Kuopion suunnalla osataan.
https://www.iltalehti.fi/palat/5c732808-a527-44fb-aaf5-af06a23dea1d
Paku peruutti kaupan kuljetusrobotin päälle
86
436
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule jäämään ainutkertaiseksi.
Rahan tuhlaamista tommonen robotti
ilmankos ruo'assa on 30% kate - Anonyymi
Moni ei tunnu tauavan että autoissa ja varsinkin isommissa autoissa on yksinkertaisesti katvealueita joihin kuski ei yksinkertaisesti näe.
Kaikissa autoissa ei ole tutkia eikä kameroita.
Tuon robotin tilalla olisi voinut olla lapsi pyörän kanssa vain vanhus rollaattorilla tai muuten vain henkilö joka ei havannoi ympäristöä.
Onneksi suurin osa ihmisistä tajuaa nuo katvealueet ja niihin sisältyvät vaaran paikat.
Valitettavasti aina silloin tällöin tulee tapauskia joissa ihmisiä jää auton alle.
Tällaisissa tapauskissa auton alle jääneillä voitaisiin todeta olevan samanlainen aivokapasitetti kuin tuolla robotilla.
Robotti ei ymmärrä tarkistaa että autokuski on varmasti hänet huomannut, ihminen yleensä tajuaa tarkistaa tuon asian, tai ainakin pitäisi ymmärtää.- Anonyymi
Pakun kuljettaja on kuitenkin se, joka tämän teki. Ei paku, kuten otsikossa virheellisesti ilmoitetaan. Itse ajavia autoja on vielä varsin vähän. Ne on yleensä varustettu ihmisen aisteja paremmilla välineillä auton ympäristön tarkkailua varten. Itse ajava auto ei olisi osunut takana olevaan noinkin isoon esteeseen.
Tarkkuutta niihin uutisiin, vaikka halutaankin vain huomiota. - Anonyymi
Eli se nainen, joka jäi jalkakäytävällä kuorma-auton alle ja kuoli oli itse syyllinen, ja syyllisyys aiheutui siitä, että hänellä oli samanlainen aivokapasiteetti kuin robotilla?
- Anonyymi
Kohdassa oli suojatie. Katvealue tai ei, niin robotin kohdalla olisi voinut olla vaikka pieni lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se nainen, joka jäi jalkakäytävällä kuorma-auton alle ja kuoli oli itse syyllinen, ja syyllisyys aiheutui siitä, että hänellä oli samanlainen aivokapasiteetti kuin robotilla?
Tuo naisen tapaus oli se seuraus joka johtui kuorma-autokuskin katvealueesta ja naisen huonosta havainnointikyvystä.
Eli 2 asiaa jotka yhdessä johti tapaturmaan.
Iän tuoma havainnointiongelma on aivan eri asia kuin nuoremman välinpitämätön asenne.
Aika moni on tuonyt esille että erittäin harvoin onnettomuuksiin on olemassa vain yksi syy, lähes aina on olemassa kaksi tai useampi syy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo naisen tapaus oli se seuraus joka johtui kuorma-autokuskin katvealueesta ja naisen huonosta havainnointikyvystä.
Eli 2 asiaa jotka yhdessä johti tapaturmaan.
Iän tuoma havainnointiongelma on aivan eri asia kuin nuoremman välinpitämätön asenne.
Aika moni on tuonyt esille että erittäin harvoin onnettomuuksiin on olemassa vain yksi syy, lähes aina on olemassa kaksi tai useampi syy.Siinä olet oikeassa, että kaksi asiaa yhdessä johti päälleajoon. Toinen oli kuskin piittaamattomuus lain noudattamisesta, ja toinen kuskin piittaamattomuus muiden turvallisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olet oikeassa, että kaksi asiaa yhdessä johti päälleajoon. Toinen oli kuskin piittaamattomuus lain noudattamisesta, ja toinen kuskin piittaamattomuus muiden turvallisuudesta.
Mikä ihme siinä on ettei jalakulkijan velvollisuutta noteerata mihinkään?
