Hei.
Onko sinulla kenties muutama sata- muutama tuhat euroa rahaa, jonka aiot sijoittaa, mutta et tiedä mihin?
Minulla on tarjolla erittäin varteenotettava mahdollisuus. Jos sinua todella kiinnostaa sijoituskohde joka tarjoaa kymmenien prosenttien vuosittaisen tuoton, ota yhteyttä ja kysy lisää.
vallankumous@netti.fi
Mahtava sijoitusvinkki
6
4453
Vastaukset
- höhläke
Minua ainakin kiinnostaa! Ehkä on kuitenkin helpointa, että lähetät vain rahat suoraan tililleni. Vaivanpalkaksi saat luonnollisesti lohkaista vaikka puolet tuotosta, noin suurella tuotolla minulla on varaa siihen!
No kerropa meille varteenotettaville sijoittajille näinkin loistavasta mahdollisuudesta.
- Vinkittävä sijoittaja
Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!
Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.
PS. eikä ole mikään huijaus!!!! - tässä silmään
Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:
Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!
PS. eikä ole mikään huijaus!!!!pikku vinkki sulle, saat enempi rahaa kun et ota muita mukaan vaan lottoat yksiksesi kun sulla on pommin varma systeemi, ei tartte jakaaa sitä 90% pois muille vaan saat itte kaiken... tästä vinkistä veloitan kyllä 4miljradia
Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:
PS. eikä ole mikään huijaus!!!!Otat voitoista 10 % itsellesi, mutta tappioista et joudu kärsimään itse mitään, koska sen maksavat muut osalliset ? Takuuvarma tuotto kyllä, mutta vain homman pyörittäjälle itselleen, sillä hän ei laita itse omaa rahaansa peliin mukaan.
- niin saat
Tätä enempää ei voi huijaukselta haiskahtaa, mutta voisin vaikka lyödä vetoa, että joku tolvana tuollekin rahansa lähettää. Sitten parutaan Karpolle kun kustiin silmään. Hah hah, tsemppiä sulle Vinkkaaja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029