Nyt uhkaa jäädä kausi välistä ja on velkaa rästissä, myös palkkoja maksamatta. Tarvittaisiin ideoita ja nopeasti miten saadaan lentis kerhon pimuille rahaa hankittua. Talkoot, myyjäiset ja muut keinot äkkiä käyttöön. Ideoita kiitos?
Lentis kerho rahapulassa.
22
256
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupungin tulisi kuitata nuo pikkuvelat. Jos niitä ei hoideta vahinko on suurempi.
- Anonyymi
Osakkeen omistajien rahapussilla pitää käydä.
- Anonyymi
VArmaan joku kalenteri missä poseerataan voimaantuneena läskimahat ja tatskat silleen että ne varmasti näkyy.
- Anonyymi
Myykää sukkia ja pesuaineita
- Anonyymi
Joukkue istuu kukkaron päällä.
- Anonyymi
Hyvä idea olisi tehdä jotain mutta voi olla ettei.
- Anonyymi
Kun laittaa rönttöset hommiin, niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
- Anonyymi
Tytöt rahapulassa voisi olla elokuva millä kerätään rahaa kerholle. Pari karjua tarvitaan näyttelemään myös. Sinkkumiehet ostaisi kyllä dvdt.
- Anonyymi
Ei niin eikä kukaan osta enään dvd tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin eikä kukaan osta enään dvd tä.
Kukaan ei osta vielä. Minulla ei ole vielä edes dvd. Cd asema löytyisi.
- Anonyymi
Itse ehdotin ihan vain siveää fanitoimintaa, mutta viesti poistettiin.
- Anonyymi
Jos lähdettäisiin jatkamaan urheilu ensin ja jätetään "vahvistukset" pois , pelataan omilla pelaajilla , eli jätetään raha pois kuvioista.
- Anonyymi
Etkö halua että pelaavat pääsarjatasolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos enää ensi vuodeksi saavat edes joukkuetta kasaan niin seuraavalla kaudella pelaavat sitten varmasti jo sarjatasoa alempana tai toiminta loppuu kokonaan koska kannettu vesi ei edelleenkään pysy kaivossa. Härski Ville nyt heti takaisin puristelemaan hommat kuntoon niin johan alkaisi taas hommat pelittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos enää ensi vuodeksi saavat edes joukkuetta kasaan niin seuraavalla kaudella pelaavat sitten varmasti jo sarjatasoa alempana tai toiminta loppuu kokonaan koska kannettu vesi ei edelleenkään pysy kaivossa. Härski Ville nyt heti takaisin puristelemaan hommat kuntoon niin johan alkaisi taas hommat pelittämään.
Nämä ovat aina ikäviä uutisia. Toivottavasti jokin fanikeräys saataisiin pystyyn. Itse laittaisin ainakin sinne ihan setelirahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat aina ikäviä uutisia. Toivottavasti jokin fanikeräys saataisiin pystyyn. Itse laittaisin ainakin sinne ihan setelirahaa.
Minä en laita latiakaan mihinkään keräykseen. Jos eivät omillaan tule toimeen ja kaupungin pienellä avustuksella niin sitten narikka kiinni ja siirtyminen harrastuslentopallon pariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Suomessa 2 pääsarjaseuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä nainen ja lyhyt mies on epätavallinen yhtälö, mutta ei se fanitus ulkoisia seikkoja huomioi, kun kohdalle osuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä nainen ja lyhyt mies on epätavallinen yhtälö, mutta ei se fanitus ulkoisia seikkoja huomioi, kun kohdalle osuu.
Mistä tiesit että olen lyhytkasvuinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Suomessa 2 pääsarjaseuraa.
No teidän vanhusten petankkiliigassa saattaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiesit että olen lyhytkasvuinen?
Arvelin että nainen on pitkäkasvuinen.
- Anonyymi
Miesten pilkki kerhossa on rahat lopussa. Onko ideoita mitä pilkki ukot voisivat tehdä kerätäkseen varoja kerholleen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774