Itse olen työskennellyt vuosikymmeniä raksoilla ja sillä liikkuu työkoneita ja kuorma-autoja eikä ole käynyt mielessäkään että menisin varoalueelle ilman että varmistan että kuski on huomannut minu, jo itsesuojeluvaisto kertoo miten pitää toimia.
Mutta jos ulkoistetaan se oma turvallisuus 100% muille niin näitä tapahuu sillä yksikään ihminen ei ole täydellinen ja epätäydelliset tekee virheitä.
Sinun mielestä kuski ilkeyttään ja tahallaan ajavat toisten päälle, en tiedä pitäisikö sinun käydä psygiatrin puheilla noiden harhojen takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme siinä on ettei jalakulkijan velvollisuutta noteerata mihinkään?
Itse olen työskennellyt vuosikymmeniä raksoilla ja sillä liikkuu työkoneita ja kuorma-autoja eikä ole käynyt mielessäkään että menisin varoalueelle ilman että varmistan että kuski on huomannut minu, jo itsesuojeluvaisto kertoo miten pitää toimia.
Mutta jos ulkoistetaan se oma turvallisuus 100% muille niin näitä tapahuu sillä yksikään ihminen ei ole täydellinen ja epätäydelliset tekee virheitä.
Sinun mielestä kuski ilkeyttään ja tahallaan ajavat toisten päälle, en tiedä pitäisikö sinun käydä psygiatrin puheilla noiden harhojen takia.Jalankulkija käveli juuri siellä, missä hänen pitikin. Autokuski ajoi laittomasti ja vaarallisesti.
- Anonyymi
Eihän ne tajua tuota. Ei ne ole koskaan edes ajaneet autoa.
Nuo saatanan ruokarobotit on niin idioottimainen keksintö, kun olla ja voi. Kaikkein typerimpiä on sitten ne ihmiset, jotka "auttaa" noita paskoja (ite en koskiskaan, saisi olla missä kiipelissä tahansa) ja lähettää oikein is:iin videoita "hyvästä työstään" ja varmasti samat pösilöt kävelee nenäänsä nyrpistäen sairauskohtauksen saaneen ihmisen ohi "tuossakin yks saatanan juoppo" ajatus päässään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalankulkija käveli juuri siellä, missä hänen pitikin. Autokuski ajoi laittomasti ja vaarallisesti.
Juu, varmasti käveli, mutta jokaisella, kulki missä ja millä tahansa, laillisella tai laittomalla "polulla", on aina itsellä vastuu seurata mitä ympärillä tapahtuu, olla varovainen. Sinäkin varmasti näet joka päivä tilanteita, joista huomaa sen, että ihmisiltä on täysin kadonnut itsesuojeluvaisto. Minä ainakin näen. Minä myös ymmärrän sen, että minulle käy huonosti, jos en huolehdi itse siitä, miten käyttäydyn liikenteessä jalan kulkiessani/fillarilla ajaessani sekä nyös autolla liikkuessani. Jokaisen, joka ei autolla kulje, pitäisi edes kerran elämässään päästä auton kyytiin, josko ajatusmaailma muuttuisi siltä kantilta, kun näkee kuinka järjettömästi fillaristit, skuuttaajat, kävelijät poukkoilee. Aivan sairasta touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, varmasti käveli, mutta jokaisella, kulki missä ja millä tahansa, laillisella tai laittomalla "polulla", on aina itsellä vastuu seurata mitä ympärillä tapahtuu, olla varovainen. Sinäkin varmasti näet joka päivä tilanteita, joista huomaa sen, että ihmisiltä on täysin kadonnut itsesuojeluvaisto. Minä ainakin näen. Minä myös ymmärrän sen, että minulle käy huonosti, jos en huolehdi itse siitä, miten käyttäydyn liikenteessä jalan kulkiessani/fillarilla ajaessani sekä nyös autolla liikkuessani. Jokaisen, joka ei autolla kulje, pitäisi edes kerran elämässään päästä auton kyytiin, josko ajatusmaailma muuttuisi siltä kantilta, kun näkee kuinka järjettömästi fillaristit, skuuttaajat, kävelijät poukkoilee. Aivan sairasta touhua.
