Vaikuttaa siltä, että kokoomuksen valtuutetut ja puolueaktiivit ovat ilmi riidoissa keskenään.
Merkillepantavaa, on että omat vaalimainoksetkin niillä.
Yhdessä mainoksessa oli Janhunen, piri, Puotinen ja rengon pariskunta. Mainoksen maksaja oma yhdistys: Kauhavan kaupunkikeskuksen tukiyhdistys.
Miten näin riitainen valtuustoryhmä voi saada mitään aikaan?
Miettikää nyt..
Kauhavan kokoomus riidoissa?
10
493
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän tuo tukiyhdistys on kun ei löydy edes rekisteristä
- Anonyymi
Sen pitää panna rekisteriin niinku kauhavan Keskustan p.yyhdistys on laitettu.
- Anonyymi
Näyttää, että joku alihärmän kokoomus on myös erillään muista kun pitää omaa mainontaa mm. Lakeus aviisissa.
- Anonyymi
Lakeus aviisia enää ookkaan, riitoihin hajosi niinkun kaikki kantisten tekeleet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakeus aviisia enää ookkaan, riitoihin hajosi niinkun kaikki kantisten tekeleet
On olemassa ja jakelu pelaa
- Anonyymi
Oliskohan syynä uimahalli- ja tenniskenttäkiistat?
- Anonyymi
Mahtaa olla mä halusin uimahallin mutta ri millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa olla mä halusin uimahallin mutta ri millään.
Sussun kausi oli ja meni
- Anonyymi
Mutta mikä tämä olematon yhdistys on?
Ei löydy yhdistysrekisteristä ollenkaan.
Tulee vaikutus, että äänestäjiä kusetetaan. - Anonyymi
Kauhavan persut, sdp, kd ja keskusta on aina omilla yhteisillä vaaliteltoilla. Kokoomus sekoilee telttojen kanssa, niin että härmät ja kauhava ovat omillaan. Siitä on hyvä lähteä YHDESSÄ tekemään. 🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764