Metelöinti on vasta alkamassa.
Pelkään asua tässä kerrostalossa, naapurit ryyppää taas koko kevään ja kesän!
18
762
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka kesällä kerkee juua, sillo tehää töitä yötä päivää.
- Anonyymi
Muuta toiseen kämppään. Problem solved.
- Anonyymi
Asutko Luomanraitilla?
- Anonyymi
Muuta pois
Ei olis ongelma muuttaa - Anonyymi
reimalla
- Anonyymi
Liity rentoon ja hauskaan seuraamme, kesä on niin lyhyt sitä ei kannata haaskata murjottamiseen.
- Anonyymi
Kyllä Luomanraitilla oli vilkasta koko yö. Radiot pauhasi, kaukovalot oli nukkuvien ikkunoihin ja rapuissa kiimaiset naisäänet riiteli toistensa kanssa. Pihassa oli tupakkaryhmät, juopporyhmät ja huutajasakit.
- Anonyymi
Pikkuisen vilkkaampi sunnuntaiyö. Ei saatu poliisiakaan paikalle. Viettelivät kai toisiaan laitoksella
- Anonyymi
Olen asunut kohta 10v luomanraitilla. En ole huomannut häiriöitä. Vanhempaa väkeä pääosin.
- Anonyymi
Miten toimii kuulosi ja näköaistisi? Pystythän hahmottamaan näkemääsi tapahtumaa?
- Anonyymi
Ne nukkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toimii kuulosi ja näköaistisi? Pystythän hahmottamaan näkemääsi tapahtumaa?
Olet kuuro ja sokea
- Anonyymi
Älkää jauhako sontaa. Ihan rauhallinen alue luoman alue on.
- Anonyymi
Raittiille pitäisi olla omat talot.
- Anonyymi
Raitin rauhallisuus muuttuilee sen mukaan paljonko keski-ikäisiä naisia hetken asuu niissä kopperoissa.
- Anonyymi
Raitille ei matutkaan tule
- Anonyymi
alkoholi ja huumeet aiheuttaa paljon pahaa
- Anonyymi
Oli rauhallinen lauantaiilta. Työkkäri tai eläkerahat ei ole vielä tulleet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709