Sinä siis tiedät, ettei uhri seurannut mitä ympärillä tapahtuu, ja että hän kuoli omasta syystään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis tiedät, ettei uhri seurannut mitä ympärillä tapahtuu, ja että hän kuoli omasta syystään?
Ei voinut seurata, jos olisi seurannut niin olisi riittänyt 2m siistyminen jompaan kumpaan laitaan päin niin olisi välttynyt onnettomuudelta, siis 2 metristä oli elämä kiinni.
Vaikka ryömimällä pääsee hitaasti perruuttavaa autoa karkuun kun kyse on vain ja ainoastaan 2 metrin matkasta.
sen ymmärrän että jos 120km/h vahdilla ajavan junan alle jää mutta 20km/h peruuttava kuorma-auton on jo liian haastava niin kannattaisi jäädä kotia.
Lisäksi kaikissa kuorma-autoissa on pakkisummeri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voinut seurata, jos olisi seurannut niin olisi riittänyt 2m siistyminen jompaan kumpaan laitaan päin niin olisi välttynyt onnettomuudelta, siis 2 metristä oli elämä kiinni.
Vaikka ryömimällä pääsee hitaasti perruuttavaa autoa karkuun kun kyse on vain ja ainoastaan 2 metrin matkasta.
sen ymmärrän että jos 120km/h vahdilla ajavan junan alle jää mutta 20km/h peruuttava kuorma-auton on jo liian haastava niin kannattaisi jäädä kotia.
Lisäksi kaikissa kuorma-autoissa on pakkisummeri.Kerropas omin sanoin, miten tuo päälleajo tietojesi mukaan tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohdassa oli suojatie. Katvealue tai ei, niin robotin kohdalla olisi voinut olla vaikka pieni lapsi.
Jos robotin tilalla olisi ollut lapsi tai huonosti liikkuva ikäihminen, niin ovathan molemmat sen verran robottia "pidempiä" että, olisivat pakun peruutuspeilistä näkyneet.
Noin yleensä tuollainen "entä jos olisi", asian ympärille pirujen maalaaminen on turhan aikuista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalankulkija käveli juuri siellä, missä hänen pitikin. Autokuski ajoi laittomasti ja vaarallisesti.
Meinaat, että kun autokuski ei pellinläpi näe, niin se poistaa jalankulkijalta kaiken itseään koskevan varovaisuus ja havainnointi velvollisuuden. Hienoa tuo esittämäsi ajatusten tonava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat, että kun autokuski ei pellinläpi näe, niin se poistaa jalankulkijalta kaiken itseään koskevan varovaisuus ja havainnointi velvollisuuden. Hienoa tuo esittämäsi ajatusten tonava.
Eihän kukaan ole tuollaista väittänyt. Mutta se on totta, ettei auton olisi pitänyt olla jalkakäytävällä ollenkaan. Myös kuskin toiminnan pitäminen pippeli vaarallisena on oikein, kun ottaa huomioon, mihin se johti.
- Anonyymi
Homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat, että kun autokuski ei pellinläpi näe, niin se poistaa jalankulkijalta kaiken itseään koskevan varovaisuus ja havainnointi velvollisuuden. Hienoa tuo esittämäsi ajatusten tonava.
Aloituksen tapauksessa kohdassa on suojatie. Autoilija ei pidä peruttaa tuolla tavalla olematta tietoinen muista tienkäyttäjistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen tapauksessa kohdassa on suojatie. Autoilija ei pidä peruttaa tuolla tavalla olematta tietoinen muista tienkäyttäjistä.
On muuten aika paljon vauhtia kun peruuttaa. Siinä ei ehdi rollaattorilla alta pois. Eikä välttämättä lastenvaunujen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan ole tuollaista väittänyt. Mutta se on totta, ettei auton olisi pitänyt olla jalkakäytävällä ollenkaan. Myös kuskin toiminnan pitäminen pippeli vaarallisena on oikein, kun ottaa huomioon, mihin se johti.
Se mitä poikkeava pitää vaarallisena ei liity millään tavalla nyt kyseessä olevaan asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo.
