No entäs sitten ? Minua paljon nuorempi ja kaunis, kuin missi. Heittää keikka hallitusti ja harkiten. Vaatekaappi on täynnä hepeneitä ja kenkiä. Seksiä riittää kotioloissa, eli toiminta ei ole minulta pois. Hän on ekonomi koulutukseltaan ja osaa hinnoitella itsensä. Viidellä sadalla eurolla saa ja 2000,- lla kaikkea, missä ei satuteta ketään.
Tyttöystäväni on prostituoitu
4
381
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pöllömpää tuo juttu. Minulla oli myös tyttöystävä, ja siis nykyisin vaimo, joka osasi tuon rahastamisen. Nuorena matkustelimme ympäri Eurooppaa vanhalla Cortinalla. Bensaa tarvittiin ja ruokaa ja välillä siirryttiin telttamajoituksesta hotelliin. Ja kaikkeen tähän myös rahaa. Matkakassa oli suunniteltu puoleksi vuodeksi ja todella nuikaksi. Norjassa Japanilainen herraseurue maksoi ison tukun kruunuja. viikonlopun viihdyttämisestä. Ruotsin kautta Tanskaan, ja ravintolassa vanhempi mies halusi ehdottomasti vaaleahiuksista neitoa yöseuraksi. Rahasta ei tuokaan ollut kiinni, tyttö sai mitä kehtasi pyytää. Ranskassa vaaleat hiukset ja siniset silmät olivat kovaa valuuttaa. Sueraavana keväänä tulimme Suomeen... kahdeksan valtakunnan valuuttaa mukana. En muista miten paljon oli tuolla työllä tullut hankittua, mutta Suomen pankissa vaihdettiin markoiksi loput ja niitä oli 1500 mk.
- Anonyymi
On siinä kans 2 satusetää 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä kans 2 satusetää 😆
Joo, ei kenenkään tyttöystävä voi olla huora, hävetkää ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei kenenkään tyttöystävä voi olla huora, hävetkää ihmiset.
Se on syntiä tuo rahastaminen panemisesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722