Ei voi muuta sanoa.
Postin touhu on surkeeta
10
183
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin osaisitkaan.
- Anonyymi
Olihan sitä tuossakin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan sitä tuossakin jo.
Sanojen turha käyttö on kapitalismia kun vähempikin riittää. Sinullekin riittää yksi sana, mulkku.
- Anonyymi
ja mopo yöjakaja herättelee ihmsiä kun kävelee rappusissa kaviot jalassa.
- Anonyymi
Päivällä jaettu mainoksia jos sitäkään on asunnon numero,mutta ei nimeä ei ole jaettavaa.
- Anonyymi
Missä on se iso vuori paketteja ja kirjeitä, jonka posti on kadottanut.
- Anonyymi
Vaihda sähköpostiin 😀
- Anonyymi
Posti hajottaa paketteja ja niiden sisältöjä. Sain hiljakkoin ison postipaketin jossa sisus vaurioitunut ja yksi osa sisältöä oli pudonnut pois. Pakkauksessa oli kolme isoa reikää ja repeämää.
- Anonyymi
Minä sain rikosilmoituksella uhkailemalla pakettini yhtäkkiä, ja äkkiarvaamatta "löytymään" jostain "oven takaa".Paketissa oli pelikonsoleita ja muuta arvokamaa.Osa jäi hukkaan.Kunpa jossain olisi nimet jotka pakettini tarkastaa.voisi löytyä pesismailan kanssa ne loputkin omaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain rikosilmoituksella uhkailemalla pakettini yhtäkkiä, ja äkkiarvaamatta "löytymään" jostain "oven takaa".Paketissa oli pelikonsoleita ja muuta arvokamaa.Osa jäi hukkaan.Kunpa jossain olisi nimet jotka pakettini tarkastaa.voisi löytyä pesismailan kanssa ne loputkin omaisuudesta.
Ei pelikonsolit ole arvokamaa vaan roskaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745