Terävä kommentti, ei vaan liity puheena olevaan asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen tapauksessa kohdassa on suojatie. Autoilija ei pidä peruttaa tuolla tavalla olematta tietoinen muista tienkäyttäjistä.
Kun ja jos kohteessa ei kuorma-autolla pysty kääntymään, niin peruttamallahan sinne on mentävä.
Edelleen , kun autosta ei pellin läpi näe ja kohteeseen pitää mennä, niin miten sitä kuski voisi ottaa vastuun muiden tienkäyttäjien heidän omasta huolellisuudestaan ja turvallisuudestaan välittämättömästä toiminnasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terävä kommentti, ei vaan liity puheena olevaan asiaan.
Olit ensimmäinen joka ilmoittautui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ja jos kohteessa ei kuorma-autolla pysty kääntymään, niin peruttamallahan sinne on mentävä.
Edelleen , kun autosta ei pellin läpi näe ja kohteeseen pitää mennä, niin miten sitä kuski voisi ottaa vastuun muiden tienkäyttäjien heidän omasta huolellisuudestaan ja turvallisuudestaan välittämättömästä toiminnasta?Tuossa paikassa ei ole mitään tarvetta eikä syytä peruuttaa tuolla tavalla jalkakäytävälle ja kaiken sen päälle, mitä jalkakäytävällä sillä hetkellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit ensimmäinen joka ilmoittautui.
Ei tuo sinunkaan kommentti, terävyydestään huolimatta, liity asiaan millään tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa paikassa ei ole mitään tarvetta eikä syytä peruuttaa tuolla tavalla jalkakäytävälle ja kaiken sen päälle, mitä jalkakäytävällä sillä hetkellä on.
Aloituksen pakun peruuttaminen on aivan luonnollista joka päivästä ja varmasti välttämätöntä. Eihän se muuten olisi edes peruuttanut. Jos tai kun sitä robottia ei pakun peileistä ole mahdollista nähdä niin tuollaisia tahattomia pikku vahinkoja voi sattua, kun se "uhri" tässä tapauksessa ei itse kykene väistämään. Ihmisen kyseessä ollen tuossa tilanteessa pakukuski olisi sen takana olevan varmasti huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen pakun peruuttaminen on aivan luonnollista joka päivästä ja varmasti välttämätöntä. Eihän se muuten olisi edes peruuttanut. Jos tai kun sitä robottia ei pakun peileistä ole mahdollista nähdä niin tuollaisia tahattomia pikku vahinkoja voi sattua, kun se "uhri" tässä tapauksessa ei itse kykene väistämään. Ihmisen kyseessä ollen tuossa tilanteessa pakukuski olisi sen takana olevan varmasti huomannut.
Fiksumpaa olisi ollut ajaa joitain kymmeniä metrejä eteenpäin ja kääntyä siellä ympäri. Mutta kyllä sen näkee miksi tuo sokeana peruuttaminen oli sinun mielestäsi hyvä idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksumpaa olisi ollut ajaa joitain kymmeniä metrejä eteenpäin ja kääntyä siellä ympäri. Mutta kyllä sen näkee miksi tuo sokeana peruuttaminen oli sinun mielestäsi hyvä idea.
https://maps.app.goo.gl/SDcifG434RbYaj1f9
Kun ottaa huomioon että paku on pidempi kuin henkilöauto ja kääntösäde isompi ja kun nähdään että edessä on vain pätkäkatu joka muuttuu pyörätieksi niin kääntymäpaikat aika vähissä.
Itse olen ajanut pakuilla 30 vuotta ja voin sanoa että se sokkona perruuttaminen on monesti se ainoa vaihtoehto.
Ei auta vaikka kävisit ulkona katsomassa ettei ole ketään / mitään takana kun ennenkuin kerkeät takaisin auton rattiin niin tilanne on voinut muuttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://maps.app.goo.gl/SDcifG434RbYaj1f9
Kun ottaa huomioon että paku on pidempi kuin henkilöauto ja kääntösäde isompi ja kun nähdään että edessä on vain pätkäkatu joka muuttuu pyörätieksi niin kääntymäpaikat aika vähissä.
