ja aikahyppyjä on makuuni ihan liikaa. Ovat menettäneet tehoaan ja tuntuvat teennäisiltä. Tuossa tyylilajissa Emmerdale ei tule koskaan pärjäämään elokuville ja Netflix-sarjoille, vaan sen pitäisi palata pelaamaan päivittäissarjojen vahvuuksilla, joita ovat esimerkiksi samaistuttavat hahmot ja pitkäjänteisesti toteutetut juonikuviot syy-seuraus-suhteineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784