Missä on Alavuden pommisuoja?
Näinä epävarmoina aikoina
11
352
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ole oikeutettua asukkaiden tietää missä/minne mennä suojaan jos esim. ilmahälytys tulee?
Osaako kukaan armeijan käynyt siis vastata tähän.- Anonyymi
Äidin syliin sängyn alle on yhtä tarvallisia kuin nykyelementtitalojen kellarit. Pommeissa 950 kiloa räjähdettä. Katsokaa juutalaisten aikaan saannoksia Gazassa 14 kerroksiset talon pelkkä 30 metriä korkea betonikasa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidin syliin sängyn alle on yhtä tarvallisia kuin nykyelementtitalojen kellarit. Pommeissa 950 kiloa räjähdettä. Katsokaa juutalaisten aikaan saannoksia Gazassa 14 kerroksiset talon pelkkä 30 metriä korkea betonikasa
Itse en ainakaan menisi kerrostalon pommisuojaan. Jos löytyy syvälle kallion sisään louhittuja parkkitaloja (ainakin Helsingissä, Tampereella ja Oulussa), niin sinne. Kaukana asutuksesta ja kriittisistä kohteista on myös hyvä vaihtoehto. Kalliita ohjuksia ei ammuta minnekään sysimetsään.
- Anonyymi
Jaa onko taas häijyjen sukukokous tulossa?
- Anonyymi
Pollarinkylällä on ainoo pommisuoja.
- Anonyymi
Tarkoittanet väestönsuoja? Pommithan otetaan käyttöön kun rähinä alkaa.
Etelä-Pohjanmaalla ei ole yleisiä väestönsuojia. Kukapa meitä jukuripäitä haluaisi hengissä pitää.. - Anonyymi
Pata päähän ja kellariin
- Anonyymi
😄😄😄😄
- Anonyymi
Se o Liisan hameenalla - Haju o taattu...
- Anonyymi
Ei kannata täällä kysyä mitään asiallisesti, heti tulee typeriä kommentteja
- Anonyymi
Ei valtio halua ihmisiä mihinkään suojaan vaan hengiltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690