Hauska paikka tämä. Kauheen monta apteekkia jokaisesta isoja mainoksia postissa. Mutta klo 21 ei mikään apteekki auki. Joka paikassa paljon henkilökuntaa joko istuuvat kahvilla takahuoneessa tai kädet suotina tuijottavat ryhmässä mutta eivät osaa palvella. Ehkä yksi proviisori painaa töitä pää hiessa kun muut seisoo ja vain tuijottaa. Joa kysyt jotain jostain lääkkeestä niin ei edes tiedetä mihin se vaikuttaa ja miten?????? Oikeesti. Teillekkö maksetaan palkkaakin vielä? Toisekseen. Alan ammattilaiset paikalla ja valikoima on tyyliin eläin lääkkeitä ja ulostuslääkkeitä
Haavahoidoista ei tiedetä mitään oikeata asiaa. Koulutetaanko teitä täällä muuta kuin tumput suorina seisomaan. Hätilässä opiskelijat ykainään kassoilla? Ei apua sieltäkään
APTEEKKI
11
220
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisit, virkamiehet, poliitikot, kaupan myyjät, apteekkarit, metsurit, bussikuskit eikä kukaan osaa hommiaan. Eli täysin samaa mieltä palstavanhuksen kanssa. Ennen hommat osattiin nyt ei.
- Anonyymi
Laastaria kannattaa ostaa kotiin siltä varalta että haava tuleekin vasta klo 21 jälkeen.
- Anonyymi
Itse tykkään paikallisten apteekkien palvelusta. Hyvää palvelua saanut olen aina.
- Anonyymi
Jukolan apteekissa on mies joka on kuin harry potteri. Silmälasit hahahahahh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukolan apteekissa on mies joka on kuin harry potteri. Silmälasit hahahahahh
Törkeästi sanottu. Mikäköhän ilmestys itse olet.
- Anonyymi
Koska ja missä apteekissa olette nähneet hymyilevän farmaseutin.
- Anonyymi
Kyllä ne ainakin naureskelee asiakkaille.
- Anonyymi
Se on totista työtä kun ei naurata.
- Anonyymi
Yksi mitä olen huomannut apteekeissa niin ne yrittää myydä vähemmän kuin saisi myydä. Syynä se että apteekki saa joka kerran toimitusmaksun. Lääkettä pitää antaa kerralla 3 kk ajaksi. Monissa apteekeissa yritetään rahastaa tällä varokaa.
- Anonyymi
Aulangon apteekkia kartan viimeiseen asti. Kaurialan apteekki on ykkönen.
- Anonyymi
Ei siellä ole apteekkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745