Itse olen ajanut pakuilla 30 vuotta ja voin sanoa että se sokkona perruuttaminen on monesti se ainoa vaihtoehto.
Ei auta vaikka kävisit ulkona katsomassa ettei ole ketään / mitään takana kun ennenkuin kerkeät takaisin auton rattiin niin tilanne on voinut muuttua.Kääntymäpaikka löytyy, kun ajaa joitain kymmeniä metrejä eteenpäin. Voi myös valita kolmesta muusta reitistä, jos kääntyminen on liian vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo sinunkaan kommentti, terävyydestään huolimatta, liity asiaan millään tavoin.
Sinä voit työntää sen terävyytesi vaikka pperrsseesseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://maps.app.goo.gl/SDcifG434RbYaj1f9
Kun ottaa huomioon että paku on pidempi kuin henkilöauto ja kääntösäde isompi ja kun nähdään että edessä on vain pätkäkatu joka muuttuu pyörätieksi niin kääntymäpaikat aika vähissä.
Itse olen ajanut pakuilla 30 vuotta ja voin sanoa että se sokkona perruuttaminen on monesti se ainoa vaihtoehto.
Ei auta vaikka kävisit ulkona katsomassa ettei ole ketään / mitään takana kun ennenkuin kerkeät takaisin auton rattiin niin tilanne on voinut muuttua.Sokkona peruuttaminen ei ole ainoa vaihtoehto. Kuski voi hypätä pihalle ja tarkistaa tilanne. Niin kuuluukin tehdä, jos tilanne ei muuten selviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokkona peruuttaminen ei ole ainoa vaihtoehto. Kuski voi hypätä pihalle ja tarkistaa tilanne. Niin kuuluukin tehdä, jos tilanne ei muuten selviä.
Johan tuo on käyty monta kertaa läpi.
Kun kuski käy tarkistamassa perruutusalueen niin hänellä menee aikaa saada turvavuo kiinni ja vaihde silmään että tilanne kerkeää muuttua usempaan kertaan.
Tuollaisella katsomisreissulla voidaan tarkistaa vain kiinteät esteet ei liikkuvia esteitä.
Pakulla jossa ei ole näkyvyyttä joudutaan perruuttamaan myös liikenteen sekaan sokkona, ja yrittää olla valppaana.
Ja jos meinaat ettei sellaisilla saa liikkua liikenteessä niin pitää todeta että ne on sumen tieliikennekäyttöön tyyppikatsatettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokkona peruuttaminen ei ole ainoa vaihtoehto. Kuski voi hypätä pihalle ja tarkistaa tilanne. Niin kuuluukin tehdä, jos tilanne ei muuten selviä.
Mutta se on totta, että kuski olisi voinut kääntää auton ja poistua keula edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksumpaa olisi ollut ajaa joitain kymmeniä metrejä eteenpäin ja kääntyä siellä ympäri. Mutta kyllä sen näkee miksi tuo sokeana peruuttaminen oli sinun mielestäsi hyvä idea.
No, mutta eteenpäinhän se paku ajoi, kun ensin jonkin tolpan takaa hieman peruuttaen sen kykeni tekemään.
Nuo arvailusi asiasta kenenkin mieleen olosta on vain sitä omaa kuvitelmaasi, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Niin, tuo peruuttaminenhan oli pakollista, että pääsi sinne eteenpäin jatkamaan matkaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääntymäpaikka löytyy, kun ajaa joitain kymmeniä metrejä eteenpäin. Voi myös valita kolmesta muusta reitistä, jos kääntyminen on liian vaikeaa.
Paikalliselle nurkissa norkoilevalle paikat voin olla tuttuja, kaikille noin ei kuitenkaan välttämättä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit työntää sen terävyytesi vaikka pperrsseesseesi.
Kolmannesta yrityksestäsi huolimatta, ei sinällään terävä kommenttisi edelleenkään liity asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokkona peruuttaminen ei ole ainoa vaihtoehto. Kuski voi hypätä pihalle ja tarkistaa tilanne. Niin kuuluukin tehdä, jos tilanne ei muuten selviä.
Et sitten malttanut lukea vastaamaasi kommenttia loppuun.
