Onko Porissa yhtään hyvää siivousfirmaa, josta uskaltaisi tilata asuntosiivouksen? Onko kenelläkään hyviä kokemuksia yhdestäkään siivousliikkeestä?
Hyvä siivousliike Porista?
8
150
Vastaukset
- Anonyymi
Sivina
- Anonyymi
Siivoa itse laiskiainen
- Anonyymi
Eikö ole ihan asiallista työllistää muita? Jos jokainen siivoaa itse, siivoojat ovat työttöminä. Nyt on kyseessä tilanne, jossa minä olen tilaamassa siivoojan asuntoon, jossa en itse asu. Olen kyseisen taloyhtiön isännöitsijä. Minulla on muutamasta siivousfirmasta huonoja kokemuksia.
Nyt kaivataan hyviä kokemuksia, koska taloyhtiö maksaa siivouksen ja on kohtuullista saada vastinetta rahoilleen. En silti lähde mainostamaan ketään hyvänä tai huonona. Toki sen voin jälkikäteen mainita, jos tänään tilaamani siivousliike tekee hyvää työtä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole ihan asiallista työllistää muita? Jos jokainen siivoaa itse, siivoojat ovat työttöminä. Nyt on kyseessä tilanne, jossa minä olen tilaamassa siivoojan asuntoon, jossa en itse asu. Olen kyseisen taloyhtiön isännöitsijä. Minulla on muutamasta siivousfirmasta huonoja kokemuksia.
Nyt kaivataan hyviä kokemuksia, koska taloyhtiö maksaa siivouksen ja on kohtuullista saada vastinetta rahoilleen. En silti lähde mainostamaan ketään hyvänä tai huonona. Toki sen voin jälkikäteen mainita, jos tänään tilaamani siivousliike tekee hyvää työtä.Mistä löytää hyvä ja luotettava isännöitsijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytää hyvä ja luotettava isännöitsijä.
Äärettömän hyvä kysymys. Kaikki tuntuvat olevan niin kiireisiä ja ylityöllistettyjä, ainakin kevään kokouskiireiden aikaan. Joka päivä tekee vain parhaansa. Enempää ei voi antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kaivataan hyviä kokemuksia, koska taloyhtiö maksaa siivouksen ja on kohtuullista saada vastinetta rahoilleen. En silti lähde mainostamaan ketään hyvänä tai huonona. Toki sen voin jälkikäteen mainita, jos tänään tilaamani siivousliike tekee hyvää työtä.Minä olen siivooja parhaasta päästä, tunnollinen ja ahkera, mutta en ole ollut enää työelämässä, eikä olisi vaadittavia papereitakaan, joilla ei ole kyllä mitään virkaakaan. Siivouspalvelua ja kotihoitoa ja vanhushoitoa tarvitsevat ihmiset voisivat hakea itse ilmoituksilla henkilökohtaisesti työntekijöitä tarpeidensa mukaan, koska kaiken aikaa kuulee juttuja kelvottomista ja kalliista avustajista, jotka tulee jonkun hoivapalvelun tai siivousfirman kautta. Ne ovat todella kalliita, etenkin suhteessa työn surkeaan suoritukseen nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärettömän hyvä kysymys. Kaikki tuntuvat olevan niin kiireisiä ja ylityöllistettyjä, ainakin kevään kokouskiireiden aikaan. Joka päivä tekee vain parhaansa. Enempää ei voi antaa.
Joka päivä?
- Anonyymi
Pessaarit pesuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745