Karmean unen näin että täällä toisia haukkuvat "poliitikot" menevätkin läpi vaaleissa. On siinä meillä karmea lopputulos. Täällä kirjoitellaan sitten joka kokouksen jälkeen kun ei kuunneltu järjenääntä, tehdään videoita mitenkä oli väärä päätös vaikka itse ei tajuta että ne takapirut yrittää ohjailla tekemään omien etujensa mukaisia päätöksiä kun eivät uskaltautuneet ehdolla mutta haluavat hämmentää kuitenkin. Sitten nämä marjonetit mesovat ja luulevat olevan arvostettuja. Tulisi muuten semmonen show että katsojaluvut alkaa nousta kokousten nettiseuraajissa kun vietetään laatuaikaa kotona ja katotaan pellesirkusta netistä reilun kuukauden välein.
Toivottavasti ei näin käy kun sitten on alettava kahtelemaan Iisalmeen päin kun kuntaliitos on lähempänä kuin koskaan.
Voi jos teitä valitaan valtuustoon.
Anonyymi-ap
3
179
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän olikin vain Unta
- Anonyymi
Kuka muka haukkunut ja ketä?
- Anonyymi
Tuskin sitä pelkoa on kun pitäs ensin selvitä ehdolle ja vielä tehdä vaalityötä eikä näppäillä esinahkaa internetin äärellä kaiket päivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709