"Ei auta vaikka kävisit ulkona katsomassa ettei ole ketään / mitään takana kun ennenkuin kerkeät takaisin auton rattiin niin tilanne on voinut muuttua." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se on totta, että kuski olisi voinut kääntää auton ja poistua keula edellä.
Videolla näkyvässä tilassa se kääntyminen on takuu varmasti sen verran mahdoton tehtävä, ettei se tavalliselta kuolevaiselta ole mahdollista onnistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mutta eteenpäinhän se paku ajoi, kun ensin jonkin tolpan takaa hieman peruuttaen sen kykeni tekemään.
Nuo arvailusi asiasta kenenkin mieleen olosta on vain sitä omaa kuvitelmaasi, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Niin, tuo peruuttaminenhan oli pakollista, että pääsi sinne eteenpäin jatkamaan matkaansa.Juu, lähti eteenpäin kun oli ensin peruuttanut päin robottia. Fiksu kuski olisi jättänyt sen peruuttamisen tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videolla näkyvässä tilassa se kääntyminen on takuu varmasti sen verran mahdoton tehtävä, ettei se tavalliselta kuolevaiselta ole mahdollista onnistua.
Se tila on siinä suunnassa, johon kuski lähti ajamaan robottiin törmäämisen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, lähti eteenpäin kun oli ensin peruuttanut päin robottia. Fiksu kuski olisi jättänyt sen peruuttamisen tekemättä.
No, sitten se mielestäsi fiksu kuski seisoisi autoineen tuossa paikassa hamaan maailmantappiin , koska hieman peruttamatta siitä ei vaan pääse matkaa jatkamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tila on siinä suunnassa, johon kuski lähti ajamaan robottiin törmäämisen jälkeen.
Kuski lähti siihen tilan (jota videolla ei ole nähtävissä) suuntaan vasta hieman peruutettuaan, koska se eteenpäin lähtö ei jonkin auton edessä olevan esteen takia ei muutoin ollut mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sitten se mielestäsi fiksu kuski seisoisi autoineen tuossa paikassa hamaan maailmantappiin , koska hieman peruttamatta siitä ei vaan pääse matkaa jatkamaan.
Oikein hyvin pääsi siitä eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuski lähti siihen tilan (jota videolla ei ole nähtävissä) suuntaan vasta hieman peruutettuaan, koska se eteenpäin lähtö ei jonkin auton edessä olevan esteen takia ei muutoin ollut mahdollista.
Onneksi se jokin este poistui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan tuo on käyty monta kertaa läpi.
Kun kuski käy tarkistamassa perruutusalueen niin hänellä menee aikaa saada turvavuo kiinni ja vaihde silmään että tilanne kerkeää muuttua usempaan kertaan.
Tuollaisella katsomisreissulla voidaan tarkistaa vain kiinteät esteet ei liikkuvia esteitä.
Pakulla jossa ei ole näkyvyyttä joudutaan perruuttamaan myös liikenteen sekaan sokkona, ja yrittää olla valppaana.
Ja jos meinaat ettei sellaisilla saa liikkua liikenteessä niin pitää todeta että ne on sumen tieliikennekäyttöön tyyppikatsatettu.Sitten kun on tarkistettu tilanne, niin madellaan taaksepäin hyvin hitaasti. Tarpeen vaatiessa toistetaan asia ja käydään tarkistamassa tilanne uudestaan. Näkyvyyden rajallisuus ei oikeuta vaarantamaan muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvin pääsi siitä eteenpäin.
Niin pääsi, kun ensin hieman peruutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi se jokin este poistui.
Poistuihan se, kun kuski ensin peruutettuaan pääsi sen kiertämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun on tarkistettu tilanne, niin madellaan taaksepäin hyvin hitaasti. Tarpeen vaatiessa toistetaan asia ja käydään tarkistamassa tilanne uudestaan. Näkyvyyden rajallisuus ei oikeuta vaarantamaan muita.
Kuten muutamassa vastauksessa on asia oikein tuotu esiin, tuo tarkastuskäynti ei auta yhtään mitään.
Peruutetaan hitaasti , aivan kuten videon pakukuski teki.
