Onko tarjolla ilmaisia lippuja mihinkään teatteriin, HPK aitioon Vanajafestareille?
Valtuustoedut
23
339
Vastaukset
- Anonyymi
Varmuuden vuoksi ole kateellinen ja valita.
- Anonyymi
Kesällä mitä olen huomannut Vanajafestareiden ravintolassa oltua niin onhan vip tiloissa aina puoli valtuustoa. Mutta ovatko he itse maksaneet lippunsa niin sitä en tiedä. Nykyään ei ole kai enää tapana se että lippuja annettaisiin koska se on no se on korruptiota. Tälläisiä lahjoja ei voi kukaan enää vastaanottaa tuosta vaan. Tälläisestä nousee nimittäin meteli ja jotkut kaupungit jopa ohjeistivat jo vuosikymmeniä sitten että näitä etuja ei saa eikä voi ottaa ilmaiseksi vastaan edes perustelemalla tapahtumia ns työ ja tutustumismatkoiksi. Eli itse ainakin luotan siihen että Vanajaliput oli heilläkin ihan itse maksettu niinkuin meillä kaikilla. Kirpaisee lompakkoa nykyään nämä hinnat.
- Anonyymi
Ainakin politiikot saavat ilmaislippuja ja ilmasta viinaa alkosta kuten kansanedustajat, valtuustosta en tiedä, koska on vaikutusmahdollisuus erilaisten avustusten suhteen. Eihän nuo paikalliset tapahtumat pyörisi ilman julkisen vallan tukea.
- Anonyymi
Et tiedä? Valtuutetut saavat hakea Alkosta 5 l viiniä, 2 l väkevää ja 8 l olunkaista/ kuukausi ilmaiseksi. Kaikki tämän tietää ja hyvä etu. Katteeks pistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä? Valtuutetut saavat hakea Alkosta 5 l viiniä, 2 l väkevää ja 8 l olunkaista/ kuukausi ilmaiseksi. Kaikki tämän tietää ja hyvä etu. Katteeks pistää.
Eli raittiita syrjitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli raittiita syrjitään.
Tietenkin parempi porvari-eliitille kun kuntalaisen edustajat ovat kännissä kuin käki ja kaikki hv-suhmuraatio-sopimukset menevät heittämällä valtuustossa läpi.
- Anonyymi
Palstan aloittajalle. Jos tunnet näitä hyviä veljiä niin lippusi on taattu.
- Anonyymi
Tietysti se on taattu kun on kaupan muuten olisi petos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti se on taattu kun on kaupan muuten olisi petos.
Voihan näitä varten budjetoida jonkinlaisen virkistysrahaston. Eikös näistä lipuista ollut joku kohuntynkäkin kun Kantola aukesi? Oliko Persut jotka eivät ilmaislippuja ottaneet muut toki hilluivat aitiossa. Liittyi kyllä tuohon aikaan kun eivät olisi kaikki samaan aitioon mahtuneetkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan näitä varten budjetoida jonkinlaisen virkistysrahaston. Eikös näistä lipuista ollut joku kohuntynkäkin kun Kantola aukesi? Oliko Persut jotka eivät ilmaislippuja ottaneet muut toki hilluivat aitiossa. Liittyi kyllä tuohon aikaan kun eivät olisi kaikki samaan aitioon mahtuneetkaan.
Puolueet saavat käyttää ryhmärahansa miten haluavat. Esim. Juuri konserttilippuihin. Älkää siis vikiskö turhista.
- Anonyymi
Kuolen kateudesta.
- Anonyymi
Autisti
- Anonyymi
Kaikkea löytyy sillä kukaan niiden saaja ei paljon levittele niitä asioita
- Anonyymi
Lissää vaan kateuttani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lissää vaan kateuttani.
Politiikot eivät ole läheskään niin ketkuja kuin ihmiset luulevat. Näitä tälläisiä lahjoja ei tule ottaa vastaan, siitä on kyllä joka kunnalla ohjeistuskin olemassa. Joten avaajan huoli on turha. Kaikki tälläiset liput on ihan itse maksettuja. Raja menee nykyään hyvin pienessä viinerin voi ehkä vielä ottaa vastaan mutta lounasta enää ei. Satojen eurojen konserttilippuja ei todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikot eivät ole läheskään niin ketkuja kuin ihmiset luulevat. Näitä tälläisiä lahjoja ei tule ottaa vastaan, siitä on kyllä joka kunnalla ohjeistuskin olemassa. Joten avaajan huoli on turha. Kaikki tälläiset liput on ihan itse maksettuja. Raja menee nykyään hyvin pienessä viinerin voi ehkä vielä ottaa vastaan mutta lounasta enää ei. Satojen eurojen konserttilippuja ei todellakaan.
Epäilijä voi aina kysyä asiaa suoraan hallinnolta. Turha sitä täällä on kysellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilijä voi aina kysyä asiaa suoraan hallinnolta. Turha sitä täällä on kysellä.
Eli jos kysyy joltain persulta ja se sanoo että ei olla saatu niin ne on saanu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos kysyy joltain persulta ja se sanoo että ei olla saatu niin ne on saanu?
Kysy joltain muulta kuin persulta persu pettää aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy joltain muulta kuin persulta persu pettää aina.
Autisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lissää vaan kateuttani.
Autisti
- Anonyymi
Kyllä pieni "voitelu" on paikallaan kun toiminta vaatii lisärahoitusta jolla tuottoa saadaan helposti omaan taskuun , itsehän me ollaan äänestetty "voiteluun" halukkaita edustajia.
- Anonyymi
Persut heikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut heikkoja.
Autisti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764