Liikenne työllisti poliisia vappuaattona

Anonyymi-ap

Liikennetehtävät työllistivät poliisia vappuaattona Pohjois-Karjalassa.

Liperin Ylämyllyllä tapahtui keskiviikkona iltapäivällä peltikolari, jonka toinen osapuoli poistui paikalta eikä jäänyt selvittämään tilannetta.

Punaisen Audin epäillään törmänneen väistämisvelvollisuuden vuoksi pysähtyneen auton perään. Audista hajosi törmäyksessä etuvalo, puskuri ja lisävalopaneeli.

Poliisi pyytää kuljettajaa ilmoittautumaan. Lisäksi poliisi kaipaa silminnäkijöiden havaintoja kolarista sekä punaisen Audin rekisteritunnuksesta ja kuljettajasta.

Kontiolahdella poliisi kohtasi keskiviikkona iltapäivällä autoilijan, jota epäillään törkeästä rattijuopumuksesta. Kuljettaja puhalsi seulonta-alkometriin 1,27 milligrammaa litrassa, joka ylitti törkeän rattijuopumuksen rajan.

Poliisilla riitti enemmänkin tekemistä Kontiolahdella, sillä 17-vuotias kuljettaja kaahasi 127 kilometrin tuntinopeudella alueella, jossa nopeusrajoitus on 50 kilometriä tunnissa. Poikkeusluvalla ajo-oikeuden saanut kuljettaja määrättiin ajokieltoon.

11

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Audit ottaa pattiin.

• Anonyymi

Opettaako ajokielto?

• Anonyymi

Ajokielto? Mitään merkitystä, autoja kyllä löytyy alle ja kusahtamisriski on aivan minimaalinen kun ei omissa nimissään olevilla ajele😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajokielto? Mitään merkitystä, autoja kyllä löytyy alle ja kusahtamisriski on aivan minimaalinen kun ei omissa nimissään olevilla ajele😂

Sekö pistää onnesta itkemään?

• Anonyymi

Lähtipä äkkiä kun kerrottiin viranomaisten toiminnasta tässä kylässä.

• Anonyymi

Ihmetyttää kyllä että miten lääkäri voi kirjoitella ajokieltoja ja perua ajokortteja tutkimatta eikä poliisi käsittele lääkärin touhuja millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä että miten lääkäri voi kirjoitella ajokieltoja ja perua ajokortteja tutkimatta eikä poliisi käsittele lääkärin touhuja millään tavalla.

Eikä käsitellyt myöskään sen kolarin toisen osapuolen joka tuli kolmion takaa eteen ja teki laittoman vangitsemisen, kidnappauksen sekä vapaudenriiston.

• Anonyymi

Kaikille pemarikuskeille ajokielto vuoden välein.

• Anonyymi

Mulle lääkäri on kirjoittanut tutkimatta ajokiellon määräämättömäksi ajaksi ja poliisilla oli voimavaroja tulla kotikäynnille asian takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle lääkäri on kirjoittanut tutkimatta ajokiellon määräämättömäksi ajaksi ja poliisilla oli voimavaroja tulla kotikäynnille asian takia.

Lääkärin lausunnossa lukee että olin sekavan oloinen mutta ei mainita missään että pumppasivat jo ambulanssissa mut täyteen lääkkeitä.

• Anonyymi

Kun ottaa tapahtumapaikkakunnan huomioon niin syitä tapahtumiin ovat yleensä BMW, sukkahousut taikka sumuvalot...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1429
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1218
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      958
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      813
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      81
      775
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      722
    Aihe