rengascenterr

Anonyymi-ap

nonii ja jälleen kerran todettiin hautaniemen avuttomuus ja hitaus. ootin tunnin ku oli kumin läpi menny rautalanka, ja siinä sitte odotin ja totesin et joo antaa olla ja menin vianoriin. siellä hoidettii alle 3min koko homma. tällä menolla on pian vianorilla enemmän asiakkaita.

29

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä marmata! Ootko jo maksanut talvisen laskumme?

• Anonyymi

Myydäänkö siellä velaaksikin?

• Anonyymi

Eikös tuo nyt kumminkin ole osoitus siitä, kummalla on asiakkaita, ja kumpi odottaa, että tulisi joku, jota heti palvella?

• Anonyymi

Niin se on minunkin mielestä, toisessa paikassa jonoa ja toisessa odotetaan asiakasta.

• Anonyymi

Kyllä sen jo suurin osa tietää et ei hautaniemi oo enää luotettava. Ja sitte ku sinne menee nii ukot istuu koneella eikä palvelua saa muutako et joo oota puolituntia nii sitte katotaa. Ei oo aikaa oottaa puoltatuntia.

• Anonyymi

laskusi menee ulosottoon joten sekö kismittää?

• Anonyymi

ajatteles sitä, että joku soittaa ja varaa aikaa renkaiden vaihtoon tai korjaukseen. duunarit siellä tarkistelee vapaita aikoja ja varastojaan kyseisille tarpeille tietokoneistaan. sinä menet ja vaadit heti palvelua muiden ohi etuilemalla. olet itsekäs paska, ehkä persukin kaiken lisäks.

• Anonyymi

Kuulehan, me aidot kankoonpeeläiset olemme niin kiireisiä ja tärkeitä, että meitä on palveltava heti ja nöyrästi. Meillä on kiire torille makkarajonoon.

• Anonyymi

Juu ja sitä en käsitä et hautaniemellä menee 5min renkaiden vaihos taikka paikkaa kumin. Sitte ku menee vianorille nii hoituu koko työ alle 2min.

• Anonyymi

Kauheita lässyttäjiä..hautaniemellä onnistuu hommat hyvin!!!

• Anonyymi

Eipäs onnistu ku kestää liia kauan, eikä mulla oo aikaa oottaa 4min.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs onnistu ku kestää liia kauan, eikä mulla oo aikaa oottaa 4min.

Kyllä niitä makkaroita riittää vielä sen neljän minuutin kuluttuakin.

• Anonyymi

Mua vituttaa ku jäi marraskuun renkaat maksamatta ja se piru haki ulosoton mulle. pitää yrittä ny kaikkee sille

• Anonyymi

Vianorilla menee puoli sekunttia per renkaan vaihto. Ja hautaniemellä kestää paljo kauemmi.

• Anonyymi

vianorilta saa sentää pullakahvit ja hautaniemeltä ei saa ees pullaa, tosi törkeetä.

• Anonyymi

Tämä kiukutteleva 17-ajokorttilainen osti talvirenkaat ja vanteet. Lasku on nyt ulosotossa ja poju makaa vatsallaan lattialla ja kiukuttelee.

• Anonyymi

Mene Jussi pois.

• Anonyymi

vianor sentakia parempi koska siellä ollaan yölläki töis jos autoon tulee joku vika. ja hautaniemi senku nukkuu mikä on törkeetä.

• Anonyymi

Ei todellakaan voi puhua Hautaniemen avuttomuudesta, mahtavaa palvelua😎

• Anonyymi

Kyllä voi, normaali työntekijä vaihtaa renkaat alle 10 sekunnis, eli hautaniemi on hidas. Vianor vaihtaa nopeempaa.

• Anonyymi

Eikai sen ny tartte olla mitää formulan pyörän vaihtoo tääpäin

• Anonyymi

Tarttee koska me kankaanpääläiset ollaan kiireisiä seuraavaan paikkaan.

• Anonyymi

Kokemuksia Euromasterista

• Anonyymi

hautaniemi ei saa ees hitsattuja muttereita auki vanteesta, siinä on avuton koko firma.

• Anonyymi

soitin hautaniemelle yöllä 3 aikaa ku olin pieksämäellä ja rengas tyhjä, sanottiin vaa että ei voida tulla ku ei palvella yö aikaan. sitte ku soitin vianorille nii samantie lähetettii työntekijä paris tunnis ja homma hoitu.

• Anonyymi

Mitä. Sinäkö se olit siellä varkaissa.

• Anonyymi

Oliko Pieksämäeltä ilma loppunut vai oliko uusavuttomuutta

• Anonyymi

kerran yks asiakas katto hautaniemellä telkkaria ja istu siinä varmaa tunnin, sitte lähti tympeen näkösenä ku ei saanu autoonsa sisälle. eli on laiskaa työntekoo.

• Anonyymi

Vähä suurpiirteistä työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32