nonii ja jälleen kerran todettiin hautaniemen avuttomuus ja hitaus. ootin tunnin ku oli kumin läpi menny rautalanka, ja siinä sitte odotin ja totesin et joo antaa olla ja menin vianoriin. siellä hoidettii alle 3min koko homma. tällä menolla on pian vianorilla enemmän asiakkaita.
rengascenterr
29
1281
Vastaukset
- Anonyymi
Älä marmata! Ootko jo maksanut talvisen laskumme?
- Anonyymi
Myydäänkö siellä velaaksikin?
- Anonyymi
Eikös tuo nyt kumminkin ole osoitus siitä, kummalla on asiakkaita, ja kumpi odottaa, että tulisi joku, jota heti palvella?
- Anonyymi
Niin se on minunkin mielestä, toisessa paikassa jonoa ja toisessa odotetaan asiakasta.
- Anonyymi
Kyllä sen jo suurin osa tietää et ei hautaniemi oo enää luotettava. Ja sitte ku sinne menee nii ukot istuu koneella eikä palvelua saa muutako et joo oota puolituntia nii sitte katotaa. Ei oo aikaa oottaa puoltatuntia.
- Anonyymi
laskusi menee ulosottoon joten sekö kismittää?
- Anonyymi
ajatteles sitä, että joku soittaa ja varaa aikaa renkaiden vaihtoon tai korjaukseen. duunarit siellä tarkistelee vapaita aikoja ja varastojaan kyseisille tarpeille tietokoneistaan. sinä menet ja vaadit heti palvelua muiden ohi etuilemalla. olet itsekäs paska, ehkä persukin kaiken lisäks.
- Anonyymi
Kuulehan, me aidot kankoonpeeläiset olemme niin kiireisiä ja tärkeitä, että meitä on palveltava heti ja nöyrästi. Meillä on kiire torille makkarajonoon.
- Anonyymi
Juu ja sitä en käsitä et hautaniemellä menee 5min renkaiden vaihos taikka paikkaa kumin. Sitte ku menee vianorille nii hoituu koko työ alle 2min.
- Anonyymi
Kauheita lässyttäjiä..hautaniemellä onnistuu hommat hyvin!!!
- Anonyymi
Eipäs onnistu ku kestää liia kauan, eikä mulla oo aikaa oottaa 4min.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs onnistu ku kestää liia kauan, eikä mulla oo aikaa oottaa 4min.
Kyllä niitä makkaroita riittää vielä sen neljän minuutin kuluttuakin.
- Anonyymi
Mua vituttaa ku jäi marraskuun renkaat maksamatta ja se piru haki ulosoton mulle. pitää yrittä ny kaikkee sille
- Anonyymi
Vianorilla menee puoli sekunttia per renkaan vaihto. Ja hautaniemellä kestää paljo kauemmi.
- Anonyymi
vianorilta saa sentää pullakahvit ja hautaniemeltä ei saa ees pullaa, tosi törkeetä.
- Anonyymi
Tämä kiukutteleva 17-ajokorttilainen osti talvirenkaat ja vanteet. Lasku on nyt ulosotossa ja poju makaa vatsallaan lattialla ja kiukuttelee.
- Anonyymi
Mene Jussi pois.
- Anonyymi
vianor sentakia parempi koska siellä ollaan yölläki töis jos autoon tulee joku vika. ja hautaniemi senku nukkuu mikä on törkeetä.
- Anonyymi
Ei todellakaan voi puhua Hautaniemen avuttomuudesta, mahtavaa palvelua😎
- Anonyymi
Kyllä voi, normaali työntekijä vaihtaa renkaat alle 10 sekunnis, eli hautaniemi on hidas. Vianor vaihtaa nopeempaa.
- Anonyymi
Eikai sen ny tartte olla mitää formulan pyörän vaihtoo tääpäin
- Anonyymi
Tarttee koska me kankaanpääläiset ollaan kiireisiä seuraavaan paikkaan.
- Anonyymi
Kokemuksia Euromasterista
- Anonyymi
hautaniemi ei saa ees hitsattuja muttereita auki vanteesta, siinä on avuton koko firma.
- Anonyymi
soitin hautaniemelle yöllä 3 aikaa ku olin pieksämäellä ja rengas tyhjä, sanottiin vaa että ei voida tulla ku ei palvella yö aikaan. sitte ku soitin vianorille nii samantie lähetettii työntekijä paris tunnis ja homma hoitu.
- Anonyymi
Mitä. Sinäkö se olit siellä varkaissa.
- Anonyymi
Oliko Pieksämäeltä ilma loppunut vai oliko uusavuttomuutta
- Anonyymi
kerran yks asiakas katto hautaniemellä telkkaria ja istu siinä varmaa tunnin, sitte lähti tympeen näkösenä ku ei saanu autoonsa sisälle. eli on laiskaa työntekoo.
- Anonyymi
Vähä suurpiirteistä työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745