Mutta Suomihan on siirtynyt diktatuuriin,ei pelkästäään sotilaallisesti,vaan taloudellisestikin !?
Näin toimii kateuteensa hukkuva EU, jösennistöineen, tässä kahden länsiblokin sekamelskassa !?
(Onneksi en ole siä näkemässä,jos 9:s tapahtuma toteutuu, vain jälkipolvien tulevaisuus harmittaa !?)
Minkälainen olisi puolueeton media, tonkisi Ukrainan demokraattiset oikeudet, eronneisiin !?
8
174
Vastaukset
- Anonyymi
Siis NYT LOPETA TOI VALEHTELU!!!!!
Suomi ei ole diktatuuri missään mielessä, sen sijaan se sun rakas kotimaasi venäjä on diktatuuri kaikilla mittareilla!!
Ja edelleenkin: EI OLE MITÄÄN KATEUTTA VENÄJÄÄ KOHTAAN!!- Anonyymi
En ole aivopesty, en robotti enkä ole myöskään väärässä!! Sinä sen sijaan olet väärässä, tunnut olevan aloittajan tavoin r*ssän kätyri!!
- Anonyymi
Venjä hyväksyi Minskin rauhansopimuksen ja Trumpin ja aina tekee Suomen mediainkin mielestä väärin,ennen oli uskon sodatkin, periaatteellisia !?
- Anonyymi
Suomesta enää puuttuu Natsilait,Ukrainan tapaan ja sotilailta ranteesta tatuoitu Hakaristi !? Ukrainaakaan ei olisi, ilman Venläisiä on totuus !?
- Anonyymi
Suomi ei ole mikään natsivaltio toisinkuin venäjä, ja lopeta mun viestieni poistattaminen vain siksi ettei mielipiteeni ole sulle mieleen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ei ole mikään natsivaltio toisinkuin venäjä, ja lopeta mun viestieni poistattaminen vain siksi ettei mielipiteeni ole sulle mieleen!!
Kasvahan aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvahan aikuiseksi.
Kasva itse aikuiseksi ja lopeta toisten viestien poistattaminen vain siksi ettei ne miellytä sinua!!
- Anonyymi
Aloittajan tulisi tonkia jostakin itselleen kirjoitustaidon opettaja...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784