Kelan muuttokehotus

Anonyymi-ap

Hyvä, silloin Tikkurilan keskustassa vapautuu paljon uusia keskusta alueen asuntoja niille joille ne kuuluvatkin. Luulisi että työttömille tunkeutujille vuokrat olisivat liian kalliita. Vai koskeeko tämä vain oikeita suomalaisia yksinhuoltajia jotka ovat todella ahtaalla. He eivät ajele tila autoilla eivätkä kärryt täyty ääriä myöden marketeissa. Milloin tästä maasta tuli näin sairas.

8

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tuollainen mashanmuuttajia koskeva potaskankirjoittelu jo tunnut typerältä ja väsyttävältä? Sitä olet jauhanut jo vuosikausia….. voit ihan helposti selvittää oikeatkin tiedot, mutta silloinhan rasistinen asenteesi saisi kovan kolauksen ja sitä et kestäisi. Näinkö on?

• Anonyymi

No minäpä lopetan nämä kirjoittelut, ei järki kuitenkaan voita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minäpä lopetan nämä kirjoittelut, ei järki kuitenkaan voita.

No sinun kohdallasi järki kuitenkin voitti…. Kiitos siitä.

• Anonyymi

Nykyään asutaan liian ahtaasti kalliissa asunnoissa, koska halvempia ei ole saatavilla.

• Anonyymi

Tottakai kaikki fattan vuokralaiset lähtee sivummalle asumaan halvemmalla meidän verovaroilla, jopa maakuntiin.
      Kyllä duunarit pystyy ne korkeat kaupunkejen vuokrat ihan itse maksamaan. Heille ne asunnot tarvitaan. Ei kädestä suuhun eläjille.

• Anonyymi

Paitsi,että Kelasta kehoitetaan hakemaan asuntoa nykyisestä asuinkunnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi,että Kelasta kehoitetaan hakemaan asuntoa nykyisestä asuinkunnasta.

Se taas ei ole mahdollista. Halvempaa siellä kun ei ole. Ja niitä harvojakin hakee tuhannet ja tuhannet fattan vuokralaiset. Käytännössä siis maakuntia kohti. Tähän se tulee johtamaan muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taas ei ole mahdollista. Halvempaa siellä kun ei ole. Ja niitä harvojakin hakee tuhannet ja tuhannet fattan vuokralaiset. Käytännössä siis maakuntia kohti. Tähän se tulee johtamaan muutenkin.

Perähikiän kunta ottaa kaikki kyllä riemuiten vastaan . Paikallisessa Salessa onkin juuri avoinna osa- aikaisen väliaikaisen myymäläapulaisen paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33