Lapset liikkuu liian vähän ja nyt arvostellaan kun tulee päivän aikana 8000 askelta lapsille kun liikkuvat luokasta toiseen. Onko oikeasti huono asia mut tottahan on että liian pienet tilat ahdistaa eikä tätä päivää.
Vähän hassua .
21
274
Vastaukset
- Anonyymi
Tilat pieniä höpönhöpö.
- Anonyymi
Minun koulu oli pappilan tupa. Koko kylän lapset istuivat pirtti poydän ääressä melkein sylikäin. Silti oppimme lukemaan ja laskemaan yhellä laskutikulka. Varmaan tuli monelle jo 10 kilom. Matkoista kintupolut oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun koulu oli pappilan tupa. Koko kylän lapset istuivat pirtti poydän ääressä melkein sylikäin. Silti oppimme lukemaan ja laskemaan yhellä laskutikulka. Varmaan tuli monelle jo 10 kilom. Matkoista kintupolut oli.
No ennen oli paremmin nythän koulua käydään jäisissä parakkikonteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ennen oli paremmin nythän koulua käydään jäisissä parakkikonteissa.
Turhaa narinaa lyseolaisten vahemmilta. Mitäs pistitte mukulanne Lyseon kouluun, olisihan täällä ollut muitakin tarjolla? Siirtäkää kakaranne muualle, jos ei kelpaa. Ei nykyään mitään "koulupiirejä" enää ole. Vai onko se niin hienoa joittenkin mielestä, että lapsi on käynyt perinteisen Lyseon? Kun isä ja isoisäkin sitä aikoinaan kävivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa narinaa lyseolaisten vahemmilta. Mitäs pistitte mukulanne Lyseon kouluun, olisihan täällä ollut muitakin tarjolla? Siirtäkää kakaranne muualle, jos ei kelpaa. Ei nykyään mitään "koulupiirejä" enää ole. Vai onko se niin hienoa joittenkin mielestä, että lapsi on käynyt perinteisen Lyseon? Kun isä ja isoisäkin sitä aikoinaan kävivät.
Jos jokin on tässä turhaa narinaa se on tämä sinun kommenttisi.
- Anonyymi
Vuokrasähköpotkulaudat kiellettävät niin nuorisolle tulee askeleita enemmän.
- Anonyymi
Niitähän tulee nytkin jo liikaa. Etkö ymmärrä lukemaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän tulee nytkin jo liikaa. Etkö ymmärrä lukemaasi?
Musta valkoiseksi ja asiat aina päälaelleen kääntävä palstalukihäiriö se vaan on. Turha sille on selittää ihan turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta valkoiseksi ja asiat aina päälaelleen kääntävä palstalukihäiriö se vaan on. Turha sille on selittää ihan turhaa.
Sähköpotkulaudat parakeissa vähentää askelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpotkulaudat parakeissa vähentää askelia.
Voisko skedet jopa wörkkiä?
- Anonyymi
Onneksi vuokrasähköpotkulaudat on keksitty myös meille niin kyllä meillä lasten liikkuvuus lisääntyy .
- Anonyymi
Katoppas skyfä kun sä synnyit vuonna -72 niin sulla ei ollut mitään tälläistä hienoa keksintöä. Sä laitoit pyykkipojalla pahvilappuja pinnojen väliin ja leikit mopoa. Brrnn brunn.
- Anonyymi
Samoin mikroyritysten liikevaihto, porvarille kun alle 2 milliä on mikrorahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppas skyfä kun sä synnyit vuonna -72 niin sulla ei ollut mitään tälläistä hienoa keksintöä. Sä laitoit pyykkipojalla pahvilappuja pinnojen väliin ja leikit mopoa. Brrnn brunn.
Johnnie Walker ei vuokraa alle 18 vuotiaillle lautoja, että kovasti ovat nuorentuneet, tai itse olen vanhentunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa noita oli jo 20-luvulla. Ihan vaan yleissivistyksen vuoksi näin tässä ilmoitan. Jatka elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa noita oli jo 20-luvulla. Ihan vaan yleissivistyksen vuoksi näin tässä ilmoitan. Jatka elämääsi.
Joo mut ei sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut ei sulla.
Nyt on 20- luku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on 20- luku.
Eikö 20-luvulla tarvitse enää kävellä?
- Anonyymi
Lyseossa enää nykyään muita ole kuin renkolaisia karvahattuja, niitä kaupunkilaiset nareskelee. Ne RenKossa (huom. K) luulee vieläkin, että se on jotain hienoo käydä lyseo. Saisi siirtää kaikki renkolaiset Nummen kouluun, mikä on lähempänäkin näitten karvahattujen asuinsijoja.
- Anonyymi
Renkolaisten ei sitten tarttis kävellä ollenkaan, kun linjuri tois ja veis Nummen pysäkiltä. Tästä vinkkinä vaan kouluviranomaisille ja renkolaisille vanhemmille. Älkää enää valittako lyseon luokkien välimatkoista, kun olis parempi ratkaisu. Nolla askelta päivässä!
- Anonyymi
Ei kai täällä uskalla kävellä missään. Jos ei susi syö niin mm tulee ja raiskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774