https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d54e8e4b-47fd-4ede-a488-b3a3bab0da58
Että sellaista, mitä mieltä olette?
Menetetty Helsinki
14
208
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö lähempää löytyny mitään vaikeuksia?
Vaikka siitä pride-liputuksesta?
Tai Lännentiestä? - Anonyymi
En usko, että asia teihin paljon vaikuttaa, ja toinen juttu, Helsingissä yksi valtuutettu vaikuttaa paljon vähemmän, kuin teillä!
- Anonyymi
En näe tuossa mitään uhkaa tai vaaraa. Antaa flikan yrittää .
- Anonyymi
Niinpä.
Onhan se kokonaisuudesta niin pieni pala ettei vaikuta mitään isot päätökset hoitaa isot pojat ,,,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.
Onhan se kokonaisuudesta niin pieni pala ettei vaikuta mitään isot päätökset hoitaa isot pojat ,,,,,Helsingissä toi vetelehtiminen on aika iso ongelma ja sitten vingutaan, kun valtio ei maksa heidän isoja vuokriaan.
- Anonyymi
Oli hyvä ja asiallinen juttu liityin heti Alman seuraajaksi
- Anonyymi
Muuta myös samalla Helsinkiin, niin on yksi kuormittaja täällä vähemmän.👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta myös samalla Helsinkiin, niin on yksi kuormittaja täällä vähemmän.👌
Ehdotan sinulle muuttoa venäjälle.Siellä ei ole Yleä, prideä eikä sananvapautta.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudun laiskureiden elättämiseen menee kaikki rahat, kohta ei jää mitään jaettavaa muuallekaan.
- Anonyymi
Sinäkö ne elätät? Rohkenen epäillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö ne elätät? Rohkenen epäillä.
Sinä ja minä. Se on meiltä kaikilta pois. Vai nautitko verovapaudesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja minä. Se on meiltä kaikilta pois. Vai nautitko verovapaudesta?
No mitä meinaat asialle tehdä? Järjestää Torviparaatin?
Vai laitatko väkeviä kirjoituksia ATK:n, tai somen kiehtovaan maailmaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä meinaat asialle tehdä? Järjestää Torviparaatin?
Vai laitatko väkeviä kirjoituksia ATK:n, tai somen kiehtovaan maailmaan?Äänestän PS, äänestä sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestän PS, äänestä sinäkin.
En missään tapauksessa.
Vajaiden liitto on tarkoitettu Taakaleille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745