Uudessa eetilässä...
Ja kuka sen maksaa
Kunta vai
Tuskin sielä vanhassa paikassa kovin montaa asukasta on joilla eläke riittää uuteen lukaalin vuokraan.
Taitaa mennä monen muorin säästöt ja takametsät siinä kun tuonne siirtyy.
Paljonko maksaa asuminen
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla huolissasi vaan perinnöstä. Parastahan se on jos voit nauttia omasta omaisuudestasi vähän paremmassa paikassa. Toivottavasti oman lähdön aikana on taskut tyhjät.
- Anonyymi
En vaan tätä nykymenoa kun kaikki on bissnestä.
Loppujen lopuksi valtio maksaa lainarahalla näitä mikä sataa omistajien laariin.
Sit niiltä asukkailt joilla jotain on niin nekin menee omistajien laariin.
Ja sit vielä jossain vaiheessa omistaja on joku ulkomainen sijoitusyhtiö kun myydään sinne koko roska pois että tehään tiliä .
Mihin vanhus joka ei kotona pärjää tarvii näitä kaikkia mitä tuonne tulee kuntosalit ja omat keittiöt. - Anonyymi
85 % otetaan asukkaan eläkkestä ja kunta maksaa loput.
- Anonyymi
Jokainen maksaa maksukykynsä mukaan. 85%:a eläkkeestä on maksimi ja sitäkin suojataan vielä sillä, että reilu 180€ on jäätävä kuukausittain omaan käyttöön. Jos tolla logiikalla saa hoivapaikan vanhuksena, niin olen tyytyväinen. Omaisuus ei vaikuta maksuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745