Mahtava sijoitusvinkki

Vinkittävä sijoittaja

Hei.

Onko sinulla kenties muutama sata- muutama tuhat euroa rahaa, jonka aiot sijoittaa, mutta et tiedä mihin?

Minulla on tarjolla erittäin varteenotettava mahdollisuus. Jos sinua todella kiinnostaa sijoituskohde joka tarjoaa kymmenien prosenttien vuosittaisen tuoton, ota yhteyttä ja kysy lisää.

vallankumous@netti.fi

6

4453

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhläke

Minua ainakin kiinnostaa! Ehkä on kuitenkin helpointa, että lähetät vain rahat suoraan tililleni. Vaivanpalkaksi saat luonnollisesti lohkaista vaikka puolet tuotosta, noin suurella tuotolla minulla on varaa siihen!

• No kerropa meille varteenotettaville sijoittajille näinkin loistavasta mahdollisuudesta.

• Vinkittävä sijoittaja

Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!

Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.

PS. eikä ole mikään huijaus!!!!

• tässä silmään
        Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:

Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!

pikku vinkki sulle, saat enempi rahaa kun et ota muita mukaan vaan lottoat yksiksesi kun sulla on pommin varma systeemi, ei tartte jakaaa sitä 90% pois muille vaan saat itte kaiken... tästä vinkistä veloitan kyllä 4miljradia

• Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:

Otat voitoista 10 % itsellesi, mutta tappioista et joudu kärsimään itse mitään, koska sen maksavat muut osalliset ? Takuuvarma tuotto kyllä, mutta vain homman pyörittäjälle itselleen, sillä hän ei laita itse omaa rahaansa peliin mukaan.

• niin saat

Tätä enempää ei voi huijaukselta haiskahtaa, mutta voisin vaikka lyödä vetoa, että joku tolvana tuollekin rahansa lähettää. Sitten parutaan Karpolle kun kustiin silmään. Hah hah, tsemppiä sulle Vinkkaaja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe