Mahtavia videoita (osa vanhoja) Konemanänniltä. Kosulan Paras Tupettaja!
Tilatkee Forest Finn kanava
7
642
Vastaukset
- Anonyymi
Kanava suattaa houmena jo loppuva jos humeeti taas vinksahtaa sadannen kerran , joten en tilloo.
- Anonyymi
Tilattu.
- Anonyymi
Todella masentavaa kupestamista finnin uudet ja uusinnat.
Kaikesta näkee kuinka pienissä ympyröissä ja ahtaissa kylpykopeissa finni on kyykännyt.
Maailmaa katsonut sängyllä maaten television ruudulta ja näytöltä.
Navetan sontaluukustakin näkynyt vain metsää, eikä laajoja viljavia vainioita ja vehreän vihreitä laidunmaita. - Anonyymi
Kyllä semmoisessa ahtaassa ympäristössä mielikin alkaa outoja kyräilemään ja kotikylä vähine asukkaineen paskalta vaikuttamaan.
- Anonyymi
Niin kauan kuin olen maaseudulla elänyt niin ihmiset ovat puhuneet mökkihöperöistä.
Finninkään pihamaalla paljon muuta liikettä ole kuin tuuli.
Tomivilla maatiloilla ramppaa yhtenään ukkoa ja akkaa, ei täällä höperöitymään jouda. - Anonyymi
Kuka se on maatilasta puhunutkaan Kone mänin ja Metsä manin tapauksessa. He asuvat maalla mutta heillä ei ole aikapäiviin ollut maatilaa.
- Anonyymi
Mutta missä on Simo? Olisko muuttanut kaupunkiin ja mennyt viimein töihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745