Eikä maksa käynneistä senttiäkään..
Heidi Viljan kuntosalilla.
14
738
Vastaukset
- Anonyymi
lasku tulee perästä
- Anonyymi
Läskiä tulee perästä
- Anonyymi
kebableikkuria se tarvitsee
- Anonyymi
Kumpaa Heidiä nyt tarkoitetaan ja missä on tuo Viljan sali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa Heidiä nyt tarkoitetaan ja missä on tuo Viljan sali?
Vitjan sali näyttää olleen
- Anonyymi
JOS ON KYSE HEIDI VILJASESTA on ihan syytäkin liikuttaa muuta kuin autolla, lentäen kalliisti suomen veroila kun on penkit niin täynnä
- Anonyymi
Kyllä on vähä-älyistä porukkaa täällä taas. Ei kannata ihmetellä mistä kpään idioottimaine tulee ku lukee näitä kirjoituksia.
- Anonyymi
Jos tässä tarkoitetaan entistä demarien kansanedustajaa niin nykyään hän on lihonut kun pullataikina.
Kyllä taisi aikoinaan stadin pikaruoka paikat tulla tutuksi.- Anonyymi
läskiä paljon läskiä lisää läskiä
- Anonyymi
Koittakaas persut rauhoittua ja katsoa itseänne peilistä. Ei kompetenssia arvostella ketään, ei ulkonäköä, ei älykkyyttä, ei osaamista, ei mitään. Valehtelette vaan ihan keskenänne.
- Anonyymi
Tässä oli suora kuvaus vihervassarista.
- Anonyymi
Kyllä persuja näköjään vituttaa ja ottaa koville vaalitappio hah hah haa. Mitäpä jos nyt ihan ekana kurkkaatte vaikka niitä omia plehnuhousujanne ja omien ämmienne perseitäja naamoja ennenku alatte arvostelen muita. Suurimman osan porukasta tunnistaa jo pelkistä vanhoista ja virttyneistä Thaimaasta tuoduista ”merkkivaatteissa”
- Anonyymi
Kyllä, juuri noin!
- Anonyymi
Minä ajattelin tuota toista Heidiä, joka taannoin kävi TV:ssä "hoikistumassa".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709