Se toinen tarkistuskäynti on yhtä tarpeeton kuin se ensimmäinenkin, kun ja jos peruutettaessa ei näy/kuulu/tapahdu mitään erikoista.
Näkyvyyden rajallisuudelle ei vaan voi mitään ja nythän onneksi ei ketään vaarannettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistuihan se, kun kuski ensin peruutettuaan pääsi sen kiertämään.
Videolla ei näy mitään estettä.
- Anonyymi
Siis paku ajaa laittomasti jalkakäytävällä ja sun mielestä sen idiootin alle jäävä suojatielle pääsyä odottava ihminen olisi syypää? Toivottavasti et aja autoa, sä olet vaaraksi liikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis paku ajaa laittomasti jalkakäytävällä ja sun mielestä sen idiootin alle jäävä suojatielle pääsyä odottava ihminen olisi syypää? Toivottavasti et aja autoa, sä olet vaaraksi liikenteessä.
Toiveittesi vastaisesti ajan autoa ja edelleen olematta vaaraksi liikenteessä.
Sinun olisi kiihkosi vimmassa hyvä huomioida se, ettei nyt kyseessä ollut ihminen, jonka paku kuski olisi toki nähnyt, tai se ihminen olisi voinut/älynnyt itse väistää, jota se pakuun näkymätön robotti ei osannut/ kyennyt tekemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videolla ei näy mitään estettä.
Ei näy mahdollista estettä pakun edessä, eikä kyllä videolla näy sitä pakun keulaakaan jonka edessä se este mahdollisesti on.
Miksi se paku kuski noin ylipäätään olisi peruuttanut, jos olisi päässyt ilman sitä eteenpäin lähtemään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näy mahdollista estettä pakun edessä, eikä kyllä videolla näy sitä pakun keulaakaan jonka edessä se este mahdollisesti on.
Miksi se paku kuski noin ylipäätään olisi peruuttanut, jos olisi päässyt ilman sitä eteenpäin lähtemään?Oliskohan laiskuuttaan lähtenyt peruuttamaan, että pääsee lyhyempää reittiä pois. Siinä vaan sitten tuli ajaneeksi päin jotakin. Sen jälkeen ei ollut mitään ongelmaa päästä eteenpäin.
- Anonyymi
Lespo tantta.
- Anonyymi
Oliko täällä meuhkaavan poikkeavan sukulainen/sukulaissielu?
- Anonyymi
Minusta kuski näytti mieheltä.
- Anonyymi
ohkohan kukaan kokeillut kaapata sellaisen ruokarobotin johonkin lyijyllä vuorattuun pakettiautoon, jotta se ei voi lähettää signaaleja...
- Anonyymi
Wauh! Pakettiautolla peruutettiin ja tyrkättiin kaupan robottia hieman eteen päin, merkittävä ja ainutlaatuinen kolari. Saammeko vielä elää ja toivummeko tuosta koskaan entisellemme.
- Anonyymi
Tapahtuma osoittaa kuitenkin asioita. Jos syy-yhteyttä ei tajua, niin sitten ei ole paljon tehtävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuma osoittaa kuitenkin asioita. Jos syy-yhteyttä ei tajua, niin sitten ei ole paljon tehtävissä.
Juu, tapaus osoitti kuinka vaarallista on liikkua liikenteessä pienellä aivokapasiteetilla.
Tuolla robotilla sitä on vähän, valitattavasti joillakin liikkujilla on vielä vähemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tapaus osoitti kuinka vaarallista on liikkua liikenteessä pienellä aivokapasiteetilla.
Tuolla robotilla sitä on vähän, valitattavasti joillakin liikkujilla on vielä vähemmän.Eri tavoin vammaisia pitää lain mukaan liikenteessä aina varoa erityisen paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tapaus osoitti kuinka vaarallista on liikkua liikenteessä pienellä aivokapasiteetilla.
Tuolla robotilla sitä on vähän, valitattavasti joillakin liikkujilla on vielä vähemmän.Tuosta aivokapasiteetista on helppo olla kanssasi liikuttavan yksimielinen. Robotilla sitä ei kukaan edes oleta olevan, mutta saamaa tasoa se joillakin , kuten vastaamasi kommentin kirjoittajalla näyttää olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri tavoin vammaisia pitää lain mukaan liikenteessä aina varoa erityisen paljon.
