Mitä luulette paljonko ehdokkaat käytti rahaa vaaleihin? Kaikki ei ole jättänyt ennakko ilmoitusta. Puhutaanko tuhansista vai satasista?
Valtuutettujen vaalirahoitus
13
350
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että kovin isoja rahoja. Kellä olisi Orimattilan suurin kampanja?
- Anonyymi
Riitta Lonkalla?
- Anonyymi
Ihanalla mopedi miehellä.
- Anonyymi
Tulevista kaupunginvaltuutetuista puuttuu kaikki ilmoitukset ainakin seuraavilta. Ekman,Jokela,Malmiharju, Mölsä, Jokinen.
Vaalirahoituksen sivuilla sanotaan että vastuullinen ehdokas ilmoittaa. Nämä ei ole vastuullisia? - Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu?!
- Anonyymi
Aloittaja. Mihin tällä pyrit?
- Anonyymi
Luultavasti sama tyyppi joka puhui porkkakalliosta. Ennakkoilmoitus ei onnistunut yhdyssanana. Pätemisen tarve, viha ja kateellisuus on ajava voima haukkuessa muita. Luultavasti vaikea lapsuus.
- Anonyymi
Vittuuks se sulle kuuluu!?
- Anonyymi
Onko tämä jokin luulemisen asia? Siinäkin taas yksi Olan sankari.
- Anonyymi
Mun kaveri kävi tekee ilmotuksen enne ku teitä
ees oli ! - Anonyymi
Yhyy yhyy! Oikeinko semmonen ilmoitus? Yhyy yhyy🤣
- Anonyymi
Yhyy!!!
Puhutaanko no hablaa vai hablaa?!
Yhyy!!
Muitten rahat!!
Mitä luulette?
Yhyy!! - Anonyymi
Kunnon kerrostalokyttääjä. Hahaha!
Laittoiko sentin vai kaksi!!!???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712