Ylioppilas Merja Ylä-Anttila YLE lähtee 360 000 euron vuosituloistaan eläkkeelle. Laskennallisen taulukon mukaan YLE-eläke on 87 000 kuukaudessa.
Lukekaa tutkintoja! Minä luin kaksi maisteriarvoa (valtiotiede ja talous) ja jään 1 690 euron eläkkeelle lokakuussa. Vastuullani on tällä hetkellä 38 alaista ja 12 miljoonan toimintabudjetti.
Ylioppilas Merja Ylä-Anttila YLE lähtee 360 000 euron vuosituloistaan eläkkeelle. Laskennallisen tau
Anonyymi-ap
4
194
Vastaukset
- Anonyymi
sossupossu sai porche- rahat sinulta.
kommariprobagandaa suolsi hän yllinkyllin aivan liikaa - Anonyymi
Merja oli ottamassa Mediapoolin salavalan lehtien päätoimittajilta, omistajasuvuilta, toimituspäälliköiltä aikanaan. Siitä YLE palkitsi kaksinkertaisella palkalla.
- Anonyymi
Tänx rude
- Anonyymi
Tuskin se eläke on 89 000 kuukaudessa -vaan vuodessa! Tarkkuutta kirjoituksiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722