Eihän tuo robotti vammaiselta näyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo robotti vammaiselta näyttänyt.
Et näköjään ymmärtänyt pointtia, mikä ei sinänsä yllätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ymmärtänyt pointtia, mikä ei sinänsä yllätä.
Täysin selvästi ymmärsin tuon asiaan täysin kuulumattoman lakipykälän vammaisten huomioon ottamisen esiin tuomisesi.
Senkin ymmärrän, että kun sait kommenttisi tasoisen vastauksen, niin sitten meni kuppisi nurin ja vedit herneen nenääsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin selvästi ymmärsin tuon asiaan täysin kuulumattoman lakipykälän vammaisten huomioon ottamisen esiin tuomisesi.
Senkin ymmärrän, että kun sait kommenttisi tasoisen vastauksen, niin sitten meni kuppisi nurin ja vedit herneen nenääsi.Saat ihan vapaasti uskoa noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat ihan vapaasti uskoa noin.
Toki saan, ja ihan ilman lupaasi. ja kuppi näyttää elelleen olevan nurin ja harmistus omasta tyhmyydestäsi sen mukainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki saan, ja ihan ilman lupaasi. ja kuppi näyttää elelleen olevan nurin ja harmistus omasta tyhmyydestäsi sen mukainen.
Jatka ihmeessä tuohon uskomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka ihmeessä tuohon uskomista.
Totta olevaan on helppo uskoa, vaikka se sinulle näyttää jopa tuskaa tuottavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta olevaan on helppo uskoa, vaikka se sinulle näyttää jopa tuskaa tuottavan.
Heheheheee.... tuskaa.... hahahaaaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheheheee.... tuskaa.... hahahaaaa....
Väkinäisestä naurustasi huolimatta se mainittu tuska taitaa sinulla olla oletettuakin suurempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkinäisestä naurustasi huolimatta se mainittu tuska taitaa sinulla olla oletettuakin suurempaa.
Itse huolestuisin enemmän tuosta patologisesta jankuttamisen tarpeesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse huolestuisin enemmän tuosta patologisesta jankuttamisen tarpeesta.
Niin se vaan sairaus vie miestä.
Viimeistään illalla tulee jokin todella naseva ja fiksu vastaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse huolestuisin enemmän tuosta patologisesta jankuttamisen tarpeesta.
No, miksi sitten jankutat ja kannat katkeruutta kun sait typerään kysymykseesi samantasoisen vastauksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, miksi sitten jankutat ja kannat katkeruutta kun sait typerään kysymykseesi samantasoisen vastauksen?
Siinä se naseva ja fiksu vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, miksi sitten jankutat ja kannat katkeruutta kun sait typerään kysymykseesi samantasoisen vastauksen?
Otetaas uusiksi, typerään kysymykseen, piti olla typerään kommenttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaas uusiksi, typerään kysymykseen, piti olla typerään kommenttiin.
Tästä sen näkee missä kunnossa pää on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se naseva ja fiksu vastaus.
Jep. Tulihan se sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä sen näkee missä kunnossa pää on.
Niin, eihän tuon typeryyksiä vammaisten väistämisestä esittelevä kommentti, pakun robottia tönäisevään keskusteluun oikein tervepäisen ihmisen tuotokselta vaikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se naseva ja fiksu vastaus.
Häiritseekö se jotenkin sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häiritseekö se jotenkin sinua?
... kysyypi aito kyselijäpösilö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
... kysyypi aito kyselijäpösilö.
Niin, ja vastauksesi kysymykseen on?
- Anonyymi
Pieni pökkäisy ei kauheasti vaikuttanut mihinkään ja matka jatkui.
- Anonyymi
Pakettiauton kuski vois vähän kerrata tieliikennelakia. Sais poliisi olla sakottamassa.
- Anonyymi
Pieniä vahinkoja sattuu ja tapahtuu, eikä niihin poliisia tarvita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712