Voi petteri , mustaa ei pysty puhumaan valkoiseksi vaikka kuinka kiertelee , korulauseet , kasvot on paljastettu .
-parempi tehdä työtä kun elää sosiaalituella sanoi petteri . montako sosiaalituella eläjää hallitus on työllistänyt . Valitettavasti työttömien määrä KASVAA .
-Ay maksu vähenyksen poistosta petteri sanoi että pyritää eroon kaikista tällaisista vähennyksistä ,jää kaikille enemmän rahaa , Vai niin .
Ette ole ollenkaan huolissanne varsinaisista rahareijistä ,todellisista mustista aukoista ,
-säätiöt
-houldinyhtiöt
-verovapaista osingoista
-muut VERONKIERTÄJÄT
Kaikki nämä muistetaan kun seuraavia vaaleja odotellaan .
Pääministerin haastattelutunti
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa lisätä "mustiin aukkoihin " hukkuvia veroeurija . Huonosti kohdistetut yritystuet ja samoin herää kysymys tarviiko nallen maatalous tukia ?
Investoiko NORDEA Suomeen vaikka saa jättipotin yhteisöveron helpotuksen muodossa ! Palvelu huononee ja hinnat nousee , Mitä sanoo Petteri ja Riikka ?- Anonyymi
Taitaa hymyillä kavereiden kanssa silmänkääntötempun onnistumista . Eriarvoisuus ja tuloerot kasvaa , vaikuttaa esimerkiksi rikollisuuteen .
- Anonyymi
Minä olen uskoni tähän hallitukseen menettänyt - teki se niin tai näin-. Kun tieto, taito ja syvempi ymmärtäminen puuttuvat, niin ei osata tehdä oikeita ratkaisuja. Riittävät kyvyt puuttuvat. Orpo on kokoomukselle huono mainosmies! Tähän tapaan jatkettaessa ei Suomen kokonaistilanne parane. Hallitus pitäisi vaihtaa! Sitä mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712